Jos Suna Kymäläinen pääsee Europarlamenttiin, niin paikka Eduskunnassa avautuu. Menekö se Paaterolle?
Toivottavasti Jutta Urpilaisen takaportti jäi auki päästä takaisin komissaariksi. Kansa ei todellakaan kaipaa toista Tarja Halosta.
SDP:n häpeän vuodet: 1918, 1992, 2000, 2014, 2018 ja nyt 2023.
Siksi Urpilaista ei valita. Miksi Kymäläinen valittaisiin?
Haluaako Paatero takaisin Eduskuntaan?
Anonyymi-ap
2
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kymäläinen on jo vuosia vastustanut venäläisten kiinteistöjen osto-oikeutta, suhtaunut kriittisesti kaksoiskansalaisuuteen ja yleensäkin venäjään siis tehnyt kaiken päinvastoin kuin Paatero. Muistaakseni puolueen sisällä Sunaa on jopa haukuttu rasistiksi ja persudemariksi? Että voi yrittää ratsastaa sillä kaukonäköisyydellä venäjän suhteen, mutta eihän hän mikään valtakunnan nimi kyllä ole vaan pelkästään tunnettu paikallispoliitikko.
- Anonyymi
Onko vielä paljon ulosotossa+
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993824Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613261
- 683059
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682904Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672839On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802341- 452172
- 692168