Moikka.
Mulle tuli akne jo melko nuorena ja silloin lääkäri halus, että koitan erilaisia voiteita ja mietoja lääkkeitä mut eihän ne auttanut, joten lopulta aloitettiin isotretionin hoito. Käytin lääkettä noin 1 v, en päässy tavoite annokseen, mut lääkäri päätti lopettaa lääkityksen. No kasvot oli hyvässä kunnossa ehkä kuukauden sit palautus takas entiseen. No tälläinen lääkäri ei hallunnut aloittaa kuuria uudestaan -> määräsi voiteita. Menin sit toiselle lääkärille ja aloitettiin lääke uudestaan. No lääke piti lopettaa, koska mun keho ei enää kestänyt sitä. Nyt oon yrittänyt käyttää voiteita, mitä lääkäri antaa, mutta ne ei toimi.
Onko teillä mitään keinoa päästä eroon aknesta? En pysty ees kattoon itteeni peilistä. Auttakaa mua.
Akne auttakaa
Anonyymi-ap
2
271
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä ihotautilääkäriä kokeilemaan Roccuttan, en osaa sitä oikein kirjoittaa mutta jotakin tuollaista se on. Voi aiheuttaa nenä veren vuotoa joillekin mutta muuten on tosi tehokas finnit akne lääke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181