G: Syytön vai syyllinen?

CoverGirl

Näkikö kukaan eilistä 4D-dokumenttia Michaelista? Itse melkeinpä sanoisin, että maikkeli on todellakin syyllinen...
Sentään psykiatrit ja psykologitkin on sitä mieltä...

163

6963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fmQ

      juu dokumentti katsottiin...
      oletko perehtynyt tähän asiaan muuten kuin katsomalla dokumentin?sanoisin että et..
      dokkari on aika mitään sanomaton MJ:n vihaajien tekemä...olihan siellä tietysti muutama jackon puolesta puhuja,mutta mielestäni on selvää että tuon dokumentin tarkoitus oli vain saada ihmiset jacksonia vastaan!

      • CoverGirl

        Juu, oon tiiviisti seurannu jacko persvaon touhuja niin dokumenteista kuin lehdistä. Oon kuunnellu sen musiikkia 7-vuotiaasta lähtien, tosin en koskaan oo ollu mikään fani. Kiinnostaa vaan miehen (vai voiko sitä enää mieheksikään sanoa) elämä ja kuinka jostain voi tulla noin outo ja kamalan näkönen. Ei siihen kyllä pääse ilman mitään kunnon syytä.
        Michael Jackson on ainutlaatuinen, tosin oksettavalla tavalla.


      • fmQ
        CoverGirl kirjoitti:

        Juu, oon tiiviisti seurannu jacko persvaon touhuja niin dokumenteista kuin lehdistä. Oon kuunnellu sen musiikkia 7-vuotiaasta lähtien, tosin en koskaan oo ollu mikään fani. Kiinnostaa vaan miehen (vai voiko sitä enää mieheksikään sanoa) elämä ja kuinka jostain voi tulla noin outo ja kamalan näkönen. Ei siihen kyllä pääse ilman mitään kunnon syytä.
        Michael Jackson on ainutlaatuinen, tosin oksettavalla tavalla.

        ja minusta tuntuu että sinä olet hieman asiaton ja lapsellinen!


      • CoverGirl
        fmQ kirjoitti:

        ja minusta tuntuu että sinä olet hieman asiaton ja lapsellinen!

        ja minusta tuntuu, että olet maikkelin uhri.


      • sk_
        CoverGirl kirjoitti:

        Juu, oon tiiviisti seurannu jacko persvaon touhuja niin dokumenteista kuin lehdistä. Oon kuunnellu sen musiikkia 7-vuotiaasta lähtien, tosin en koskaan oo ollu mikään fani. Kiinnostaa vaan miehen (vai voiko sitä enää mieheksikään sanoa) elämä ja kuinka jostain voi tulla noin outo ja kamalan näkönen. Ei siihen kyllä pääse ilman mitään kunnon syytä.
        Michael Jackson on ainutlaatuinen, tosin oksettavalla tavalla.

        Tarkoitatko, että jos on outo ja kamalan näköinen, niin on myös pedofiili? Onneksi oikeusjärjestelmä ei toimi tällä logiikalla.

        Tjaa... Pedofiilit on outoi... Jäkson on outo... on se kyl kamalan näkönenki... telkkarissaki sanottiin nii... kyl sen täytyy olla pedofiili.

        Juu ei. Olen samaa mieltä, että Jackson on outo ja kamalan näköinen, mutta ei se tee hänestä syyllistä.


      • catsie^
        CoverGirl kirjoitti:

        ja minusta tuntuu, että olet maikkelin uhri.

        asiallista keskustelua kiitos!


      • skipt
        sk_ kirjoitti:

        Tarkoitatko, että jos on outo ja kamalan näköinen, niin on myös pedofiili? Onneksi oikeusjärjestelmä ei toimi tällä logiikalla.

        Tjaa... Pedofiilit on outoi... Jäkson on outo... on se kyl kamalan näkönenki... telkkarissaki sanottiin nii... kyl sen täytyy olla pedofiili.

        Juu ei. Olen samaa mieltä, että Jackson on outo ja kamalan näköinen, mutta ei se tee hänestä syyllistä.

        Oikeus päätää,ja toivon että niin hyvillä näytöillä ettei kukaan enään kehtaa kehua sitä friikkiä.


      • ljhjg
        CoverGirl kirjoitti:

        Juu, oon tiiviisti seurannu jacko persvaon touhuja niin dokumenteista kuin lehdistä. Oon kuunnellu sen musiikkia 7-vuotiaasta lähtien, tosin en koskaan oo ollu mikään fani. Kiinnostaa vaan miehen (vai voiko sitä enää mieheksikään sanoa) elämä ja kuinka jostain voi tulla noin outo ja kamalan näkönen. Ei siihen kyllä pääse ilman mitään kunnon syytä.
        Michael Jackson on ainutlaatuinen, tosin oksettavalla tavalla.

        Mua alkaa oksettaa noi sun juttus! Ensinnäkin, yksi hanki elämä! Ja toisekseen noille sun kaltasille no life ongelmikoille on varmaa tääl semmone oma soppe missä saatte ihan rauhassa aukoo päätänne, että hei hei, äläkä luule tulevas takasin. Että lupaavalta elämäs jo täs vaihees näyttää, jeps:) MJ is not ugly!!! You are BIG bitch!!


    • lukemassa

      jurynjäsen "täh...?"

      Voi helvetti että voit olla dorka!!!!!!

      Jos media:väittää että on mielenkiintoista hypätä
      kalliolta, sinä varmaan hyppäät.

      • CoverGirl

        Ja jos maikkeli jäksöni sanoo, että se on syytön ni sä uskot...


      • sen....
        CoverGirl kirjoitti:

        Ja jos maikkeli jäksöni sanoo, että se on syytön ni sä uskot...

        sanoo oikeus, valamiehet ja todisteet.
        Eikä joku typerä tv-ohjelma.


      • CoverGirl
        sen.... kirjoitti:

        sanoo oikeus, valamiehet ja todisteet.
        Eikä joku typerä tv-ohjelma.

        Jokainen ihmisen saa päättää omassa päässään, onko maikkeli syytön vai syyllinen. Tahdon vaan tietää, kuinka moni kannattaa tämän sairaan olennon syyllisyyttä.
        Kysyn ihmisten mielipiteitä, jos tiedät mitä mielipide tarkoittaa...


      • saa.....
        CoverGirl kirjoitti:

        Jokainen ihmisen saa päättää omassa päässään, onko maikkeli syytön vai syyllinen. Tahdon vaan tietää, kuinka moni kannattaa tämän sairaan olennon syyllisyyttä.
        Kysyn ihmisten mielipiteitä, jos tiedät mitä mielipide tarkoittaa...

        mutta onneksi sitä ei päätetä tv-ohjelman, tai
        sinunlaistesi ihmisten perusteella.

        "SAIRAAN OLENNON syyllisyyttä" Voi......????

        Ihan vain neuvona. Mieti mitä kirjoitat.

        PS. Itseasiassa pyydän anteeksi käytöstäni. Olethan vielä 17v. kakara joka ei paljon tiedä mistään mitään.


      • fmQ
        CoverGirl kirjoitti:

        Ja jos maikkeli jäksöni sanoo, että se on syytön ni sä uskot...

        kyllä tässä on kuule muitakin todisteita jackon syyttömyydestä kuin itse michaelin sana!
        mutta sattuuko sinulla olemaan muita todisteita jackon syyllisyydestä kuin mj:n vihaajien puheet?!
        eipä taida olla...


      • CoverGirl
        saa..... kirjoitti:

        mutta onneksi sitä ei päätetä tv-ohjelman, tai
        sinunlaistesi ihmisten perusteella.

        "SAIRAAN OLENNON syyllisyyttä" Voi......????

        Ihan vain neuvona. Mieti mitä kirjoitat.

        PS. Itseasiassa pyydän anteeksi käytöstäni. Olethan vielä 17v. kakara joka ei paljon tiedä mistään mitään.

        no kullakin mielipiteensä. Mun mielestä maikkeli on pikemminkin olento ku ihminen.


      • friikki-
        CoverGirl kirjoitti:

        Jokainen ihmisen saa päättää omassa päässään, onko maikkeli syytön vai syyllinen. Tahdon vaan tietää, kuinka moni kannattaa tämän sairaan olennon syyllisyyttä.
        Kysyn ihmisten mielipiteitä, jos tiedät mitä mielipide tarkoittaa...

        olet harvinaisen lapsellinen!!
        mikset voi kysyä mielipidettämme asiallisesti, vaan tulet tänne meuhkaamaan kuinka jacko on friikki ja kummallinen ym..se ei tietääkseni vielä tarkoita että MJ olisi syyllinen näihin kaikkiin syytöksiin, vaikka hän outo olisinkin!
        ota asioista selvää!


      • CoverGirl
        fmQ kirjoitti:

        kyllä tässä on kuule muitakin todisteita jackon syyttömyydestä kuin itse michaelin sana!
        mutta sattuuko sinulla olemaan muita todisteita jackon syyllisyydestä kuin mj:n vihaajien puheet?!
        eipä taida olla...

        Siis se on edelleen mun mielipide, että se on syyllinen ja sairas. Ei sitä muuta mikään. Oon ihan ite päätyny tähän mielipiteeseen kuulemani ja näkemäni perusteella.
        Se on MIELIPIDE, edelleen!


      • CoverGirl
        friikki- kirjoitti:

        olet harvinaisen lapsellinen!!
        mikset voi kysyä mielipidettämme asiallisesti, vaan tulet tänne meuhkaamaan kuinka jacko on friikki ja kummallinen ym..se ei tietääkseni vielä tarkoita että MJ olisi syyllinen näihin kaikkiin syytöksiin, vaikka hän outo olisinkin!
        ota asioista selvää!

        Kysyn sit asiallisesti: Mitä mieltä ihmiset ootte, syytön vai syyllinen?
        Tosin näkemäni jälkeen taitaa olla ihan turhaa kysyäkään sitä ku tällä foorumilla kaikki on jotain maikkel jäksönin kuvan ääressä runkkaajia.


      • fmQ
        CoverGirl kirjoitti:

        no kullakin mielipiteensä. Mun mielestä maikkeli on pikemminkin olento ku ihminen.

        on tullut selväksi että mielestäsi michael on outo kummallinen friikki ja olento!
        voisitko sitten ystävällisesti kertoa että onko sinulla jotain todisteitakin hänen syyllisyydestä?
        ihminen saa olla kuinka outo tahansa, mutta se ei vielä tarkoita että olisi syyllistynyt lasten hyväksikäyttöön!
        voi kunpa näistä keskusteluista saataisiin karsittua pois sinulaisesi lapselliset ja asiattomat "keskustelijat"!!!


      • fmQ
        CoverGirl kirjoitti:

        Kysyn sit asiallisesti: Mitä mieltä ihmiset ootte, syytön vai syyllinen?
        Tosin näkemäni jälkeen taitaa olla ihan turhaa kysyäkään sitä ku tällä foorumilla kaikki on jotain maikkel jäksönin kuvan ääressä runkkaajia.

        "tällä foorumilla kaikki on jotain maikkel jäksönin kuvan ääressä runkkaajia."

        HIENOA! tuo on hyvin asiallista!


      • CoverGirl
        fmQ kirjoitti:

        on tullut selväksi että mielestäsi michael on outo kummallinen friikki ja olento!
        voisitko sitten ystävällisesti kertoa että onko sinulla jotain todisteitakin hänen syyllisyydestä?
        ihminen saa olla kuinka outo tahansa, mutta se ei vielä tarkoita että olisi syyllistynyt lasten hyväksikäyttöön!
        voi kunpa näistä keskusteluista saataisiin karsittua pois sinulaisesi lapselliset ja asiattomat "keskustelijat"!!!

        Mulla on todisteena maikkel jäksönin pitsialushousut, joista olen havannut kahden ihmisen dna:t eli kahden laatusta spermaa ja sit siinä oli kuolaa ja hiuksia.


      • CoverGirl
        fmQ kirjoitti:

        "tällä foorumilla kaikki on jotain maikkel jäksönin kuvan ääressä runkkaajia."

        HIENOA! tuo on hyvin asiallista!

        tänks ;)


      • ja näkemäni...
        CoverGirl kirjoitti:

        Siis se on edelleen mun mielipide, että se on syyllinen ja sairas. Ei sitä muuta mikään. Oon ihan ite päätyny tähän mielipiteeseen kuulemani ja näkemäni perusteella.
        Se on MIELIPIDE, edelleen!

        Eli median.
        Kuten sanottu. Jos media väittää että on mielenkiintoista hypätä kalliolta niin hyppäät.

        hahaaaahaahahahahahhaaaaaaaaa!!!!!!!!

        Ole mitä mieltä haluat, mutta pidä omana tietonasi.


      • nekku
        CoverGirl kirjoitti:

        Mulla on todisteena maikkel jäksönin pitsialushousut, joista olen havannut kahden ihmisen dna:t eli kahden laatusta spermaa ja sit siinä oli kuolaa ja hiuksia.

        ja mun mielestä sä oot sairas! Lienetkö ihminen ollenkaan.


      • nekku
        CoverGirl kirjoitti:

        Siis se on edelleen mun mielipide, että se on syyllinen ja sairas. Ei sitä muuta mikään. Oon ihan ite päätyny tähän mielipiteeseen kuulemani ja näkemäni perusteella.
        Se on MIELIPIDE, edelleen!

        et sä oot sairas jazz-runkkari


      • CoverGirl
        nekku kirjoitti:

        ja mun mielestä sä oot sairas! Lienetkö ihminen ollenkaan.

        ja sulla ei ole minkään näköistä huumorintajua! Mun mielestä on ainakin ihan naurettavaa, että ihmiset pyytelee multa täälä foorumissa jotain konkreettisia todisteita maikkelin syyllisyydestä! Ja mullahan onkin niitä niin hitosti, kaapit täynnä...


      • CoverGirl
        nekku kirjoitti:

        et sä oot sairas jazz-runkkari

        Voiko naisetkin olla runkkareita...hmmm...


      • padde
        CoverGirl kirjoitti:

        Voiko naisetkin olla runkkareita...hmmm...

        voivat kyllä!
        naiset voi esimerkiksi runkata miehiä


      • TäMäTäsTä
        padde kirjoitti:

        voivat kyllä!
        naiset voi esimerkiksi runkata miehiä

        Tää mies vetää täysillä :D


      • CoverGirl
        padde kirjoitti:

        voivat kyllä!
        naiset voi esimerkiksi runkata miehiä

        Ahaa...voi vai...ihan uus juttu kuule...
        Mutta kun runkkarilla ei tarkoteta naista, joka runkkaa miestä vaan ihmistä, joka runkka itteensä eli tähän asti miehillä on vaan ollu siihen mahdollisuus. Ellet oo transu...


      • wtgfda
        CoverGirl kirjoitti:

        Ahaa...voi vai...ihan uus juttu kuule...
        Mutta kun runkkarilla ei tarkoteta naista, joka runkkaa miestä vaan ihmistä, joka runkka itteensä eli tähän asti miehillä on vaan ollu siihen mahdollisuus. Ellet oo transu...

        no ehkä oon


      • aikaisemmin
        CoverGirl kirjoitti:

        Siis se on edelleen mun mielipide, että se on syyllinen ja sairas. Ei sitä muuta mikään. Oon ihan ite päätyny tähän mielipiteeseen kuulemani ja näkemäni perusteella.
        Se on MIELIPIDE, edelleen!

        maksanut pikkupoikien vanhempia hiljaiseksi.
        Julkuilla taitaa olla erivapaus näissä asiossa.
        Oulun pedodiilia on jo monet lynkkaamassa (tosin
        aiheesta ),miksei sama kohtalo käy jaksonillekin,
        samanlainen rikoksenuusija.


      • B&W
        aikaisemmin kirjoitti:

        maksanut pikkupoikien vanhempia hiljaiseksi.
        Julkuilla taitaa olla erivapaus näissä asiossa.
        Oulun pedodiilia on jo monet lynkkaamassa (tosin
        aiheesta ),miksei sama kohtalo käy jaksonillekin,
        samanlainen rikoksenuusija.

        Vähän eri asia. Jacksonia vastaan ei ole koskaan ollut mitään todisteita. Ylipäätään sinä et voi tietää onko hän syyllinen tai ei.
        Kannattais pitää turpa kiinni asioista joista et tiedä mitään. Ja kyllä, luulen että minä tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä.


      • jos
        B&W kirjoitti:

        Vähän eri asia. Jacksonia vastaan ei ole koskaan ollut mitään todisteita. Ylipäätään sinä et voi tietää onko hän syyllinen tai ei.
        Kannattais pitää turpa kiinni asioista joista et tiedä mitään. Ja kyllä, luulen että minä tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä.

        on syytön.En ymmärrä kuinka joku voi puolustaa
        tuollasta saastaa.Toivottavasti saa pitkän tuomion, että saa selkänsä kuntoon.


      • noitatohtori
        jos kirjoitti:

        on syytön.En ymmärrä kuinka joku voi puolustaa
        tuollasta saastaa.Toivottavasti saa pitkän tuomion, että saa selkänsä kuntoon.

        1) lääkeriippuvuus ja muutenkin heikko terveys siihen aikaan
        2) liian suuri riski uralle; oli helpompaa maksaa ja unohtaa koko juttu
        3) MJ ei sopimuksessa myöntänyt mitään, eli säilytti syyttömyytensä. Vastineeksi vaitiolovelvoite ym.
        4) Oikeusprosessi olisi kestänyt pahimmassa tapauksessa vuosia ja vienyt liikaa aikaa ja rahaa.


      • B&W
        jos kirjoitti:

        on syytön.En ymmärrä kuinka joku voi puolustaa
        tuollasta saastaa.Toivottavasti saa pitkän tuomion, että saa selkänsä kuntoon.

        Mitä valamiehistö päättää. Oikeudenkäynti on aina riskaa peliä. Aina oikeus ei toteudu.
        Ja varsinkin kun kyseessä lastenahdistelu syytökset ja syytettynä Michael Jackson. Joku voisi tuomita Jacksonin jo ulkonäön perusteella.
        MJ maksoi ja pääsi jatkamaan elämäänsä.

        Ja nyt tulee vielä suuri paljastus. Vakuutusyhtiö maksoi koko summan MJ:n puolesta, eikä penniäkään mennyt hänen omasta pussistaan.

        "The plaintiff seeks to introduce evidence of the civil settlement of the 1993 lawsuit through the testimony of Larry Feldman, attorney for the current complaining family and for the plaintiff in the 1993 matter. The settlement agreement was for global claims of negligence and the lawsuit was defended by Mr. Jackson's insurance carrier. The insurance company negotiated and paid the settlement, over the protests of Mr. Jackson and his personal legal counsel."
        http://www.sbscpublicaccess.org/docs/ctdocs/032205mjmemospprtobj.pdf


      • jos kirjoitti:

        on syytön.En ymmärrä kuinka joku voi puolustaa
        tuollasta saastaa.Toivottavasti saa pitkän tuomion, että saa selkänsä kuntoon.

        On se varmaan syyllinen, jos kerta syytettynä on siellä tähän kaikkeen!! Ex-fani!


      • Eräs MJ-fani
        TEME1975 kirjoitti:

        On se varmaan syyllinen, jos kerta syytettynä on siellä tähän kaikkeen!! Ex-fani!

        Vau! Mikä älyn jättiläinen oletkaan. Kuka tahansa voi tempaista syytöksiä kenestä tahansa... Noh, etpä ollut kummoinen fani, joten hyvä vaan, että olet ex-sellainen.


      • synonymeitä
        CoverGirl kirjoitti:

        Voiko naisetkin olla runkkareita...hmmm...

        Ja naiset eivät muka masturboi? Dildoja myydään jopa Anttiloissa, toisin kuin tekopilluja, joten naiset ovat vielä pahempia runkkareita kuin miehet.


      • naurettavaa
        CoverGirl kirjoitti:

        ja sulla ei ole minkään näköistä huumorintajua! Mun mielestä on ainakin ihan naurettavaa, että ihmiset pyytelee multa täälä foorumissa jotain konkreettisia todisteita maikkelin syyllisyydestä! Ja mullahan onkin niitä niin hitosti, kaapit täynnä...

        Minusta on taas naurettavaa vetää päätöksiä ihan hatusta.


      • on myös mielipide
        CoverGirl kirjoitti:

        Siis se on edelleen mun mielipide, että se on syyllinen ja sairas. Ei sitä muuta mikään. Oon ihan ite päätyny tähän mielipiteeseen kuulemani ja näkemäni perusteella.
        Se on MIELIPIDE, edelleen!

        Ja minun mielipide on että musta on valkoista, olen päätynyt tähän mielipiteeseen kuulemani ja näkemäni perusteella.

        Se on MIELIPIDE, edelleen!


      • miami
        synonymeitä kirjoitti:

        Ja naiset eivät muka masturboi? Dildoja myydään jopa Anttiloissa, toisin kuin tekopilluja, joten naiset ovat vielä pahempia runkkareita kuin miehet.

        Niin, naiset tyydyttävät, mutta miehet käyvät huorissa ja pettävät.


    • B&W

      Ajatella oikein psykiatrit ja psykologit sanoivat... Ja mihinköhän nämä ihmiset perustavat tietonsa, onko kukaan koskaan tavannut häntä, puhunut hänen kanssaan? Eivät ole. Kyllähän sitä on helppo verrata Michaelin käytöstä pedofiilien toimintaan, mutta ovatko sitten kaikki todella lapsirakkaat pedofiilejä? Eikö siihen mahdu yhtään poikkeuksia? Ehkäpä Michael todellakin nukkuu satojen lapsien kanssa sängyssä, mutta entäpäs jos se todellakin vain jää siihen?

      Pitää muistaa että kukaan tällä maapallolla ei ole elänyt samanlaista elämää eikä kasvanut kuin Michael Jackson! Mistä me tiedämmä millaiseksi tuollainen elämä lopulta kasvattaa?
      Michael voi olla ehkä outo ja hullu, käytäytyä oudosti, näyttää oudolta, kuulostaa oudolta, mutta tekeekö se pedofiilin? Ehkäpä hänellä on jopa sairaanloinen kiintymys lapsiin, mutta mitään pahaa ei kuitenkaan tapahdu?

      Mielestäni ne asintuntijat eivät kyllä sanoneet että MJ on pedofiili, paitsi korkeintaan ne 2 oksettavaa akkaa.

      • asiatekstiä

        tällekin palstalle.


      • B&W

        Ja faktahan on että kenenkään ei pitäis pystyä/(pitäisi tehdä) tekemään tuollaisen dokumentin perusteella tekemään päätelmiä että MJ on pedofiilli! se on naurettavaa!
        Turhaan aloiti tämänkin keskustelun, tuolla on jo samasta aiheesta 2 aiempaa keskustelua.


      • CoverGirl

        No niin, tähän astisista kaikista järkevin kommentti! Ja perustelluin.


      • CoverGirl
        B&W kirjoitti:

        Ja faktahan on että kenenkään ei pitäis pystyä/(pitäisi tehdä) tekemään tuollaisen dokumentin perusteella tekemään päätelmiä että MJ on pedofiilli! se on naurettavaa!
        Turhaan aloiti tämänkin keskustelun, tuolla on jo samasta aiheesta 2 aiempaa keskustelua.

        no miks luit sit tän?


      • justagirl
        CoverGirl kirjoitti:

        No niin, tähän astisista kaikista järkevin kommentti! Ja perustelluin.

        kaikki käy ihan kuumana täällä. Ei vois olla yhtään tosikompia! Puolustaa täällä ihan onneessaan jotain mj


      • justagirl
        CoverGirl kirjoitti:

        No niin, tähän astisista kaikista järkevin kommentti! Ja perustelluin.

        kaikki käy ihan kuumana täällä. Ei vois olla yhtään tosikompia! Puolustaa täällä ihan onneessaan jotain mj


      • CoverGirl
        justagirl kirjoitti:

        kaikki käy ihan kuumana täällä. Ei vois olla yhtään tosikompia! Puolustaa täällä ihan onneessaan jotain mj

        no niin, yks järkevä lisää. Siis mun lisäks :D


      • paitsi
        justagirl kirjoitti:

        kaikki käy ihan kuumana täällä. Ei vois olla yhtään tosikompia! Puolustaa täällä ihan onneessaan jotain mj

        Idioottien mielipiteet raivostuttaa.
        Nyt en puhu Michaelista vaan ylipäätään kaikista
        ihmisistä.
        Eikö meistä jokainen ansaitse oikeudenmukaisen
        kohtelun?
        Kai olet samaa mieltä, vai....


      • asiallinen
        CoverGirl kirjoitti:

        no niin, yks järkevä lisää. Siis mun lisäks :D

        kävinpäs katsomassa noita sinun "persoonallisuus tietoja"..
        pukeudut useimmiten viimeisimmän muodin mukaan ja jos voittaisit miljoonan niin shoppailisit ja hurvittelisit joka päivä!

        ei kai tuollaiselta pissikseltä voi odottaakaan muuta kuin asiattomia viestejä, sillä sinulla se ei järki paljon päätä pakota!

        meni nyt hieman aiheen vierestä mutta menköön


      • CoverGirl
        asiallinen kirjoitti:

        kävinpäs katsomassa noita sinun "persoonallisuus tietoja"..
        pukeudut useimmiten viimeisimmän muodin mukaan ja jos voittaisit miljoonan niin shoppailisit ja hurvittelisit joka päivä!

        ei kai tuollaiselta pissikseltä voi odottaakaan muuta kuin asiattomia viestejä, sillä sinulla se ei järki paljon päätä pakota!

        meni nyt hieman aiheen vierestä mutta menköön

        Älä usko kaikkee mitä luet. Eikö kaikki täällä vähän jotain sen tapasta väitäkin...


      • Randy

        Ensinnäkin media on vaikuttanut Jacksoniin niin paljon ettei varmaan kukaan enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, edes Michael. Tämä dokumentti on vain yksi kaikista Michaelilla tehdyistä rahastuksista. Amerikassa kaikki pyörii rahalla ja kaikkeen liittyy raha. Tottakai tässäkin dokumentissa oli asiaan perehtyneitä tutkijoita mutta kaikki heistäkin joituivat arvailemaan kukaan ei tiennyt totuutta varmasti. Suuri osa Michaelista liikuvista juoruista on keksittyjä ja osa varmaan tottakin. Michaelissa jotkut ihmiset näkevät paljon rahaa ja tavan hyödyntää sitä. Itse ihailen Michaelin musiikkia ja ääntä, en persoonaa kun siitä ei saa yksinkertaisesti mitään selvää, kukaan. Tämä covergirl on median sokaisema kuten minäkin monessa asiassa. Tässäkin dokumentissa Michael näytettiin pedofiilin valossa ammattilaisten/näyttelijöiden kertoessa arvuutuksia. Ei pidä uskoa mitä televisio kertoo tai minä kerron. Peace


      • sofwi-94

        Olen samaa kanssasi. Voi olla, että Michael on ''hieman epänormaali'', mutta mistä me tiedämme mikä sen on voinut aiheutta? Ehkäpä juuri kasvatus, tai jokin muu, mitä meille ei ole tapahtunut? Mistä me sen voimme tietää? Ei mikään dokumentti voi todistaa, mitä Michaelin mielessä oikeasti liikkuu? Mutta olen silti sitä mieltä, että michael on todellakin outo, se voi johtua myös siitä, että hänellä on miljoonittain rahaa, niin paljon, ettei koko elämäsä aikana saa sitä käytetyä... Ehkä se sekoittaa mielen, kun on niin paljon rahaa, että voi tehdä ihan mitä vaan. Alkaa kuvitella mitä tahansa...

        ((Mikä on muuten pedofiili?))


    • tinkeri

      eikö sekin oo pelkästään jo epäilyttävää, jacksoni valehtelee jatkuvasti asioista, jotka on ihan itsestään selviä? esimerkiks, kuka uskoo, että jackolle on tehty vaan kaks kasvoleikkausta?
      mä en ainakaan luota valehtelijoihin...en tiedä sit teistä....

      • B&W

        Mistä Jackson on nyt valehdellut? kasvoleikkuksistaan? Mistä muusta? Lapsistaan?

        Kun katsoo Jacksonia niin varmaan huomaa varmasti mitä hänen huono itsetuntonsa on saanut aikaan.
        Se että Jackson valehtelee leikkauksista todistaa vain sitä että hänen kasvonsa ovat arka paikka hänelle eikä hän halua edes puhua siitä. Miksi ihmeessä meidän edes pitäisi tietää, jokainen tehköön mitä parhaaksi näkee. Jackson ei leikkauksillaan tee kenelleekkään pahaa, korkeintaa itselleen. Monilla ihmisillä on arkoja paikkoja, josta he eivät halua puhua ja pakon tullen he valehtelevat. Se ei tarkoita että he valehtelisivat aina kaikesta.

        Mielestäni MJ on valehdellut juuri niissä asioissa jotka eivät kuuluisi oikeasti kenellekkään muilla Michaelille itselleen.. Kasvoleikkaukset, onko hän lasten isä... se ei kuulu meille paskan vertaa, mutta asiasta vaan jankutetaan.Näistä asiosta valehteleminen on mielestäni viatonta, varsinkin eikä asia edes oikeasti kuuluisi kenellekkään. Sitten kun Michael viimein pakotettiin Martin Bashirin takia puhumaan noista asioista sen näki selvästi että hän vain heitti äkkiä jotain hatusta. Muuten Jackson on aina vaikuttanut rehelliseltä puhuessaan.


      • tinkeri
        B&W kirjoitti:

        Mistä Jackson on nyt valehdellut? kasvoleikkuksistaan? Mistä muusta? Lapsistaan?

        Kun katsoo Jacksonia niin varmaan huomaa varmasti mitä hänen huono itsetuntonsa on saanut aikaan.
        Se että Jackson valehtelee leikkauksista todistaa vain sitä että hänen kasvonsa ovat arka paikka hänelle eikä hän halua edes puhua siitä. Miksi ihmeessä meidän edes pitäisi tietää, jokainen tehköön mitä parhaaksi näkee. Jackson ei leikkauksillaan tee kenelleekkään pahaa, korkeintaa itselleen. Monilla ihmisillä on arkoja paikkoja, josta he eivät halua puhua ja pakon tullen he valehtelevat. Se ei tarkoita että he valehtelisivat aina kaikesta.

        Mielestäni MJ on valehdellut juuri niissä asioissa jotka eivät kuuluisi oikeasti kenellekkään muilla Michaelille itselleen.. Kasvoleikkaukset, onko hän lasten isä... se ei kuulu meille paskan vertaa, mutta asiasta vaan jankutetaan.Näistä asiosta valehteleminen on mielestäni viatonta, varsinkin eikä asia edes oikeasti kuuluisi kenellekkään. Sitten kun Michael viimein pakotettiin Martin Bashirin takia puhumaan noista asioista sen näki selvästi että hän vain heitti äkkiä jotain hatusta. Muuten Jackson on aina vaikuttanut rehelliseltä puhuessaan.

        jacksoni on kyllä kaikkee muuta ku rehellinen...kyllä julkisuuten tahtovien/julkisuudessa olevien pitäisi se tietää, että siitä hetkestä lähtien kun he ovat julkisuudessa, mikään ei ole enää salaista...ja jos ei halua puhua aroista asioista ni voi sanoa "no comments"...


      • holiday

        Haloo, hän ei ole sanonut että hänen KASVOIHIN olisi tehty vaan 2 kasvoleikkausta, vaan hänen NENÄÄN on tehty 2 laikkausta!!!
        Kasvoista ei ole kukaan puhunut mitään.


    • vanhapapu

      tämä viestiketju aloitettiin vain pari hassua tuntia sitten ja viestejä on tullut tulvimalla jo reilu 30 kappaletta!
      älkää arvoisat fanit ottako covergirlin asiattomuuksia niin vakavasti, vaan ajatelkaa että kyseessä on huomiota hakeva säälittävä teini!!
      säälikää edes hieman:)

      • katkarapu

        älkää arvoisat fanit ottako covergirlin asiattomuuksia niin vakavasti


      • CoverGirl

        Ei mua tarvi sääliä, oon erittäin tyytyväinen elämääni.


      • vanhapapu
        katkarapu kirjoitti:

        älkää arvoisat fanit ottako covergirlin asiattomuuksia niin vakavasti

        mielipiteen voi kyllä sanoa asiallisestikin!
        eikä esimerkiksi että kaikki mj fanit runkkaa mj:N kuva kädes ym..(kuten covergirl sanoi)
        onko tuo mielestäsi asiallista?!
        jos on niin katso peiliin


      • katkarapu
        CoverGirl kirjoitti:

        Ei mua tarvi sääliä, oon erittäin tyytyväinen elämääni.

        niin varmasti ootkin kun olet pinnalinen pissis teini


      • CoverGirl
        katkarapu kirjoitti:

        niin varmasti ootkin kun olet pinnalinen pissis teini

        ai mistä lähtien...vähä vaikee sun sanoo ku koskaan oo mua ees nähnykään...ja turha mua on yrittää loukata ku ei haukku haavaa tee! vaan maikkeli jäksöni!!


      • fkdiopw
        CoverGirl kirjoitti:

        ai mistä lähtien...vähä vaikee sun sanoo ku koskaan oo mua ees nähnykään...ja turha mua on yrittää loukata ku ei haukku haavaa tee! vaan maikkeli jäksöni!!

        ei sinua tarvitse nähdäkään, sen huomaa ihan muutenkin et olet pissis


      • Eräs MJ-fani
        CoverGirl kirjoitti:

        ai mistä lähtien...vähä vaikee sun sanoo ku koskaan oo mua ees nähnykään...ja turha mua on yrittää loukata ku ei haukku haavaa tee! vaan maikkeli jäksöni!!

        Jos et muuta osaa kuin vittuilla, ole hyvä ja mene ns. lasetusfoorumeille.


      • CoverGirl
        fkdiopw kirjoitti:

        ei sinua tarvitse nähdäkään, sen huomaa ihan muutenkin et olet pissis

        hmmm...vähä vaikee mun olla pissis ku en ees tiedä mitä se tarkottaa, eikä mun tarviikaan tietää ku en tarvi sitä sanaa koskaan missään ku en oo pissis eikä mun kaveritkaan ole...juuh...
        mut keskustelkaa ny siitä maikkelista ku mun elämä ei taas liity tähän keskusteluun mitenkään...


    • tuomasvsa

      syytön tai ei, hän on mieleltään sairas. laitoshoitoon.

      • CoverGirl

        SITÄHÄN OON YRITTÄNY TÄSSÄ KOKO AJAN SELITTÄÄKIN!!!


      • Eräs MJ-fani
        CoverGirl kirjoitti:

        SITÄHÄN OON YRITTÄNY TÄSSÄ KOKO AJAN SELITTÄÄKIN!!!

        Kuten olet täällä jo monta kertaa sen itse sanonut, kaikilla on omat mielipiteensä.

        Uskon MJ:n syyttömyyteen, koska ei ole mitään konkreettisia todisteita häntä vastaan. Syyttävän pojan perheen taustat ja epäjohdonmukaisuudet oikeussalissa huomioon ottaen, Michael Jackson on syytön.


      • hgfds
        CoverGirl kirjoitti:

        SITÄHÄN OON YRITTÄNY TÄSSÄ KOKO AJAN SELITTÄÄKIN!!!

        olet myös selittänyt sitä että mj on syyllinen eli voisitko perustella sitä hieman?
        tiedetään, se on sinun mielipiteesi ja meidän mielipiteemme on että mj on syytön ja mekin olemme perustelleet kantamme!joten etköhän sinäkin voisit


      • CoverGirl
        hgfds kirjoitti:

        olet myös selittänyt sitä että mj on syyllinen eli voisitko perustella sitä hieman?
        tiedetään, se on sinun mielipiteesi ja meidän mielipiteemme on että mj on syytön ja mekin olemme perustelleet kantamme!joten etköhän sinäkin voisit

        Jaxoni on: valehtelija, pussiin puhuja, sairas mieleltään, outo tavoiltaan, mielenvikainen, huono valehtelija, tyhmä kun edes kehtaa valehdella ja maksaa "syyttömyydestään" 22 miljoonaa. Yhdessä asiassa olen samaa mieltä sen yhden eilisen dokumentissa olleen miehen kanssa, että jos jaxoni kerta oli syytön v.-93 niin miks helvetissä se meni maksaan 22 miljoonaa siitä, et tää kakara pitäis turpansa kiinni?? Itse olisin ainakin todistanu oikeudessa syyttömyyteni ja haastanut sitten koko perheen kunnianloukkauksesta (tms) oikeuteen. Mutta ei niin ei...


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Jaxoni on: valehtelija, pussiin puhuja, sairas mieleltään, outo tavoiltaan, mielenvikainen, huono valehtelija, tyhmä kun edes kehtaa valehdella ja maksaa "syyttömyydestään" 22 miljoonaa. Yhdessä asiassa olen samaa mieltä sen yhden eilisen dokumentissa olleen miehen kanssa, että jos jaxoni kerta oli syytön v.-93 niin miks helvetissä se meni maksaan 22 miljoonaa siitä, et tää kakara pitäis turpansa kiinni?? Itse olisin ainakin todistanu oikeudessa syyttömyyteni ja haastanut sitten koko perheen kunnianloukkauksesta (tms) oikeuteen. Mutta ei niin ei...

        Tuo kommenttisi kertoo aika paljon sinusta. Et näköjään tiedä YHTIKÄS MITÄÄN tästä oikeudenkäynnistä, edellisistä syytöksistä, tai Michael Jacksonista ylipäätään.

        STFU, n00b.


      • holiday
        CoverGirl kirjoitti:

        Jaxoni on: valehtelija, pussiin puhuja, sairas mieleltään, outo tavoiltaan, mielenvikainen, huono valehtelija, tyhmä kun edes kehtaa valehdella ja maksaa "syyttömyydestään" 22 miljoonaa. Yhdessä asiassa olen samaa mieltä sen yhden eilisen dokumentissa olleen miehen kanssa, että jos jaxoni kerta oli syytön v.-93 niin miks helvetissä se meni maksaan 22 miljoonaa siitä, et tää kakara pitäis turpansa kiinni?? Itse olisin ainakin todistanu oikeudessa syyttömyyteni ja haastanut sitten koko perheen kunnianloukkauksesta (tms) oikeuteen. Mutta ei niin ei...

        Sä vaan latelit asioita joihin Michael on sinun mielestäsi syyllistynyt, mutta et perustellut YHTÄKÄÄN asiaa, että esim.milloin Michael on puhunut itsensä pussiin, milloin hän on valehdellut, selitä miten hän on sairas mieleltään........


      • CoverGirl
        holiday kirjoitti:

        Sä vaan latelit asioita joihin Michael on sinun mielestäsi syyllistynyt, mutta et perustellut YHTÄKÄÄN asiaa, että esim.milloin Michael on puhunut itsensä pussiin, milloin hän on valehdellut, selitä miten hän on sairas mieleltään........

        Pitääkö asiat erikseen perustellakin, kun ne on ihan päivän selviä asioita...


      • sofwi-94

        ...Mutta kuka häntä voisi auttaa? Michaelista ei voi tehdä johtopäätöksiä tv-ohjelmien perusteella! Jos kukaan ei osaa tulkita Michaelin mieltä, niin miten ne sitten ajattelivat parantaa sen?


      • sofwi-94
        CoverGirl kirjoitti:

        Jaxoni on: valehtelija, pussiin puhuja, sairas mieleltään, outo tavoiltaan, mielenvikainen, huono valehtelija, tyhmä kun edes kehtaa valehdella ja maksaa "syyttömyydestään" 22 miljoonaa. Yhdessä asiassa olen samaa mieltä sen yhden eilisen dokumentissa olleen miehen kanssa, että jos jaxoni kerta oli syytön v.-93 niin miks helvetissä se meni maksaan 22 miljoonaa siitä, et tää kakara pitäis turpansa kiinni?? Itse olisin ainakin todistanu oikeudessa syyttömyyteni ja haastanut sitten koko perheen kunnianloukkauksesta (tms) oikeuteen. Mutta ei niin ei...

        Viittaa siihen, miten outi Michael on mieleltään... Mutta sitä ei voi silti ottaa todisteeksi...


    • noitatohtori

      Uskon MJ:n olevan syytön; tuo dokkari oli suoraan sanoen ala-arvoinen. Jos sen pohjalta muodostat mielipiteesi, niin en voi kuin sanoa että olet idiootti. Älä usko kaikkea mitä kuulet.

      On myös todella LAPSELLISTA tehdä johtopäätöksiä MJ:n ulkonäön tai erikoisuuden perusteella. Se ei tee hänestä syyllistä, ymmärrätkö? Todennäköisesti et, mutta voinpahan ainakin sanoa myöhemmin, että yritin selittää sinulle asioita joiden tulisi olla ilmiselviä (mutta jotka eivät valitettavasti näytä olevan niin selkeitä sinulle...)
      Jos et osaa keskustella asiallisesti, niin lähde meneen täältä MJ-palstalta. Kukaan ei ota sinua vakavasti, koska A) puhut täyttä paskaa B) olet 17w teinixxxxx.

      • CoverGirl

        Että ihan naurattaa. Et oo tainnu lukee ihan kaikkia juttuja aiheeseen liittyen. Siis vastausviestejä. A) kerron vain mielipiteeni, kuten kaikki muutkin, B) taidat itse olla se ala-arvonen idiootti kun yleistät, että kaikki alle 20-v. on teinejä. Mikäs itse olet? En kehtaa edes ajatella asiaa...


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Että ihan naurattaa. Et oo tainnu lukee ihan kaikkia juttuja aiheeseen liittyen. Siis vastausviestejä. A) kerron vain mielipiteeni, kuten kaikki muutkin, B) taidat itse olla se ala-arvonen idiootti kun yleistät, että kaikki alle 20-v. on teinejä. Mikäs itse olet? En kehtaa edes ajatella asiaa...

        Kyllä luin. Itse asiassa luin joka ikisen viestin tässä aiheessa.
        Paitsi että kerrot mielipiteesi (mikä sinällään on ihan OK), niin esität perusteettomia väitteitä. Perustele HYVIN, miksi uskot MJ:n olevan syyllinen. Perusteluksi ei kelpaa se, että hän on omituinen tai pitää lapsista. Esitä PERUSTELTUA TIETOA äläkä mussuta.

        Sinä aloitit yleistykset halventamalla kaikkia MJ-faneja ja kutsumalla meitä tyhmiksi. Ota kuitenkin huomioon, että meistä suurin osa on sinua vanhempia ja paremmin selvillä tämän oikeudenkäynnin tapahtumista.


      • CoverGirl
        CoverGirl kirjoitti:

        Että ihan naurattaa. Et oo tainnu lukee ihan kaikkia juttuja aiheeseen liittyen. Siis vastausviestejä. A) kerron vain mielipiteeni, kuten kaikki muutkin, B) taidat itse olla se ala-arvonen idiootti kun yleistät, että kaikki alle 20-v. on teinejä. Mikäs itse olet? En kehtaa edes ajatella asiaa...

        siis TEINIXEJÄ...voi hitto mikä sana...


      • CoverGirl
        noitatohtori kirjoitti:

        Kyllä luin. Itse asiassa luin joka ikisen viestin tässä aiheessa.
        Paitsi että kerrot mielipiteesi (mikä sinällään on ihan OK), niin esität perusteettomia väitteitä. Perustele HYVIN, miksi uskot MJ:n olevan syyllinen. Perusteluksi ei kelpaa se, että hän on omituinen tai pitää lapsista. Esitä PERUSTELTUA TIETOA äläkä mussuta.

        Sinä aloitit yleistykset halventamalla kaikkia MJ-faneja ja kutsumalla meitä tyhmiksi. Ota kuitenkin huomioon, että meistä suurin osa on sinua vanhempia ja paremmin selvillä tämän oikeudenkäynnin tapahtumista.

        Kuules, tieto ei katso ikää. Ja justiinsa vastasin yhteen kirjotukseen omat suht kunnolliset perustelut. Ette te maikkeli fanit muuten oo tyhmiä, mutta siinä mielessä ootte, ku olette nii sinisilmäsiä sen friikin suhteen.


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Kuules, tieto ei katso ikää. Ja justiinsa vastasin yhteen kirjotukseen omat suht kunnolliset perustelut. Ette te maikkeli fanit muuten oo tyhmiä, mutta siinä mielessä ootte, ku olette nii sinisilmäsiä sen friikin suhteen.

        Samaa voisin sanoa omasta asenteestasi koko asiaa kohtaan; olet sinisilmäinen sen suhteen, että näköjään uskot kaiken mitä media sinulle syöttää. Lue court transcripteja - ne kertovat enemmän kuin mikään FoxNewsin uutisraportti.


      • CoverGirl
        noitatohtori kirjoitti:

        Samaa voisin sanoa omasta asenteestasi koko asiaa kohtaan; olet sinisilmäinen sen suhteen, että näköjään uskot kaiken mitä media sinulle syöttää. Lue court transcripteja - ne kertovat enemmän kuin mikään FoxNewsin uutisraportti.

        Oon kattellu dokumenttejakin ja käyttäny omaa päätäni ja muodostanut mielipiteen.


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Oon kattellu dokumenttejakin ja käyttäny omaa päätäni ja muodostanut mielipiteen.

        No niin: nyt kun olet siistinyt kielenkäyttöäsi, niin voisitko perustella minulle, miksi saavuit omaan johtopäätökseesi? Mitkä seikat siihen vaikuttivat?

        Entä mitä mieltä olet siitä, että Gavin perheineen on jäänyt kiinni valehtelusta oikeudessa? Entäpä heidän epäilyttävä menneisyytensä?


      • en naurais....
        CoverGirl kirjoitti:

        siis TEINIXEJÄ...voi hitto mikä sana...

        vaan kaikki nauraa sinulle.


      • CoverGirl
        noitatohtori kirjoitti:

        No niin: nyt kun olet siistinyt kielenkäyttöäsi, niin voisitko perustella minulle, miksi saavuit omaan johtopäätökseesi? Mitkä seikat siihen vaikuttivat?

        Entä mitä mieltä olet siitä, että Gavin perheineen on jäänyt kiinni valehtelusta oikeudessa? Entäpä heidän epäilyttävä menneisyytensä?

        Oon selittäny sen tossa melko alhaalla jo kertaalleen. Etsi ja lue.


      • CoverGirl
        en naurais.... kirjoitti:

        vaan kaikki nauraa sinulle.

        Nauru pidentää ikää ja tekee sixpäkin. Paitsi jos on läski.


      • CoverGirl
        noitatohtori kirjoitti:

        No niin: nyt kun olet siistinyt kielenkäyttöäsi, niin voisitko perustella minulle, miksi saavuit omaan johtopäätökseesi? Mitkä seikat siihen vaikuttivat?

        Entä mitä mieltä olet siitä, että Gavin perheineen on jäänyt kiinni valehtelusta oikeudessa? Entäpä heidän epäilyttävä menneisyytensä?

        Lue "mistäs alottaisin" otsakkeinen.


      • joopajkojo
        CoverGirl kirjoitti:

        Että ihan naurattaa. Et oo tainnu lukee ihan kaikkia juttuja aiheeseen liittyen. Siis vastausviestejä. A) kerron vain mielipiteeni, kuten kaikki muutkin, B) taidat itse olla se ala-arvonen idiootti kun yleistät, että kaikki alle 20-v. on teinejä. Mikäs itse olet? En kehtaa edes ajatella asiaa...

        itseasiassa kaikki 13-19 vuotiaat ovat teinejä mutta kaikki eivät vain ole kaltaisiasi tainiXejä


      • samatyyppi
        joopajkojo kirjoitti:

        itseasiassa kaikki 13-19 vuotiaat ovat teinejä mutta kaikki eivät vain ole kaltaisiasi tainiXejä

        siis teinixejä


      • CoverGirl
        samatyyppi kirjoitti:

        siis teinixejä

        Mähän korjasin jo, että alle 20-v. totta tosiaan on teinejä, mutta teinixi on sit ihan eri juttu. Oon käsittäny teinixit ainakin ite niin, että ne ryyppää ja polttaa ku viimestä päivää ja niitten lempisanonta on "voi vittu" semmosella kimeellä, korvia vihlovalla äänellä. Sori, mutta ei kuulosta multa...


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Lue "mistäs alottaisin" otsakkeinen.

        "Jaxoni on: valehtelija, pussiin puhuja, sairas mieleltään, outo tavoiltaan, mielenvikainen, huono valehtelija, tyhmä kun edes kehtaa valehdella ja maksaa "syyttömyydestään" 22 miljoonaa. Yhdessä asiassa olen samaa mieltä sen yhden eilisen dokumentissa olleen miehen kanssa, että jos jaxoni kerta oli syytön v.-93 niin miks helvetissä se meni maksaan 22 miljoonaa siitä, et tää kakara pitäis turpansa kiinni?? Itse olisin ainakin todistanu oikeudessa syyttömyyteni ja haastanut sitten koko perheen kunnianloukkauksesta (tms) oikeuteen. Mutta ei niin ei..."

        Sinä et tiedä mitään siitä, millainen Jackson on ihmisenä, tuskinpa kukaan meistä tietää. Eli sitä korttia on turha vetää mukaan tähän keskusteluun. "Sairas mieleltään"????? Mistäs sinä tuon keksit? Mitäpä jos ei ole?

        Vuonna -93 Jackson maksoi Jordylle, koska
        a) oli lääkeriippuvainen siihen aikaan; ei siis olisi jaksanut terveenä läpi oikeusprosessin
        b) hänen lakimiehensä neuvoivat sovittelemaan jutun mieluummin kuin riskeerata sen, että oikeudessa lopputulos saattaisi olla epävarma
        c) halusi jatkaa elämäänsä rauhassa

        Eiköhän tuossa ole jo syitä. Ja jos kerran uskot Jordyn todistukseen, niin mietipä näitä seikkoja:
        - Jordyn kuvaus Jacksonin genitaalialueesta ei vastannut todellisuutta.
        - Jordyn isä pyysi Jacksonilta rahaa aiemmin, ja kun Jackson kieltäytyi, niin hups! syytteet nostettiin.
        - Jordy ei syyttänyt Jacksonia mistään, ennen kuin oli vieraillut psykiatri Stan Katzin luona (joka oli isäpapan hyvä kaveri...)
        - Todisteita hyväksikäytöstä EI löytynyt; vuonna -94 kaksi tutkintalautakuntaa totesi syytteet perättömiksi.


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Mähän korjasin jo, että alle 20-v. totta tosiaan on teinejä, mutta teinixi on sit ihan eri juttu. Oon käsittäny teinixit ainakin ite niin, että ne ryyppää ja polttaa ku viimestä päivää ja niitten lempisanonta on "voi vittu" semmosella kimeellä, korvia vihlovalla äänellä. Sori, mutta ei kuulosta multa...

        Et sinä kyllä mikään hyvätapainen nuori varmastikaan ole... tulet tänne kettuilemaan ja esittämään perusteettomia väitteitä.


      • CoverGirl
        noitatohtori kirjoitti:

        Et sinä kyllä mikään hyvätapainen nuori varmastikaan ole... tulet tänne kettuilemaan ja esittämään perusteettomia väitteitä.

        Et voi tietää, onko ne perusteettomia. Sittenhän mäkin voin sanoa, että sunkin väitteet on perusteettomia.
        Ja kuka nyt oma itsensä olis jossain foorumeissa? Älä vaan sano, että sä oot! Voi kamala...otan syvästi osaa...


      • noitatohtori
        CoverGirl kirjoitti:

        Et voi tietää, onko ne perusteettomia. Sittenhän mäkin voin sanoa, että sunkin väitteet on perusteettomia.
        Ja kuka nyt oma itsensä olis jossain foorumeissa? Älä vaan sano, että sä oot! Voi kamala...otan syvästi osaa...

        Kyllä voin: et ole esittänyt mitään todisteita niiden tueksi. Asiat itsessään voivat olla totta tai tarua, mutta väitteesi ovat perusteettomia.

        Minulla on perusteluja omalle kannalleni vaikka muille jakaa: esimerkiksi se, ettei konkreettista todistusaineistoa Jacksonia vastaan ole! DNA-testit eivät tuottaneet raskauttavia tuloksia ym. Mitäs tuohon sanot?


      • CoverGirl
        noitatohtori kirjoitti:

        Kyllä voin: et ole esittänyt mitään todisteita niiden tueksi. Asiat itsessään voivat olla totta tai tarua, mutta väitteesi ovat perusteettomia.

        Minulla on perusteluja omalle kannalleni vaikka muille jakaa: esimerkiksi se, ettei konkreettista todistusaineistoa Jacksonia vastaan ole! DNA-testit eivät tuottaneet raskauttavia tuloksia ym. Mitäs tuohon sanot?

        Kai kun maikkelilla ei ees varmaan oo mitään dna:ta...ei ufoilla mun tietääkseni oo...


      • sofwi-94

        Olen samaa mieltä kanssasi Michaelista. Mutta silmääni pisti viimeinen lauseesi. Siinä sanottiin, ettei 17vuotiasta voi ottaa vakavasti. Miksei muka? Minä olen vasta 11vuotias, ja ottaisin tuon melkein loukkauksena, koska siinä väitetään selvästi, että mitä järkeä on tulla keskustelemaan, kun kukaan ei ota vakavasti kakaraa...


      • noitatohtori
        sofwi-94 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi Michaelista. Mutta silmääni pisti viimeinen lauseesi. Siinä sanottiin, ettei 17vuotiasta voi ottaa vakavasti. Miksei muka? Minä olen vasta 11vuotias, ja ottaisin tuon melkein loukkauksena, koska siinä väitetään selvästi, että mitä järkeä on tulla keskustelemaan, kun kukaan ei ota vakavasti kakaraa...

        OK, sinulla on pointti. On totta, että voihan alle parikymppinen olla fiksu ja kaikkea, mutta ainakaan Cover_Girl ei siltä vaikuta... ;) Pyydän anteeksi.


    • CoverGirl

      Maikkeli muuten varmasti tapetaan linnassa, kun se sinne joutuu, koska prisonissa vihataan eniten raiskaajia ja lapsiraiskaajia...en sano, että se ois hyvä juttu, mutta kunhan vaan huomautin.

      • Eräs MJ-fani

        No aika heppoisin perustein olisi sitten menossa sinne sinun prisoniisi...


      • CoverGirl
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

        No aika heppoisin perustein olisi sitten menossa sinne sinun prisoniisi...

        Raiskaaminen ja seksuaalinen ahdisteluhan on vakava asia, paljon vakavampi kuin murha ja tappo.


      • Eräs MJ-fani
        CoverGirl kirjoitti:

        Raiskaaminen ja seksuaalinen ahdisteluhan on vakava asia, paljon vakavampi kuin murha ja tappo.

        Mutta kun kyseisistä aktiviteeteista ei ole mitään pitäviä todisteita. On vain pojan väittämä MJ:tä vastaan. Lisäksi koko syyttävän pojan perhe on jäänyt kiinni valehtelusta, valan velvoittamana. Että kyllä minä haluaisin nähdä ne maankuulut "vedenpitävät" todisteet ahdistelusta ja/tai raiskaamisesta, siis jos sellaisia olisi.


      • kuullut
        CoverGirl kirjoitti:

        Raiskaaminen ja seksuaalinen ahdisteluhan on vakava asia, paljon vakavampi kuin murha ja tappo.

        että kaikki rikokset ovat vakavia, ja niistä pitäisi seurata tuomio teon mukaan.

        Etkö ole jo tarpeeksi mainettasi pilannut?
        Lopeta nyt tyttöparka että "maineestasi" jotain edes säilyis.

        Ainakin nicin joudut vaihtamaan.
        Ei sinua enää kukaan tosissaan ota.

        Säälittää.

        PS. Käytätkö jonkun toisen nicciä?


      • emoboso
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

        Mutta kun kyseisistä aktiviteeteista ei ole mitään pitäviä todisteita. On vain pojan väittämä MJ:tä vastaan. Lisäksi koko syyttävän pojan perhe on jäänyt kiinni valehtelusta, valan velvoittamana. Että kyllä minä haluaisin nähdä ne maankuulut "vedenpitävät" todisteet ahdistelusta ja/tai raiskaamisesta, siis jos sellaisia olisi.

        Mä keksin! Mee Neverlandiin ja sano jaksonille: "mua saa ahdistella ja hiplata!"
        Siinä ois todistetta kerrakseen.


      • CoverGirl
        kuullut kirjoitti:

        että kaikki rikokset ovat vakavia, ja niistä pitäisi seurata tuomio teon mukaan.

        Etkö ole jo tarpeeksi mainettasi pilannut?
        Lopeta nyt tyttöparka että "maineestasi" jotain edes säilyis.

        Ainakin nicin joudut vaihtamaan.
        Ei sinua enää kukaan tosissaan ota.

        Säälittää.

        PS. Käytätkö jonkun toisen nicciä?

        Ei mua edelleen tarvi sääliä.
        Mua ei hittoakaan kiinnosta mikään suomi24-foorumimaine, nauran vaan jokaista reppanaa viestiä, joka puolustaa jaxonii ja ottaa kaiken aivan 100%:sen tosissaan.
        Enkä muuten varmaan vaihda nickiä. Kai mä ny sanojeni takana saan seisoa? Toisin kun eräät, jotka ei ees pistä mitään kunnollista nimimerkkiä...


      • noitatohtori
        emoboso kirjoitti:

        Mä keksin! Mee Neverlandiin ja sano jaksonille: "mua saa ahdistella ja hiplata!"
        Siinä ois todistetta kerrakseen.

        Pidä pääs kiinni, "vitsiniekka"!


    • kili

      sulla tuota aikaa riittää tuhlattavaksi asti...

      • CoverGirl

        Mä osaan tehdä montaa asiaa samanaikaisesti. Toisin kuin miehet.


    • syyllinen

      Tollanen hörhö on varmasti syyllinen kaikkeen mistä sitä syytetään.

      • todisteita

        saisiko kuulla yhdenkin todisteen siitä että miksi jackson on muka syyllinen???


    • Antsa

      Tuon tv:stä tulleen doccarin perusteella varmasti jokainen on sitä mieltä että MJ on syyllinen. En kyllä minäkään ymmärrä miksi maksaa 22 milliä jos kerran on syytön.

      • Ei-fani

        No, jos siinä ajassa, kun olisi käyty oikeutta, Jackson tienasi jotain 220 milliä, eiköhän kannata maksaa!?! Samalla sai mielenrauhan, vältti oikeudenkäynnin ja voi yksinkertaisesti jatkaa musiikin tekemistä.


    • joku*

      Michael Jackson on varmasti joku humanoidi, tullut avaruudesta. Vastalääkkeet alkavat menettää vaan tehoaansa ja todellinen ulkomuoto alkaa paljastua pikkuhiljaa ;)

      • CoverGirl

        Vähä mä repesin!!!:D


    • holiday

      Minä katoin kyseisen dokkarin, mutta musta siinä oli enemmän Michael-vihaajia kuin hänen puolestapuhujiaan, eli koko ohjelma oli melkeenpä vain negatiivista tietoa hänestä.
      Eikä edes ollut mikään hääppöinen dokumentti...

      • B&U

        Ei kai kukaan täysjärkinen voi puhua Michaelin puolesta.


      • holiday
        B&U kirjoitti:

        Ei kai kukaan täysjärkinen voi puhua Michaelin puolesta.

        Kyllä voi ihan täysjärkinen ihminen puhua Michaelin puolesta (esim.minä ja olen täysin normaali)


      • CoverGirl
        holiday kirjoitti:

        Kyllä voi ihan täysjärkinen ihminen puhua Michaelin puolesta (esim.minä ja olen täysin normaali)

        Normaali?? Et voi olla normaali, jos puolustat jotain jäxönin näköstä oliota. Yleensä ihmiset pitää yhtä. Ja oliot. Eli taidat olla olio. xD


      • Eräs MJ-fani
        CoverGirl kirjoitti:

        Normaali?? Et voi olla normaali, jos puolustat jotain jäxönin näköstä oliota. Yleensä ihmiset pitää yhtä. Ja oliot. Eli taidat olla olio. xD

        Maankuulu äks dee tuli vihdoinkin esiin...

        Anyways, mistä lähtien ulkonäkö on ollut tuomittavaa??


    • PöljäPaviaani

      eiköhän jaksoni ole jo mennyttä miestä... koko mies on historiaa...

    • pakko olla

      Ei kukaan voi olla noin typerä narttu joka tosissaan noin lapsellista läppää heittää. Kuhan haluaa lapsi riidellä.

      Selvä pissix:
      - nimimerkki "CoverGirl"
      - 17v tyttö
      - jos voittas millin lähtis shoppaamaan päivittäin
      - vastauksen tyyliin "jooh, niih, jaah jne." Eli tuollaisia "hällä väliä" aloituksia.
      -Ei perustele mitään sanomaansa faktoin.

      Taitaapa raukka jopa olla ylpeä pissix.

      Surettaa että noin typeriä narttuja on olemassa.

      P.S. En ole Michael fani, mutta en ole vastaankaan. Mutta tiedän faktat, ja Michael on OK mies.

      • pakko olla

        Ja kyllä näkee että on media pessyt tämän nartun pään kyllä täysin.

        Sinulla EI ole omaa mielipidettä. Sinulla ON se mielipide minkä media on sinne laittanut. Oot zombie.

        Olet loistava esimerkki siitä miksi media on perseestä.


      • CoverGirl

        Selvä idiootti:
        -tuskin edes tiedät, mitä covergirl tarkottaa ja jos tietäisit, et vois sanoa sitä "pissixen" tuntomerkiks
        -ikä ei oo ku numeroita...jos joku sanoo sulle ikänsä, niin pystyt vai heti päätteleen sen iän...
        -no ei voinu oikein muutakaan "järkevää" vastata ku suomi24 ei oikein antanu muutakaan vaihtoehtoo...se shoppaaminen oli valmis vaihtoehto...tollo...
        -en koskaan keksi mitään otsikkoo, ku ei otsikolla ole edes mitään väliä ku selitän kuitenkin kaiken olennaisen itse viestissä...
        -oon perustellu sanojani ja mielipiteitäni jo ihan tarpeeks, jos vaan rakas tollo lukisit kaikki viestit...

        Ja toikaan taas liittyny mihkään jäxönii...


      • CoverGirl
        pakko olla kirjoitti:

        Ja kyllä näkee että on media pessyt tämän nartun pään kyllä täysin.

        Sinulla EI ole omaa mielipidettä. Sinulla ON se mielipide minkä media on sinne laittanut. Oot zombie.

        Olet loistava esimerkki siitä miksi media on perseestä.

        Ja sä oot loistava esimerkki siitä, miks ihmisten pitäis kuolla sukupuuttoon.


      • CoverGirl

        "Jos voittaisin miljoonan, lahjoittaisin sen hyväntekeväisyyteen." Onko toi sit parempi? Toihan se vasta ihan vitun tekopyhää on. Ihmiset ajattelee vaan itteensä ja varmasti yli puolet menis shoppaileen ainakin osalla rahasta tuntien, että on ansainnut sen. Niin mäkin tekisin.
        Mitä sä itte sitten tekisit miljoonalla, oi mahtava kaikkitietävä tollo??


      • MiljoonaPissistä

        Tota tää "pakko olla" sälli on kai joku häiriintynyt nörtti jolla ei ole omaa elämää kun foorumeilla oikein pakko vahdata kunnes toinen pistää jotain.... on varmaan kivaa


      • pakko olla
        CoverGirl kirjoitti:

        Ja sä oot loistava esimerkki siitä, miks ihmisten pitäis kuolla sukupuuttoon.

        ...kun todistit kantani sinusta.

        Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa, eli sinä, narttu.


      • pakko olla
        MiljoonaPissistä kirjoitti:

        Tota tää "pakko olla" sälli on kai joku häiriintynyt nörtti jolla ei ole omaa elämää kun foorumeilla oikein pakko vahdata kunnes toinen pistää jotain.... on varmaan kivaa

        ...sitten en ole. (Vinkki, en ole.)


      • Eräs MJ-fani
        pakko olla kirjoitti:

        Ja kyllä näkee että on media pessyt tämän nartun pään kyllä täysin.

        Sinulla EI ole omaa mielipidettä. Sinulla ON se mielipide minkä media on sinne laittanut. Oot zombie.

        Olet loistava esimerkki siitä miksi media on perseestä.

        Tämän illan kympin uutisissa oli aihe, jossa kerrottiin kahden miehen tekeytyneen WTO:n edustajiksi. He kiertelivät seminaareissa puhumassa täyttä paskaa, esim. että olisiko oma orja käytännöllinen ja edullinen jne. Jippo piili siinä, että koska miehet "edustivat" yhtä maailman tunnetuinta järjestöä, ihmiset uskoivat mitä tahansa he sanoivat. Kukaan ei kyseenalaistanut heidän ideoitaan tai väittämiään. Toinen miehistä totesi haastattelussa, että miten pelottavaa ihmisten hyväuskoisuus mediaa kohtaan on.

        Sama pätee tähän MJ:n tapaukseen. Koska jos media jotain "tiedottaa", onhan sen pakko olla totta.


      • CoverGirl
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

        Tämän illan kympin uutisissa oli aihe, jossa kerrottiin kahden miehen tekeytyneen WTO:n edustajiksi. He kiertelivät seminaareissa puhumassa täyttä paskaa, esim. että olisiko oma orja käytännöllinen ja edullinen jne. Jippo piili siinä, että koska miehet "edustivat" yhtä maailman tunnetuinta järjestöä, ihmiset uskoivat mitä tahansa he sanoivat. Kukaan ei kyseenalaistanut heidän ideoitaan tai väittämiään. Toinen miehistä totesi haastattelussa, että miten pelottavaa ihmisten hyväuskoisuus mediaa kohtaan on.

        Sama pätee tähän MJ:n tapaukseen. Koska jos media jotain "tiedottaa", onhan sen pakko olla totta.

        Kai kun Usa:ssa kaikki ihan aivottomia.
        En ainakaan itte voi henkilökohtasesti sanoa, että uskoisin siihen, mitä media väittää. Katoin esim. sen maikkelin ite tekemän (itserakkaudella tehdyn itsensäkehuskelu) dokumentin ja huomasin jo siitäkin, että mikään ei oo kohdallaan. Sit katoin sen bashirin dokumentin jne..
        Ja täytyy viä lisätä, et se maikkelin tekemä dokumentti oli ihan vitun pitkä ja tylsä.
        Ja maikkeli on valehtelija, koska väittää, että ne lapset on sen omia, kaks siitetty niinku ihmiset pitäiski ja se yks koeputkella (vai miten se ny meni), no ihan sama nii, ni ne kaikki lapset on valkoihosia. Kohta maikkeli kai väittää, et niilläkin on joku valkopälvi...


      • MiljoonaPissistä
        pakko olla kirjoitti:

        ...sitten en ole. (Vinkki, en ole.)

        Siis pakko sanoo että olet.... en ole koskaan eläissäni ees ajatellut syyttäväni toista heti teinix... se on niin vammasten ja nörttien touhua.... vähä niiku varmaan sanot kavereilleskin että panit kahta muijjaa samaan aikaan todellisuus kuitenkin on että runkkasit kotona ja katoit lebso pornoo. No mitä suhun tulee niin oot täysin no-life counter strike haxaaja jolla ei ole koskaan ollutkaan ulkopuolista elämää. Ja oot ensimmäinen johka todellakin palo hermo.


      • MiljoonaPissistä
        pakko olla kirjoitti:

        ...kun todistit kantani sinusta.

        Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa, eli sinä, narttu.

        Joo ei taida susta tulla miestä lainkaan... eka voisit mennä tapoja opetteleen ja sitten voisit heittää ton säälittävän tyylis pois... ei no-lifee vois olla ärsyttävämpää kuin sinä


      • Eräs MJ-fani
        CoverGirl kirjoitti:

        Kai kun Usa:ssa kaikki ihan aivottomia.
        En ainakaan itte voi henkilökohtasesti sanoa, että uskoisin siihen, mitä media väittää. Katoin esim. sen maikkelin ite tekemän (itserakkaudella tehdyn itsensäkehuskelu) dokumentin ja huomasin jo siitäkin, että mikään ei oo kohdallaan. Sit katoin sen bashirin dokumentin jne..
        Ja täytyy viä lisätä, et se maikkelin tekemä dokumentti oli ihan vitun pitkä ja tylsä.
        Ja maikkeli on valehtelija, koska väittää, että ne lapset on sen omia, kaks siitetty niinku ihmiset pitäiski ja se yks koeputkella (vai miten se ny meni), no ihan sama nii, ni ne kaikki lapset on valkoihosia. Kohta maikkeli kai väittää, et niilläkin on joku valkopälvi...

        No pystytkö kertomaan, missä yhteydessä (ja missä lehdessä, dokumentissa tms.) MJ on valehdellut lapsiensa isyydestä. Eli jos väitti lapsiaan biologisesti omikseen ja sinä väität, että hän valehtelee asiasta.


    • EiOleVielä

      Miksei kukaan ole omalla profiilillaan kun kerta pitää haukkua aiheen laittajaa... katotaas teijän profiileja kuinka teinejä te ootte... Kuiteskin tässä aiheessa oli vaan kyse mielipiteestä ja mun mielipide on että jaksoni on mielipuoli pedofiili jolla ei ole ollut omaa lapsuutta.

      • EiOleVielä

        Pakko sanoo mutta miehet ovat maailman hallitsijoita mutta naiset kuitenkin määrää :D


    • CoverGirl

      Jos te väitätte, että mä oon joku median orja ja uskon kaiken mitä media vaan sanoo maikkelista ni mistäs te ootte nää teijän niin kutsutut "faktat" maikkelista saanu? Kenties ootte tavannu maikkelin ja jutellu mukavia sen elämästä jne...
      As if...

      • B&W

        Tästä viimeisimmästä oikeudenkäynnistä. Ja sen uutisoinnista, lähteistä esim. Reuters,AP,Yahoo News... Ja kyllä, nuo ovat aivan eri luokan lähteitä kuin esim. suomalaiset iltapäivälehdet. Noilla kaikilla ulkomaalaisilla uutistoimistoilla on joka päivä oikeudessa reportterit jotka sitten uutisoivat päivän tapahtumat.

        Aika luotettava lähde sanoisin... mutta sinut riitti vakuuttamaan joku 4D-dokkari, vaikka et tunnut edes tietävän mitään tästä parhaillaan olevasta oikeudenkäynnistä... kertoo aika paljon sinusta.
        Tämänkin keskustelun voisi jo lopettaa, on aika selvää on että pidät pääsi vaikka tulisi mikä.
        Ja voin sanoa, oli väärässä tai oikeassa kuka vaan, niin aika pahasti olet kyllä nolannut ittes noilla jutuilla. Huh huh...


      • CoverGirl
        B&W kirjoitti:

        Tästä viimeisimmästä oikeudenkäynnistä. Ja sen uutisoinnista, lähteistä esim. Reuters,AP,Yahoo News... Ja kyllä, nuo ovat aivan eri luokan lähteitä kuin esim. suomalaiset iltapäivälehdet. Noilla kaikilla ulkomaalaisilla uutistoimistoilla on joka päivä oikeudessa reportterit jotka sitten uutisoivat päivän tapahtumat.

        Aika luotettava lähde sanoisin... mutta sinut riitti vakuuttamaan joku 4D-dokkari, vaikka et tunnut edes tietävän mitään tästä parhaillaan olevasta oikeudenkäynnistä... kertoo aika paljon sinusta.
        Tämänkin keskustelun voisi jo lopettaa, on aika selvää on että pidät pääsi vaikka tulisi mikä.
        Ja voin sanoa, oli väärässä tai oikeassa kuka vaan, niin aika pahasti olet kyllä nolannut ittes noilla jutuilla. Huh huh...

        En oo ny puhunu mistään oikeudenkäyntijutuista vaan yleensäkin maikkelin elämästä, mistä voitte tietää varmaks? Niin, ette mistään...
        Ei, en mä oo nolannu itteeni. Tai siis en tunne ainakaan minkäänlaista häpeää. Edelleen kukaan ei tiedä mun henkilöllisyyttä. En häpee. Jos joku ei usko, ni sovitaan tapaaminen ni sit näätte minkälainen "pissixteinix" täällä oikein kommentoi ja kertoo radikaaleja mielipiteitään. Se joka uskaltaa ni ota toki yhteyttä.
        NÄKEMISIIN!!!


      • B&W
        CoverGirl kirjoitti:

        En oo ny puhunu mistään oikeudenkäyntijutuista vaan yleensäkin maikkelin elämästä, mistä voitte tietää varmaks? Niin, ette mistään...
        Ei, en mä oo nolannu itteeni. Tai siis en tunne ainakaan minkäänlaista häpeää. Edelleen kukaan ei tiedä mun henkilöllisyyttä. En häpee. Jos joku ei usko, ni sovitaan tapaaminen ni sit näätte minkälainen "pissixteinix" täällä oikein kommentoi ja kertoo radikaaleja mielipiteitään. Se joka uskaltaa ni ota toki yhteyttä.
        NÄKEMISIIN!!!

        "En oo ny puhunu mistään oikeudenkäyntijutuista vaan yleensäkin maikkelin elämästä, mistä voitte tietää varmaks? Niin, ette mistään..."

        No tämän oikesjutun perusteella voi aika hyvin sanoa ettei MJ ole ainakaan pedofiili. Ymmärsin että se oli sinun pointtisi, että me ei voida tietää onko hän pedofiilli vai ei... Ja eikös se nyt ole yleisestikkin tämän keskustelun aihe!

        "Ei, en mä oo nolannu itteeni. Tai siis en tunne ainakaan minkäänlaista häpeää.Edelleen kukaan ei tiedä mun henkilöllisyyttä. En häpee."

        Jaa, muut voivat olla ehkä eri mieltä... mutta pokka pitää? ;) Hyvä hyvä!


    • ................

      Syyllinen,sen verran outoa olivat ne pienten vauvojen kuvat siellä seinillä..Vankilaan vaan tuommoiset..

      • sofwi-94

        Tiedän, että tuo oli sinun miellipiteesi, niistähän tänne on tultu keksutelemaan. Mutta minä olen täysin erimieltä kanssasi. On niin, että Michael on outo ja vois sanoa ehkä hulluksikin. Mutta ihminen hän on silti! Jos hänellä on vauvojen kuvia seinillä, se tarkottaa sitä, että emme ehkä koskaan saa tietää, mitä michaelin mielessä liikkuu. Mutta ei se ole syy, että michael olisi syyllinen... ((Huom, tämä on vain minu mielipiteeni eikä siitä pidä loukkaantua...))


    • mibuu

      voi eii tuntuu että CoverGirl oot aika lapsellinen! oot varmaan vielä joku 10 vuotias kakara! voi dääm.

    • taavi

      Uskon että Jackson on syytön, mutta mistähän sitä sitte tietää....?

    • mibuu

      siis yksinkertasesti voitko lopettaa tosta maikkelin puhumisesta CoverGirl tota ei jaksa enää! tai no jankkaa niin kauan ku jaksat sua kiinnostaa niin paljon se maikkeli

    • mary

      Katoin dokkarin, mut oon edelleen sitä mieltä, et MJ on syytön!
      Mitkään dokumentit ei mun mieltä muuta

      • ====

        Kyllähän se taitaa Jackson, olla syyllinen mutta eihän sitä voida tuomita, kun valamiehistössä ei ole ensimmäistäkään mustaa. Mustien kansalaisoikeusjärjestöt ottavat tästä tapauksesta taas keppihevosen omiin pyrkimyksiinsä. Sama juttu O.J:n tapauksessa. Tietenkin on "virkistävää" kun mustakin saa "oikeutta", vaikka onkin 50 kymppinen häikäilemätön pedofiili, eikä mikään Peter Pan, joka lakimiesarmeijan ja kansalaisoikeusjärjestön avulla voi toteuttaa sairaita taipumuksiaan. Lasten vanhemmat pitäisi toimittaa myös oikeuden eteen kun Michaelin pikku harrastuksen tietäen kuskaavat kakaroitaan sinne korkattavaksi.


      • onneksi
        ==== kirjoitti:

        Kyllähän se taitaa Jackson, olla syyllinen mutta eihän sitä voida tuomita, kun valamiehistössä ei ole ensimmäistäkään mustaa. Mustien kansalaisoikeusjärjestöt ottavat tästä tapauksesta taas keppihevosen omiin pyrkimyksiinsä. Sama juttu O.J:n tapauksessa. Tietenkin on "virkistävää" kun mustakin saa "oikeutta", vaikka onkin 50 kymppinen häikäilemätön pedofiili, eikä mikään Peter Pan, joka lakimiesarmeijan ja kansalaisoikeusjärjestön avulla voi toteuttaa sairaita taipumuksiaan. Lasten vanhemmat pitäisi toimittaa myös oikeuden eteen kun Michaelin pikku harrastuksen tietäen kuskaavat kakaroitaan sinne korkattavaksi.

        meillä on taas yksi "asiantuntija" lisää paikalla! :))
        Eikö vois olla että Jackson olis ihan oikeasti syytön ja sen takia vapautus? Muista että vaikka sinä uskot ja ehkä haluatkin Jacksonin olevan syyllinen, niin ei vältämättä oikeasti ole.

        Itse uskon Jacksonin olevan syytön, sen perusteella mitä oikeudessa on tullut ilmi. Mutta sulla taitaa olla "vähän" parempi tietämys miten asiat oikeasti ovat vai? Hah hahhaa! :D


      • Nimetön
        onneksi kirjoitti:

        meillä on taas yksi "asiantuntija" lisää paikalla! :))
        Eikö vois olla että Jackson olis ihan oikeasti syytön ja sen takia vapautus? Muista että vaikka sinä uskot ja ehkä haluatkin Jacksonin olevan syyllinen, niin ei vältämättä oikeasti ole.

        Itse uskon Jacksonin olevan syytön, sen perusteella mitä oikeudessa on tullut ilmi. Mutta sulla taitaa olla "vähän" parempi tietämys miten asiat oikeasti ovat vai? Hah hahhaa! :D

        Joo, yhtä paljon kun sinulla. Onhan se liikuttavaa tuo palvominen. Ostele vaan levyjä, rahat taitaa tulla Jacksonille tarpeeseen, kun laskut lankeaa maksettavaksi. :)


      • naurettavaa
        Nimetön kirjoitti:

        Joo, yhtä paljon kun sinulla. Onhan se liikuttavaa tuo palvominen. Ostele vaan levyjä, rahat taitaa tulla Jacksonille tarpeeseen, kun laskut lankeaa maksettavaksi. :)

        No kyllähän oikeudenkäynnin perusteella voi saada jonkilaisen käsityksen. Ainakin paremman kuin sinun pikku päässäsi kehittämäsi jutut ja selitykset. Joo, ostelen ihan mitä haluan ja palvon mitä haluan, huomaa ettei sulla ole mitään perusteluja millekkään... hyökkäys on paras puolustus? Joo, ihan sama.


      • Nimetön
        naurettavaa kirjoitti:

        No kyllähän oikeudenkäynnin perusteella voi saada jonkilaisen käsityksen. Ainakin paremman kuin sinun pikku päässäsi kehittämäsi jutut ja selitykset. Joo, ostelen ihan mitä haluan ja palvon mitä haluan, huomaa ettei sulla ole mitään perusteluja millekkään... hyökkäys on paras puolustus? Joo, ihan sama.

        Amerikkalaisen oikeudenkäynnin perusteella asiasta ei saa minkäänlaista kuvaa. Keskitytään kaikkeen muuhun kun asiaan. Suosittelen, kun vähän velä kasvat lukemiseksi muutakin kuin Suosikki. Kyllä se siitä...:)


      • : /
        Nimetön kirjoitti:

        Amerikkalaisen oikeudenkäynnin perusteella asiasta ei saa minkäänlaista kuvaa. Keskitytään kaikkeen muuhun kun asiaan. Suosittelen, kun vähän velä kasvat lukemiseksi muutakin kuin Suosikki. Kyllä se siitä...:)

        No mielestäni tämä MJ:n oikeudenkäynti on ollut aika selvä ja siitä olen päätökseni vetänyt. Joo, ja Suosikkia en oo koskaan lukenut. Enkä lue.
        Suosittelen sinuakin vähän kelailemaan asioista... ja kasvamaan, ainakin henkisesti.


    • Agh

      Syyllinen,syytön,teki,ei tehnyt jne.Aivan sama,kunhan Mediamylly pyörii ja sehän tässäkin tapauksessa on PÄÄASIA,jos joku ei ole vielä sitä tajunnut.

      • Minä

        Syytön tai ei niin on selvää että Jackson on psykoterapian tarpeessa. Turhaan häntä vankilaan laitetaan vaan hän tarvitsee pikaisesti psykiatrista hoitoa - senhän näkee mallikko että mies ei voi hyvin. Tässä tapauksessa pakotettu hoito koska näyttää siltä että mies ei tunnusta omia vikojaan ja heikkouksiaan.


    • hahaa037554

      SYYLLINEN! ehdottomasti.

    • Nevermind

      Te Michaelin puolustajat ette todellakaan ole yhtään sen "perehtyneempiä, aikuisempia, objektiivisempia" ku muutkaan. Ensinnäkin, sairaalloista on jo se, kuinka reagoitte Cover_Girlin juttuihin.Järkyttävää jos ei kestä pientä provoa netissä.Lisäksi, jos joku täällä haluaa perustella Jacksonin syyllisyyttä vetoamalla hänen ulkonäköönsä/omituisuuteensa niin entäs sitten. Tuskin sillä on mitään maailmaa mullistavaa vaikutusta. Meillä kenelläkään ei ole varaa perustella täällä näkemystään, kun ei todellakaan tiedetä näistä jutuista mitään (vaikka kuinka "aikuismaisesti" oltaisi käyty ulkomaisten uutistoimistojen sivuilla).
      Oma mielipiteeni on, että vaikka Jackson ei olisikaan käyttänyt lapsia seksuaalisesti hyväkseen niin pelkkä se että nukkuu lasten kanssa samassa sängyssä, pitää vauvojen/lasten valokuvia seinillä ja on sairaalloisen kiinnostunut lapsista, niin antaa aihetta jo jonkinmoiseen tuomioon. Ajatelkaa aina, että mitä jos todistajina olisi oma lapsi, sukulaislapsi jne. Kyllä siinä taitaisi jäädä "idolin" puolustaminen vähän vähiin.

      • yoyo

        "Te Michaelin puolustajat ette todellakaan ole yhtään sen "perehtyneempiä"

        ja ihan 100% ollaan!
        luetteko te michaelin vihaajat "uutisia" koskaan muualta kuin seiskasta?!
        me fanit olemme taatusti paljon perehtyneempiä asiaan kuin esimerkiksi SINÄ!


    • on on on

      On ihan selväasia että on syytön,jahti on niin outo että vain huijarit osaavat moista.

      100% varma vaikka sitten tuomittaisiin USA ssa! SYYTÖN!!!!

    • hopl@

      ohhoh...vierähti useampi hetki tätä ketjua lukiessa, ja pakko myöntää että pari kertaa naurun hörähdyksiäkin tuli :). Kumma juttu, kaikkia juttuja ja mielipiteitä tästäkin asiasta maailma täynnä. En ole fani, mutta vakaasti silti uskon ja toivon...syytön
      halaus kaikille ja faneille supertsemppiä!

    • CoverGirl

      Kun kaikki sitä nyt niin koko ajan hokee, että se Gavinin äiti on ennenkin valehdellu ja nostanu perättömiä syytteitä niin mitäs jos tällä kertaa on käynyt vähän samallalailla kun siinä lasten sadussa pekka ja susi (vai mikä nyt olikaan). Pekka vahti lampaita ja aika kävi tylsäks, joten huusi kyläläisille "susi, susi! apua auttakaa!!" ja sitten kyläläiset juoksivat hätiin, mutta huomaskin, että eihän siä mitään sutta oo. Pekka toisti tätä muutamaan kertaan, kunnes susi tuli oikeasti ja kun Pekka huusi apua, kyläläiset uskoivat Pekan taas huijaavan ja jättivät menemättä ja susi raateli Pekan.
      Ja toinen juttu on sit se, että voi tietenkin olla hyvin mahdollista, että Michael on niin viottunu, sekasin ja sairas, että sillä ei ees oo mitään seksuaalisia haluja. Toi on mun toinen teoria ja jos se on totta niin sit mun mielestä jaxoni on syytön. Enemmän kuitenkin ajattelen maikkelin olevan syyllinen.

      • noitatohtori

        No mutta kun Gavin perheineen on jo ehtinyt valehdella oikeudessa tässäkin jutussa: heidän todettiin olleen yhteydessä Jay Lenoon, vaikka toisin väittivät. Gavin todisti Michaelin juottaneen hänelle viiniä makuuhuoneessa, kun taas veljensä Star todisti tuon tapahtuneen viinikellarissa... vähintään jompikumpi valehtelee tai sitten molemmat, mikä on aika luultavaa.
        Gavinin äitikin on jäänyt kiinni valehtelusta tässä oikeudenkäynnissä. Eli se siitä uskottavuudesta. Jo pelkästään nuo valanrikkomiset riittävät teoriassa vapauttamaan MJ:n.

        Aseksuaali MJ ei suinkaan ole, ainakaan ex-vaimo Lisa Marie Presleyn mukaan.


      • ja materiaaliahan oli muka
        noitatohtori kirjoitti:

        No mutta kun Gavin perheineen on jo ehtinyt valehdella oikeudessa tässäkin jutussa: heidän todettiin olleen yhteydessä Jay Lenoon, vaikka toisin väittivät. Gavin todisti Michaelin juottaneen hänelle viiniä makuuhuoneessa, kun taas veljensä Star todisti tuon tapahtuneen viinikellarissa... vähintään jompikumpi valehtelee tai sitten molemmat, mikä on aika luultavaa.
        Gavinin äitikin on jäänyt kiinni valehtelusta tässä oikeudenkäynnissä. Eli se siitä uskottavuudesta. Jo pelkästään nuo valanrikkomiset riittävät teoriassa vapauttamaan MJ:n.

        Aseksuaali MJ ei suinkaan ole, ainakaan ex-vaimo Lisa Marie Presleyn mukaan.

        Olisikohan ollut aiemmin jo välimuotoja mm lehdestälukemalla saada MJ n laspeusasteesta käsitystä senverran ettei hänen "häiriintyneisyyttään" olisi tarvinnut ihan näin raskaasti valittaa - sitten vasta kun ollaan omat lapset kiikutettu ehdoin tahdoin hänelle ?

        Jo joku ei muka ola aikuisten oikeasti aikuinen niin hän ei ole ja häneen suhtaudutaan toisten oikeesti aikuisten taholta juuri niin-ei sinne kiikuteta lapsia yöksi.


        Mutta MJ on hyväntahtoinen ja ei vahingoittaisi tietoisesti kärpästäkään uskon.

        Laiminnlyödyt lapset kiintyvät perheen ulkopuolisiin aikuisiin takertuvasti ja sokeasti useinkin.

        Vanhemmat peilin eteen.

        Lapsia ei kukaan saa hyväksikäyttää mutta eiköhän lie tuo MJ jota tässä yritettiin käyttää hyväksi. Alusta saakka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe