MIKSI ASEMAN LÄHELLE JOHTO HALUA TUNKEA ISOJA RAKENNUKSIA YHTEISKUNNALLISINE TOIMINTOINEEN SEKÄ ASUT

Anonyymi-ap

SEKÄ ASTUSTA. Tiedättekö? Minä saatan tietää. NWO määrää näin muuallakin kuin Suomessa. Johtajat vain tottelevat.

20

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle voidaan maksattaa tämä ensi yönä.

      • Anonyymi

        Riksun sisäänlaskija Kataja on perässäsi. Tunnetko hänet perässäsi? Hän tulee perääsi. Sisäänlaskija Kataja.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18120287b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa on ollut sama paine. Kun uutta sairaalaa suunniteltiin, osalla oli päällä pakko rakentaa se aseman viereen. Toiset selittivät, ettei se edes mahdu sinne. Piirustukset tehtiin vapaana olevalle tontille. Kun valmistuivat, huomattiin, että osa sairaalasta oli piirretty rautatien päälle. --Kaikkea muutakin ihan väkisin aseman seudulle.

      OTTAKAA SELVÄÄ!!! että mitä tahoa Riksussakin totellaan.

      • Anonyymi

        Sulkko oli ensimmäinen aseman lähelle rakentamista haluava. Teetti havainnekuvan. Asukkaat panivat hanttiin ja ihmettelivät tätä asemanseutupakkoa. -Kaipa itse muistatte jatkot.- Mitään järkeviä näkemyksiä ei oteta vastaan. - Nyt sitten on ostettu lisää radanvierustaa.

        MIKSI. On sille selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulkko oli ensimmäinen aseman lähelle rakentamista haluava. Teetti havainnekuvan. Asukkaat panivat hanttiin ja ihmettelivät tätä asemanseutupakkoa. -Kaipa itse muistatte jatkot.- Mitään järkeviä näkemyksiä ei oteta vastaan. - Nyt sitten on ostettu lisää radanvierustaa.

        MIKSI. On sille selitys.

        Selitys ei ole näiden kolmen pomon se, että nämä kolme pomoa olisivat suuria visionäärejä. vaan muualta painostus.

        Kun menette junalla Hesaan, siinähän näitä radan viereen ahdettuja rakennuksia piisaa. Kun aikoinaan ihmettelin näitä, minulle selitettiin miksi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitys ei ole näiden kolmen pomon se, että nämä kolme pomoa olisivat suuria visionäärejä. vaan muualta painostus.

        Kun menette junalla Hesaan, siinähän näitä radan viereen ahdettuja rakennuksia piisaa. Kun aikoinaan ihmettelin näitä, minulle selitettiin miksi näin.

        Justiinsa. Herätettiin äsken pommilla päähän. Sen lisäksi yritetään estää kirjoittamista muutenkin. Löytyy se ajatus kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa. Herätettiin äsken pommilla päähän. Sen lisäksi yritetään estää kirjoittamista muutenkin. Löytyy se ajatus kuitenkin.

        Aikoinaan kävin paljon Tampereella ja jouduin seuraamaan tätä radanviereen aseman lähelle rakentamisen alkua. Kun suunnitelmia alettiin esitella asukkaille, olivat vastaan. Apua, meinaavat hävittää tuo paikan ja rakentaa tilalle X:n. Ihan itkua väännettiin.

        Kun tämän jonkun nimisen ison areenan rakentaminen esiteltiin, olivat järkyttyneitä:EEIII!!
        Kävin jossakin kulttuuritilaisuudessa aseman lähellä. Se lopahti kesken, kun alkoi poru radanvarsirakentamisesta. Lähdin asemalle. Siellä oli mielenosoitus: ME LOPETAMME JUNALLA MATKUSTAMISEN, JOS SE AREENA RAKENNETAAN. Estivät sen junan lähtemisen, millä minun oli tarkoitus matkustaa.

        Rupesin kulkemaan omalla autolla. Sivusta olen vähän seuraillut, mitä taas on rakennettu. Nyt on menossa kolmesta jättikerrostalosta viimeisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan kävin paljon Tampereella ja jouduin seuraamaan tätä radanviereen aseman lähelle rakentamisen alkua. Kun suunnitelmia alettiin esitella asukkaille, olivat vastaan. Apua, meinaavat hävittää tuo paikan ja rakentaa tilalle X:n. Ihan itkua väännettiin.

        Kun tämän jonkun nimisen ison areenan rakentaminen esiteltiin, olivat järkyttyneitä:EEIII!!
        Kävin jossakin kulttuuritilaisuudessa aseman lähellä. Se lopahti kesken, kun alkoi poru radanvarsirakentamisesta. Lähdin asemalle. Siellä oli mielenosoitus: ME LOPETAMME JUNALLA MATKUSTAMISEN, JOS SE AREENA RAKENNETAAN. Estivät sen junan lähtemisen, millä minun oli tarkoitus matkustaa.

        Rupesin kulkemaan omalla autolla. Sivusta olen vähän seuraillut, mitä taas on rakennettu. Nyt on menossa kolmesta jättikerrostalosta viimeisin.

        Nyt on kova poru siitä, että Tamepere on mennyt pilalle. Jengiväkivaltaa kaduilla ja koulukiusaaminenkin väkivaltaista. Voisiko suurkaupunkikeskustarakentamisella elämisen puitteina olla mitään tekemistä asian kanssa.


    • Anonyymi

      Nautitaan Wiskiä Olohuoneessa = NWO

    • Anonyymi

      googlaa: rautatieaseman lähelle rakentaminen

    • Anonyymi

      Onko Jukka Jalosen valjastautuminen Alexander Stubbin vaalivankkureiden vetäjäksi hyväksi suomalaiselle jääkiekolle? Miten käy Meidän pelin?

      • Anonyymi

        Nyt meni vähän vierestä, meinaan aiheen.


      • Anonyymi

        Jukka Jalonen menestyisi presidentinvaalissa paremmin kuin Alexander Stubb.


    • Anonyymi

      Koulu ja sairaala pitäisi ahtaa aseman viereen. Tosin nyt kai päätettiinkin sijoittaa puretun tilalle rakennettava Peltosaaren koulu sen entisen koulun paikalle (jossa nyt on tyhjä hiekkakenttä) eikä radan kylkeen.

    • Anonyymi

      Riksulaiset eivät tykkää siitä aseman lähelle rakentamisesta . Ja onhan täällä jo esimerkki. Jonkun kuningasajatus aikoinaan oli rakennuttaa kokonainen kaupunginosa aseman lähelle. Edullisia asuntoja. Työssäkäynti sujuisi helposti ja Riksuun tulisi verorahoja. KUINKAS KÄVIKÄÄN!!!

      Halusin, että ottaisivat selvää muualla tapahtuneesta rautatienaseman lähelle rakentamisesta.

      • Anonyymi

        Kaupunki meni tunkemaan mainitulle alueelle muistaakseni 14 kappaletta omistamiaan vuokrakasarmeja. Ei ihmetytä, miten käy. Sama taitaa olla muuallakin vastaavissa.


    • Anonyymi

      Nyt jos radanvarren asemakaupungit tiiviisti rakennetaan aseman lähelle (isoja asuintaloja, kaikki keskeiset toimminnot) ja tulee sota, vihollisen on helppo tuhota tällaiset kaupungit.

      Mitäs se NWO suunnitteleekaan maapallon väestön vähentämisestä.

      • Anonyymi

        Ihan melkein kiskoihin kiinni piti nousta iso rakennus sisältäen varhaiskasvatus-kouluosaston ja monet harrastuksiin liittyvät opistot. -Nyt on suunnitteilla kaikki soteen liittyvä sinne.-Ja siellähän on jo kaupunginhallinto ja siihen liittyvää. - Radan toisella puolella Peltosaareen suurimmat kerrostalot. -Ja lisää tonttia ostettu. -Yhdellä pommituksella kaikki olisi tuhottu.


    • Anonyymi

      15 minuutin kaupungin ideologialla voi olla tämän rakentamisen kanssa.

      Autottomuus ja vähäinen liikunta kuuluu vihervassareiden mukaan siihen. Jos nyt ei vihollista hyödytä sodassa, niin siviileita auttaa valvomaan ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe