LOPULTA VALKENI, ETTÄ MIKSI

Anonyymi-ap

minulla sen lisäksi, että gang stalking on vedetty läpi oppikirjan mukaan elektronisella häirinnällä vahvistettuna on niin paljon muuta , mitä muilla GS-kohteilla ei ole. No sen takia, että se "paljon muu" kuuluu alkuperäiseen vainooni, joka on ottanut käyttöönsä myös joukkovainon.

Riihimäellä on vähän eliittiä. Kannatti ottaa käyttää vainomuoto, johon voi rekrytoida alemmista yhteiskuntaluokista nk. Riksussa valtaväestöstä punikeista.

No, menikö oikein.

21

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tälläkin palstalla olen ihmetellyt, miksi minulla on niin paljon eläinrääkkäyksen todistamista, kun muilla ei ole kuin korkeintaan koiran vahingoittamista.

      OLen ihmetellyt hypnoosin törkeää käyttämistä, mm ruskan värien näkemisen estäminen.

      Ja mindcontrollia runsaasti. Nyt se on yleistynyt muillakin, kun hoituu e-häirinnällä.

      • Anonyymi

        valokuvaamiseen pakottaminen:

        auringonnousut ja -laskut, monta kuukautta, purkaminen oli fyysisestikin rankka kokemus

        tienvarsi uimalammelle, pystyin huomaamaan laukaiseviä tekijöitä näkymissä, jotka pakottivat pysäyttämään auton ja ryntäämään kameran kanssa ulos, juoksemaan piennarta myöten kameran kanssa

        on muitakin kohteita, olen huomannut pakon, ottanut kuvia ja sitten poistanut kotona liiat, olen myös jättänyt todisteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valokuvaamiseen pakottaminen:

        auringonnousut ja -laskut, monta kuukautta, purkaminen oli fyysisestikin rankka kokemus

        tienvarsi uimalammelle, pystyin huomaamaan laukaiseviä tekijöitä näkymissä, jotka pakottivat pysäyttämään auton ja ryntäämään kameran kanssa ulos, juoksemaan piennarta myöten kameran kanssa

        on muitakin kohteita, olen huomannut pakon, ottanut kuvia ja sitten poistanut kotona liiat, olen myös jättänyt todisteeksi

        MUTTA oli myös sitä, että vain uimalammen tiellä oli pakko ottaa tietynlaisista kohteista, mutta ei muilla autoteillä
        että onko hypnoosia mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA oli myös sitä, että vain uimalammen tiellä oli pakko ottaa tietynlaisista kohteista, mutta ei muilla autoteillä
        että onko hypnoosia mukana

        Tällainen ei kuulu tavanomaiseen gang stalkingiin.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei kukaan käytä aikaansa sinun vainoamiseesi. Se on kaikki vain sinun harhaisen ja lääkkeiden väärinkäytöstä johtuvaa hourailua.

      • Anonyymi

        sorry, mielenterveystrolli, et nyt vaan onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sorry, mielenterveystrolli, et nyt vaan onnistu

        Olisiko tarpeellista harkita tehokkaampaa hoitoa tälle trollille, jota hänen väitteidensä mukaan vainotaan jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tarpeellista harkita tehokkaampaa hoitoa tälle trollille, jota hänen väitteidensä mukaan vainotaan jatkuvasti.

        Mitä rikolliset tarkoittavatkaan, kun sanovat "hoitavansa" jonkun tyypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä rikolliset tarkoittavatkaan, kun sanovat "hoitavansa" jonkun tyypin.

        TRolli, jota väitteidensä mukaan vainotaan koko ajan"

        Lue vaikka:
        Koko Suomi vainoo
        Elektroninen häirintä.....tältä palstalta
        Mitä rikoksia Riihimäellä voi vapaasti tehdä......tältä palstalta

        ja tuonne ylös kohtaan ETSI kirjoita mielenkontrolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TRolli, jota väitteidensä mukaan vainotaan koko ajan"

        Lue vaikka:
        Koko Suomi vainoo
        Elektroninen häirintä.....tältä palstalta
        Mitä rikoksia Riihimäellä voi vapaasti tehdä......tältä palstalta

        ja tuonne ylös kohtaan ETSI kirjoita mielenkontrolli

        tämä tuntuukin olevan kuuma sana


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        joko mainittu rixussa ne etäkiduttajan ammattitutkinnot Suomessa.
        -- -- - -
        Ja tuohon poliittiseen asetelmaan vainossa- että vainoojaryhmä saattaa vaihtuakin- jopa useinkin-

        .... hiukan kuin Eppujen laulu jossa sanat " kommareille olen natsisti, natsisteille olen kommari..."-tyyliin- eli eri ryhmille esitetään erilaine n kuva kohteesta- ja sitten alkaa satanistinen vaino...


    • Anonyymi

      Kuitenkin mahdollisesti satanismi on jo alaknut tuhoutumaan- omaan hulluuteensa ja järjettömyyteensä?- vai onko Jumalan voima alkanut jo vakiutaa maan päällä ja tuoda järkeä ja valoa ihmiskuntaan?

      ... että silleen jotain toivoa saattaa olla olemassa Suomelle ja ihmiskunnalle... ja joukkovainotuille,,,

      • Anonyymi

        Joukkovainottujen rääkkääminen ja tuhoaminen Suomessakin vaikuttaa hoituvan elektronisella häirinnällä yhä enemmän.

        Mutta suunta on joukkojen vainoamiseen teknologian avulla. Joukkojen hallinta. Valvonta. Mielenkontrolli. - Ei enää käytetä aikaa yhteen lapsen rääpälereseen, naisen rääpäleeseen ja nykyisin mummun rääpäleeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovainottujen rääkkääminen ja tuhoaminen Suomessakin vaikuttaa hoituvan elektronisella häirinnällä yhä enemmän.

        Mutta suunta on joukkojen vainoamiseen teknologian avulla. Joukkojen hallinta. Valvonta. Mielenkontrolli. - Ei enää käytetä aikaa yhteen lapsen rääpälereseen, naisen rääpäleeseen ja nykyisin mummun rääpäleeseen.

        Kun huolehtisit henkilökohtaisesta hygieniastasi, niin jäähän se kärpästen surina ympärilläsi vähemmäksi. Vaatteitakin sinun kannattaisi vaihtaa useammin kuin kerran 20 vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun huolehtisit henkilökohtaisesta hygieniastasi, niin jäähän se kärpästen surina ympärilläsi vähemmäksi. Vaatteitakin sinun kannattaisi vaihtaa useammin kuin kerran 20 vuodessa.

        Kyllä vaatteitakin vaihdan. Joka iltapyykkikoriin t-paita, pikkuhousut ja sukat, ehkä paritkin. Parit toppahousut on nyt käytössä. OLEN PAKKOSYISTÄ elämääni helpottaakseni siirtynyt mustiin vaatteisiin. Niitäkin minun on vaikea hankkia. KAS KUN VAINOONI KUULUU, ETTEI MINULLE SAA MYYDÄ MITÄÄN, EI PALVELUJA EI TAVARAA. Prisma on tällä hetkellä ainoa paikka, mistä voin ostaa vaatteita. Tein yllätyshyökkäyksen Höyheneen ja sain väkisin ostettua untuvatakin. Edellisen mustan toppatakin ostin yllätyshyökkäyksella Hyvinkään City-Markertista. - Käyn Prismassa kaupassa hiljaisena aikana. Kassalla nyt on vähän jonoa.

        En nyt viitsi enempää selittää ääliötrollille. Haista -aska.


    • Anonyymi

      GANG STALKING termin käyttö.

      Kun minulle 2015 kerrottiin, että olen gang stalking vainon kohteena, en tiennyt asiasta mitään. Sain linkin pariin ketjuun. Oli tuttuja kokemuksia. Hankin lisää tietoa Suomesta, USA:sta ja Kanadasta, noin ensi alkuun. -Kaikissa seliteltiin nykyisen tyylistä vainoa. - Vasta myöhemmin pyysin tietoa vainon alkuajoista. -Nykyään tuskin juuri kukaan niin tekee.

      Eli eivät ole tyhmiä, vaan tietämättömiä. Yhdistyksen, NWOnaamakirjan ja ART:n pitäisin keskenään sopia ja ottaa käytäntöön malli: gang stalking niminen vaino on jo historiaa, nykyään on erilaisia joukkovainoja.

    • Anonyymi

      Tajusin, että gang stalkin on alettu joskus 1990-luvun lopussa. Kyllä siihen kuuluvia stalkkauksia vieläkin tehdään ja e-häirinnän teknologia sen kun kehittyy.

      Mutta muistin, että kohteena olohan alkoi jo lapsena. Koko elämän ajan olen rotusyrjinnän kohteena eliittibioisän sukujen taholta.-Ja mitäs ihmisoikeusloukkauksia se taas tekikään.

      lue seuraavasta ketjusta

      https://keskustelu.suomi24.f/t/16542522/aivopesu-mielenhallinta

      • Anonyymi

        no, mikäs nyt

        https://keskustelu.suomi24.f/t/16542522/aivopesu-mielenhallinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, mikäs nyt

        https://keskustelu.suomi24.f/t/16542522/aivopesu-mielenhallinta

        keyword: aivopesu

        siellä on ketju tallella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe