rs4

ohhoh

kai joku muukin luki moottori lehdestä jutun audi rs4 mtm:stä... 490 hv... rupee riittää. Kelpais ainaki mulle...

27

3214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A3TDI

Katselin BBC:n Top Gearin esittelyn autosta viimevuoden puolella.

Kova kulkemaan mutta ei saanut muistaakseni kuin tyydyttävät kehut ajettavuudestaan radalla.

• TeroPee

• Vika ei varmasti ole autossa =
        TeroPee kirjoitti:

Videonpätkä löytyy ainakin osoitteesta: http://www.taner.net/movies/Top_Gear-Audi_RS4.avi

ja mahdollisesti myös:

http://www.rs4.org

ja jos tarkkaan katsotte niin menee yhdessä mutkassa ulos, mutta on leikattu niin hyvin ettei sitä ekalla kerralla huomaa... pysäytyskuvin ja hidastuksin huomaa auton olevan jo osittain nurtsilla vauhdin ollessa vielä aikamoinen... = sinne meni...

• Janis Petke

Joo näin on ! Itse olen myöskin ihmetellyt kyseisen auton "melko negatiivista" vastaanottoa kansainvälisessä lehdistössä. Myöskin omistaja palautteet ovat olleet melko kylmiä.

Itselläni on suuri mielenkiinto kyseistä autoa kohtaan ;) . Haukkumisest ovat johtuneet siitä että se ei ole tarjonnut mitään tajutonta ajamisen iloa. Vaikea sanoa mutta audi ainakin hehkutti esittelyn yhteydessä että kyseessä olisi vihdoinkin ajajan auto.... pitäisi kokea ! Autocar / AMS ja muut ovat saaneet kaikki viimeisimmissä testeissään M3sen ja 911 carreran RS4 edelle.

Maahantuonnista sen verran sain tietoa että ilmeisesti ei saada autoja meille vaikka uusimmassa TM se on hinnastoon laitettu tosin ilman hintaa ??? Mitähän tämäkin tarkoittaa. Kysehän on jo vanhasta korimallista.

Seuraavaksi odotamme RS6ta sekä RS8a !

Jeejejj

• Arto
        Janis Petke kirjoitti:

Joo näin on ! Itse olen myöskin ihmetellyt kyseisen auton "melko negatiivista" vastaanottoa kansainvälisessä lehdistössä. Myöskin omistaja palautteet ovat olleet melko kylmiä.

Itselläni on suuri mielenkiinto kyseistä autoa kohtaan ;) . Haukkumisest ovat johtuneet siitä että se ei ole tarjonnut mitään tajutonta ajamisen iloa. Vaikea sanoa mutta audi ainakin hehkutti esittelyn yhteydessä että kyseessä olisi vihdoinkin ajajan auto.... pitäisi kokea ! Autocar / AMS ja muut ovat saaneet kaikki viimeisimmissä testeissään M3sen ja 911 carreran RS4 edelle.

Maahantuonnista sen verran sain tietoa että ilmeisesti ei saada autoja meille vaikka uusimmassa TM se on hinnastoon laitettu tosin ilman hintaa ??? Mitähän tämäkin tarkoittaa. Kysehän on jo vanhasta korimallista.

Jeejejj

RS6:sta ja RS8:ia ei tietääkseni ole tulossa, mutta Audi
        laittaa tehtaalla S8:iin 2 turboa lisää, jos 360 heppaa ei
        riitä. Sitä en tiedä paljonko tässä V8 4.2 litrasessa
        tupla turbossa on tehoja.

• Janis Petke
        Arto kirjoitti:

Minä olen kuullut ja nähnyt kuvia sekä RS6ta ja kasista. Mitään lopullista päätöstä ei tietääkseni ole tehty mutta erittäin suurella todennäköisyydellä ne päätyvät tuotantoon.

Rs6 jotain 450hv luokka Rs8 500hv luokkaa. Kilpailu kovenee ja myös panokset ;)

• Janis Petke

• Arto

• S-TYPE
        Janis Petke kirjoitti:

Jeejejj

Niin, löytyyhän sieltä lambokin vaikka Suomessa sille ei ole virallista maahantuojaa.

• S-TYPE

• ...

• Janis Petke

• RS

EVO (lehti),testeissään totesi kyseisen ohjuksen hallintalaitteiden/ajotuntuman olevan hiukka tunnoton...

• eurocar
        Arto kirjoitti:

hei hei hei. Audi esittelee vuonna 2004 (jos muistan oikein) RS8. Siinä tas olla 4.5 litran moottori ja 500hv

• MugenJJ

Onhan RS4 Audiksi susi lammasten vaatteissa. Sudella ei todellakaan tarkoiteta ladultaan sutta. Harmittaa vaan ettei auton olemassa olosta ole tehty sen suurempaa juttua. Olihan Lotus Omega aikoinaan muka Britti kriitikkojen mukaan "laiton auto" huiman suorituskykynsä johdosta. RS4 taas on aivan omaa luokkaansa, koska nelivedolla varustettu peto liikkuu myös talvella "varauksin". Omistaako kukaan suomessa Audi RS4:ta, koska eihän se ole yhtä näyttävä kuin iso BMW, mutta mitä sitten. Perheauto joka ei hyydy.....

• Janis Petke

Tuohon että omistaako en osaa vastata, mutta ainakaan sen tiedon perusteella mitä maahantuojalta aikanani sain on että ei niitä tänne karuun Suomeen virallisia reittejä pitkin tule... Sniff.

• MugenJJ
        Janis Petke kirjoitti:

Tuohon että omistaako en osaa vastata, mutta ainakaan sen tiedon perusteella mitä maahantuojalta aikanani sain on että ei niitä tänne karuun Suomeen virallisia reittejä pitkin tule... Sniff.

Se on sääli

• m

Jos joidenkin mielestä naurettavat "leluosat" ei allekirjoittaneen kiinnostaa, niin käyppä http://www.wetterauer.de osoitteessa.

• MikkeT

kyllä tuo on ollut myös minun unelmana varsinkin mtm:n tunaamana... (http://www.mtm-online.de/hom.htm) tuosta osoitteesta löytyy vaikka mitä mielenkiintoista...

kyllä tuollainen kiva perheauto kelpaisi, joka jättäisi taakseen suurimmanosan suomessa olevista urheiluautoista... hehehe... kelpaisi siinä istua 5 sisällä ja huristaa porschen ohi... heheh... huihai bemarit adios.. ja rengasta palaa =)

• ///M5

3-sarjan Coupeen(mahtuu 5 henkeä) oli istutettu Nowackin 503hp M5-moottori!

RS4 MTM vapisee!!!!

• T q
        ///M5 kirjoitti:

RS4 MTM vapisee!!!!

Sinä se vaan istut koneen ääressä vaikka pihassa on M5.

BTW Audi pyyhkii tuonlaiset BMW:t ojaan.

Se kun on kovempi kuivalla, saatikka märällä tai liukkaalla.

• bemarit haisee
        T q kirjoitti:

niinpä... bemarin luuskat ei takavedon kanssa pärjää ainakaan talvella tolle audin nelivedolle. Bemari ei oo viel oppinu tekee etuvetosii autoja, liian monimutkastahan se on tehä kääntyviin pyöriin... ja ei tolla oo pihassa m5:sta, siinä pihassa on nissan aurinkoinen vm. 82

• ///M5
        T q kirjoitti:

Ajellut tänään 3.5 tuntia. Sisäänajo kohta ajettu(pakollinen=2000km).

Bai tö vei mikä audi?????

Bai tö vei BMW M8 0-100km/h 3.6sec, REVI SIITÄ!!!

• ///M5
        bemarit haisee kirjoitti:

niinpä... bemarin luuskat ei takavedon kanssa pärjää ainakaan talvella tolle audin nelivedolle. Bemari ei oo viel oppinu tekee etuvetosii autoja, liian monimutkastahan se on tehä kääntyviin pyöriin... ja ei tolla oo pihassa m5:sta, siinä pihassa on nissan aurinkoinen vm. 82

ei ole Ferrarikaan kauheasti etuvetoja tehnyt ;)

Köyhä Kateellinen p***a!!

Laita vaan nimimerkki esiin, oot merkitty mies!!

• auto on turbo kuski on urpo
        ///M5 kirjoitti:

Ajellut tänään 3.5 tuntia. Sisäänajo kohta ajettu(pakollinen=2000km).

Bai tö vei mikä audi?????

Bai tö vei BMW M8 0-100km/h 3.6sec, REVI SIITÄ!!!

M5 on ehkä tylsimmän näköinen ja paskin tapa tuhlata rahaa mitä mä tiedän. Jos haluu kulkuneuvon niin ostaa vaikka jonkun perusaudin ja jos haluu ajaa kovaa niin ostais edes urheiluauton. Olisit keksinyt itelles jonkun vähän mielenkiintosemman auton kun kukaan ei jaksa enää tota sun hehkutusta. Sovitaan että sulla on vaikka KIT tästä lähin niin saat mielenkiintosempaa juttuu aikaseks. jooko?

• Janis Petke
        auto on turbo kuski on urpo kirjoitti:

M5 on ehkä tylsimmän näköinen ja paskin tapa tuhlata rahaa mitä mä tiedän. Jos haluu kulkuneuvon niin ostaa vaikka jonkun perusaudin ja jos haluu ajaa kovaa niin ostais edes urheiluauton. Olisit keksinyt itelles jonkun vähän mielenkiintosemman auton kun kukaan ei jaksa enää tota sun hehkutusta. Sovitaan että sulla on vaikka KIT tästä lähin niin saat mielenkiintosempaa juttuu aikaseks. jooko?

:)

Onneksi jokaisella on oikeus mielipiteeseen!

• SPEEDY
        ///M5 kirjoitti:

RS4 MTM vapisee!!!!

Muistaako kukaan pelimies seuraavia autoja:

- vector W8 (vanhempi malli)
        (http://www.multimania.com/mcars/vectorw8.htm)
        - 1991 Vector W8 Twin Turbo
        (http://www.fh-zwickau.de/~ao/vw8/vw8.htm)
        - vector awtech w8 (uudempi)

Miettikääpä vuosia jolloin noi on ollu kadulla 80-
        luvun loppu ja 90-luvun alkupuolella!!!!

Kyseinen firma teki jotain lentokoneisiin
        liittyvää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe