Kyllä on lähtenyt peli kulkemaan ja häkki heilumaan vastustajien päässä. Jokohan tässä uskaltaisi divaria ajatella vai mennäänkö vielä nykytasolla ensi syksynä? Diggaan tästä hurlumhei-kiekosta, jossa näkyy ilo ja sisu.
SaPKolla kulkee
8
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa tän tason ns. Kiekko
- Anonyymi
"Ketä kiinnostaa tän tason ns. Kiekko"
Kiinnostuneita on monia ja useita, peräti lukuisia. - Anonyymi
Terveisiä vaan sinne NHL:ään.
- Anonyymi
Katotaan nyt vielä muutama peli etiäpäin että oliko vaan huono vastustaja vai oliko oikeesti sapkolla osaamista. Paska joukkuekkin näyttää hyvältä jos vastustaja on vielä huonompi.
- Anonyymi
Täytyy muistaa että harrastesarjassa taso on mitä on, ja monelle työssäkäyvälle Suomisarjan kiekkoa harrastavalle pelimatkat Savonlinnaan voi olla helppo skipata. Viittiikö tuota istua bussissa viittä tuntia suuntaansa kiekkopelin takia. Kotipeleissä sitten pelaavat.
- Anonyymi
Tämä lienee tarkkanäköinen analyysi, vieraat tuskin parhaalla porukalla saapuvat tänne. No hyvä että pojat saa pelata ja harrastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä lienee tarkkanäköinen analyysi, vieraat tuskin parhaalla porukalla saapuvat tänne. No hyvä että pojat saa pelata ja harrastaa.
Tarkempaa tietoa kokoonpanoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219