Ehtoollisleipä syödään muistoksi

Anonyymi-ap

voiini on uusi liitto jeesuksen verestä kasteessa ihminen saa synnit anteeksi kun tunnustaa jeesuksen jumalan pojaksi,upotus kaste, pyhän hengen kasteella annetasan syntejä anteeksi

10

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On olemassa syntejä joita ei koskaan saa anteeksi.
      Viattomiin lapsiin kohdistuva synti palaa helvetin tulessa.
      Ikuisesti.

• Anonyymi

Rakastan vain omaa sielua en syntisten

• Niin on, toinen on pilkka Pyhää Henkeä kohtaan, aina tulee myllynkivi kaulaan.

• Sekavaa.

Joh 6; 47 Totisesti, totisesti: sillä, joka uskoo, on ikuinen elämä.
      48 Minä olen elämän leipä.
      49 Teidän isänne söivät autiomaassa mannaa, ja silti he ovat kuolleet.
      50 Mutta tämä leipä tulee taivaasta, ja se, joka tätä syö, ei kuole.
      51 Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
      52 Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: "Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme?"
      53 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää.
      54 Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
      55 Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma.
      56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.
      57 Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö.
      58 Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."

Hänessä pysyminen ilman ehtoollista ei onnistu, siinä saa myös synnit anteeksi.

• Anonyymi

Hänessä pysyminen ilman leipomon ja viinakaupan antia ei liity yhtään mitenkään yhteen.

Einö jo lapsenkin järki sano että jeesuksessa pysyminen ei kaipaa ihmisen suolistoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänessä pysyminen ilman leipomon ja viinakaupan antia ei liity yhtään mitenkään yhteen.

Einö jo lapsenkin järki sano että jeesuksessa pysyminen ei kaipaa ihmisen suolistoa.

Kiristetylle Jeesus on kaikki, ja kirjoitetaan jopa isolla etu- kirjaimella.

Pakanat ovat sitten luku sinänsä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mikä sinua kiristää? Pahuus?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Suomen uskovat ovat pakanoita ja heillä on jeesus sydämessä ei isossa alkukirjaimessa joka on pelkkä tekninen ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen uskovat ovat pakanoita ja heillä on jeesus sydämessä ei isossa alkukirjaimessa joka on pelkkä tekninen ongelma.

Suomi on Israelin pikkuveli ja meitä hebrealaisia on täällä yllättävän paljon, enemmän, mitä mm lestadiolaisia.

• Anonyymi

Mää syön ehtoollisleipää silloin, kun haluan maistaa jeesuksen perskannikkaa.
      Ja juon ehtoollisviiniä sillo, kun haluan makustella jeesuksen spermaa eli siementä.
      Kyll se jeesus oli vaan niin komee ja ihana mies!

Terkuin
      Jorma-veli Utajärveltä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe