Aika ison aallonhan se keula bulbeineen luo.
Voisiko purjevene surfata suuren laivan edellä valtameren yli?
13
467
Vastaukset
- Anonyymi
Jolla voisi surffata ja saisi ehkä tuultakin, kun laiva syrjäyttää ilmaa.. Isommalle veneelle aallot saattaa olla liisn pieniä.
- Anonyymi
Aloittaja on joku amiskoululainen...taas!
- Anonyymi
Amisseillakin on oikeus ilmaista itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amisseillakin on oikeus ilmaista itseään.
Perjantaisin on Hesarissa lasten tiedekysymys-palsta. Siellä aloittajan kysymys olisi pitänyt esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaisin on Hesarissa lasten tiedekysymys-palsta. Siellä aloittajan kysymys olisi pitänyt esittää.
Komppaan, on tosiaan tuon palstan aiheita, tosin usei siellä fiksupiakin kysymyksiä, mutta silti sopisi sinne
- Anonyymi
Tämä merenkulun opetusvideo selvittänee asiaa:
https://youtu.be/_c-uyNfdY5Y?list=PLLhOnau-tupQXnRtvLJhUH2pcVIsskHHo&t=1023 - Anonyymi
Jas purjeveneellä pystyy surffaamaan nopeammin kuin laivalla niin mikään ei estä.
- Anonyymi
Jes. Testailemaan vaan.
- Anonyymi
Meriteiden säännöt, laivan eteen ei mennä törttöilemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meriteiden säännöt, laivan eteen ei mennä törttöilemään
Noinhan se on. Jos laivan nokka osoittaa toiselle puolelle maapalloa niin siellä ei saa veneillä.
- Anonyymi
Ainoa oikea vastaus on, ei voi.
- Anonyymi
Tarpeeksi taitava kippari surffailee purjeveneellä vaikka hiekkadyyneillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086