KAIKKI, MITÄ PUHUN, KUULLAAN ?!?

Anonyymi-ap

Onko se näin? Vai halutaanko minun vain uskovan näin? Niin paljon olen saanut palautetta, että en osaa muutakaan selitystä keksiä.

Kertokaa! Onko kiva, jos niin on.

17

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha huolestua,Sinut on kuultu pidemmänaikaa ja ajatuksesikin on selvitetty, Et voi piiloutua sillä tieto olinpaikastasi on aina selvillä. Siis ainoa vaihtoehto Hirtä itsesi.

      • Anonyymi

        Aha, teistä ei ole kivaa, kun puheeni kuullaan. Siis usein, mitä ajattelen teistä. EN HIRTÄ. Naureskelen.


    • Anonyymi

      Tuolla trollin yhteenvedolla on kait tarkoitus saada minut vaikuttamaan vainoharhaiselle. En ole.

      En rupea kertomaan historioita noihin asioihin saati tekniikoita.

      Puheideni kuulemisesta sen verran, että ensin tuli väkisin mieleen, että puheluni kaapataan. Kun olin puhunut vain puhelimessa siskolle asioita toisesta henkilöstä ja sen jälkeen Riksussa monet tiesi, mitä olin puhunut ---apua. Juu, nimenomaan apua. Ko henkilö josta olin puhunut kävi raivona kippuuni. (Tämän lisäksi puheluni ohjautuivat vääriin paikkoihin, sun muuta,) Otin poliisiinkin yhteyttä. Tein rikosilmoituksenkin. Jne.

      MINÄ JA MITÄ PUHUN
      sopii otsikoksi monelle ihmettelyn aiheelle.

      • Anonyymi

        Minullahan oli pitkä kausi jolloin "kaikki" puhumani matkittiin, moneen kertaan. Tällä menetelmällä saatiin lopettamaan puhuminen lähes kokonaan. Tätä täydensi naapuriin tilapäisesti muuttanut äijä, joka takaapäin hyökäten kävi kurkkuun kiinni ja hermoa painaen lopetti sydämen toiminnan ja hengityksen. Kun taju alkoi palata, makasin rapuilla mahallani naama rappua vasten. Äijä kähisi, etten koskaan enää saa puhua mitään tai..

        Ihan nyt mainitsen pari "historiallista" seikkaa, ettei vaikuta niin vaan minun luuloilleni. JA NÄITÄ PIISAISI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullahan oli pitkä kausi jolloin "kaikki" puhumani matkittiin, moneen kertaan. Tällä menetelmällä saatiin lopettamaan puhuminen lähes kokonaan. Tätä täydensi naapuriin tilapäisesti muuttanut äijä, joka takaapäin hyökäten kävi kurkkuun kiinni ja hermoa painaen lopetti sydämen toiminnan ja hengityksen. Kun taju alkoi palata, makasin rapuilla mahallani naama rappua vasten. Äijä kähisi, etten koskaan enää saa puhua mitään tai..

        Ihan nyt mainitsen pari "historiallista" seikkaa, ettei vaikuta niin vaan minun luuloilleni. JA NÄITÄ PIISAISI.

        Tein kokeita. Metsässä lenkkipolulla tuli joku vastaan, Sanoin vähän erikoisemman huulen säästä. KYLLÄ. Tätäkin alettiin matkia, MUTTA sanoin tämän toiselle ihmiselle, joka on voinut kertoa muille. ---En kerro enempää "tutkimuksistani".

        Sitten paikat, joissa puhuin. Monissa on tallentava valvontakamera. Ei ole tarvinnut esim. vaitiolovelvollisuutta toisen osapuolen rikkoa.

        KOTINI on paikka, jossa kaikki mitä höpöttelenkin tai ääneen ajattelen, tiedetään. Monet TI:t ovat niin valveutuneita, että osaisivat ehdotella tekniikoita, joilla tämä toteutuu. Ja auto on tietenkin toinen laboratorio.

        ETTÄ KYLLÄ SELITYKSIÄ LÖYTYY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein kokeita. Metsässä lenkkipolulla tuli joku vastaan, Sanoin vähän erikoisemman huulen säästä. KYLLÄ. Tätäkin alettiin matkia, MUTTA sanoin tämän toiselle ihmiselle, joka on voinut kertoa muille. ---En kerro enempää "tutkimuksistani".

        Sitten paikat, joissa puhuin. Monissa on tallentava valvontakamera. Ei ole tarvinnut esim. vaitiolovelvollisuutta toisen osapuolen rikkoa.

        KOTINI on paikka, jossa kaikki mitä höpöttelenkin tai ääneen ajattelen, tiedetään. Monet TI:t ovat niin valveutuneita, että osaisivat ehdotella tekniikoita, joilla tämä toteutuu. Ja auto on tietenkin toinen laboratorio.

        ETTÄ KYLLÄ SELITYKSIÄ LÖYTYY.

        MIKSI? En ole vakooja tai muu rikollinen tai muuten "tärkeä".

        SIKSI että vainooni on kuulunut alun alkaen kuulunut "Tietää minusta kaikki". Se kuuluu esim. gang stalkingin perusjuttuihin. Älytietokone ja nykyään tekoäly helpottavat tätä arkistointia. Ja se, että elämäni on supistunut pieneksi.

        "HENGISSÄ ANNETAAN OLLA, MUTTA ESTETÄÄN KAIKKI."

        Mitähän paskaa puhuisin teistä seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI? En ole vakooja tai muu rikollinen tai muuten "tärkeä".

        SIKSI että vainooni on kuulunut alun alkaen kuulunut "Tietää minusta kaikki". Se kuuluu esim. gang stalkingin perusjuttuihin. Älytietokone ja nykyään tekoäly helpottavat tätä arkistointia. Ja se, että elämäni on supistunut pieneksi.

        "HENGISSÄ ANNETAAN OLLA, MUTTA ESTETÄÄN KAIKKI."

        Mitähän paskaa puhuisin teistä seuraavaksi?

        Yksi esimerkki viimeisimmistä. Kun nyt autoton, käyn kävellen kaupassa, MUTTA älysin ostaa osotoslaukkukärryt. Olen mainostanut niitä. Ei tarvitse RAAHATA kasseja. Kun pitää RAAHATA kotiin lähdevesipulloja, olisi kävellen ollut mahdotonta ilman kärryjä. Jne. Ja miksi raahaan vesipulloja.

        Jouduin Jaanan taholta aggressiivisen "esityksen" kohteeksi, jossa mm.toisteli vihaisena RAAHATA- sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi esimerkki viimeisimmistä. Kun nyt autoton, käyn kävellen kaupassa, MUTTA älysin ostaa osotoslaukkukärryt. Olen mainostanut niitä. Ei tarvitse RAAHATA kasseja. Kun pitää RAAHATA kotiin lähdevesipulloja, olisi kävellen ollut mahdotonta ilman kärryjä. Jne. Ja miksi raahaan vesipulloja.

        Jouduin Jaanan taholta aggressiivisen "esityksen" kohteeksi, jossa mm.toisteli vihaisena RAAHATA- sanaa.

        Juu ja raivona matki esiintymistyyliäni. En ole ollut surkea vaan ylpeä siitä kuinka taas kerran olen ollut fiksu:"auto"tilanteen hoitamisessa.


    • Anonyymi

      Olen puhunut puhelimessa ja vähän suhissut kotona. JOS on kuulunut, ihan hyvä juttu. Suhinoistani käy ilmi, kuinka vaikea on hoitaa asioita, jos vahva tunnistautuminen ei ole netissä mahdollinen. (En ole luottotiedoton, mutta stalkkerit tietävät kaiken, mitä läppärilla teen.) Nykyisenä digiaikana firmat ja laitokset ovat digitalisoituneet. Jos voi käyttää omasivua, on jo huomattavasti helpompaa.

      Yksi vitsi. Halusin varmistaa, onko vakuutusyhtiöstä puhelimeen tullut viesti todella tullut vakuutusyhtiöstä. Oli viestin lähettäjän nimi ja puhelinnumero. Panin puh.numeron google-hakuun. Vastaus; numeroa ei ole olemassa. Googlehakuun nimi. Löytyi Linked ja sieltä tieto, että on ollut v.2017 4 kk töissä ko.firmassa.

      Olin ääneen ihmetellyt tätä tilannetta, kun seuraavana päivänä yritin uudestaan. Nyt numero oli inaktiivi. Linkediin oli tullut lisäys: hyvä juttu, että olet taas tullut meille töihin. -Soitin numeroon. Se meni keskuksen robotille, samalle, johon ainoaan palvelunumeroon soittamalla menee.


      IHAN KIVA, ETTÄ KAIKKI PUHEENI KUULLAAN . Hoidankin asiat tästä lähtien sillä.

      • Anonyymi

        Kaikki puheeni kuullaan. Siis lääkärin vastaanotolta, pankista sun muista paikoista on kuultu. Ties kuinka kauan. - Puheeni. Ensin minut vaiennettiin lääkitsemällä zombiksi. Aivot siinä vähän vauroituivat. - Sitten vaiennettiin matkimalla. -Apinoitako Riksussa asuukin.- Sitten yx seinän taakse ilmaantunut rikollinen hyökkäsi takaa päin, otti kurkusta hermon kohdalta kiinni. Taju kankaalle, naama rappua päin ja kauheat uhkailut, etten koskaan saa puhua sanaakaan. ----Sitten en muista, ainakaan nyt, mutta jossakin vaiheessa muutuin miltei mykäksi.--muista miten täällä autokatoksen luona yht´äkkiä aloin puhua. Ja vieressä seissyt ukkeli pelästyi ja yritti vaientaa. Tiesi, että kaikki kuullaan. - Sitten alkoikin uusijakso. - Kun tulee seuraavat pakkaset, saatan koota sen jakson ihmisoikeusrikoksistsa luettelon.


    • Anonyymi

      Toiovottavasti eilen illalla/iltayöstä kuultiin, kun paasasin taas kerran korkealle kohonneista verenpainearvoista. - Kirjoitin ketjun alunkin aiheesta. On poistettu- - Tänään olen avannut kirjoitellut uuden ketjun. Se löytyykin kohdasta Kanta-Häme.

      Niin siis tunnistin muidenkin ilmaantuneiden vaikutusten olevan niitä jo aikaisemmasta tutuiksi tulleita infraäänivaikutuksia.

    • Anonyymi

      Joku pitää huolta minusta tai ainakin järkkää tietoa.

      Tässä joku ilta sammuin taas sänkyyn. Klo 19.00 minut heräteltiin ravistellen. Kömmin karkuun olohuoneeseen. TV:stä alkoi Salatut elämät. Jaaha, oliko tarkoitus, että katson. Kyllä.

      Naiselta hukkui ranneketju. Vihollinen löysi sen. Vei sen pajaan, jossa siihen asennettiin joku pieni. Vihollisen käynnykkäänkin tuli jotakin. -Sitten nainen löysi rappukäytävästä ketjunsa. - Sitten oli kuvaa, jossa nainen jutteli ja vihollinen kuunteli juttelua kotonaan kännykästä.

      Että jokainenko kuuntelee kännykästää puhettani? Missähän minulla on se pieni, siruko?

      • Anonyymi

        klo 19.30 tietenkin.


      • Anonyymi

        Oletko mukana Salkkareissa? Muutenhan näitä sinun juttujasi ei kukaan uskoisi.


      • Anonyymi

        No ole onnellinen, etteivät käytä CIA: n cybertorture tekniikoita sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ole onnellinen, etteivät käytä CIA: n cybertorture tekniikoita sinuun.

        Ketä onnittelet? Tuota edellistä gaslihtingtrollia?

        Kyllä Riksun vainottuun on käytetty jo kauan. Täällähän on tuo ELSOK, johon kuuluvat myös cyber-jutut. Olin jo pitkään kysellyt, mitä "tämä" on? Vasta 2020 YK:n yleiskokouksessa Nils Melzer, kidutuskomissaari piti selostuksen siitä. YK lupasi tutkia asian, kriminalisoida sen ja tarjota henkilökohtaiset suojukset. On kai yrittänyt tutkia. Parinkymmenen sivuisen tietovihkosen julkaisi netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä onnittelet? Tuota edellistä gaslihtingtrollia?

        Kyllä Riksun vainottuun on käytetty jo kauan. Täällähän on tuo ELSOK, johon kuuluvat myös cyber-jutut. Olin jo pitkään kysellyt, mitä "tämä" on? Vasta 2020 YK:n yleiskokouksessa Nils Melzer, kidutuskomissaari piti selostuksen siitä. YK lupasi tutkia asian, kriminalisoida sen ja tarjota henkilökohtaiset suojukset. On kai yrittänyt tutkia. Parinkymmenen sivuisen tietovihkosen julkaisi netissä.

        Niin tosiaan ELSOK. Olin ajatellut sen olevan vain Jantusen suojatyöpaikka. Onkohan Saara miten pärjännyt palmusunnuntain, kun trolleja pelkää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe