Jos emme olisi puolustaneet Suomea rysssiä vastaan 80 vuotta sitten,

Anonyymi-ap

Suomessa molotettaisiin nyt venäjää ja täällä asuvien elintaso olisi murto-osa nykysuomalaisten elintasosta.

Kaikki Suomi-putinistit voivat halutessaan muuttaa sinne "vapaaseen Venäjään" Putinin slummeihin.

Valtaosa suomalaisista ei halua venäläistä yhteiskuntamallia Suomeen.

Venäläisiä emme halua olla, ollaan länsimaisia.

21

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain Venäjäkiimavajakki pitää Venäjästä!

      • Anonyymi

        Missä niitä kiljussa näkee samaltaesa ja konttailessa oksenuksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niitä kiljussa näkee samaltaesa ja konttailessa oksenuksessa?

        Siellähän tulit heti paikalle sökeltämään, Venäjäkiimavajakki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niitä kiljussa näkee samaltaesa ja konttailessa oksenuksessa?

        Rajan toisella puolella tuhansia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän tulit heti paikalle sökeltämään, Venäjäkiimavajakki..

        Onko kiljulassasi moisia? Onko piku-ukkojakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiljulassasi moisia? Onko piku-ukkojakin?

        Opettele kirjoittamaan suomeksi,Venäjäkiimavajakki. Voit sinäkin joskus integroitua länsimaiseen sivistysvaltioon.


      • Anonyymi

        Vapaudesta maksettiin kuitenkin kova hinta. Kaatuneita 96.000, leskiä 50.000, orpoja 60.000 ja 400.000 haavoittui. Viro antautui ja säästyi kaatuneita, leskiltä ja orvoilta vaikka itsenäisyys meni. Nyt se on vapaa maa ja alkaa jo monessa mennä Suomesta ohitse.


    • Anonyymi

      Kyllä Stalini lahjoitti itsenäisyyden. Englannin toiveesta. Suomi taipu pakkorauhaan ja Tornissa komissio määräsi laulut!

      • Anonyymi

        Ja sehän vituttaa Venäjäkiimavajakkia ettei olla rysssien alaisuudessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sehän vituttaa Venäjäkiimavajakkia ettei olla rysssien alaisuudessa!

        Sinulle kertonut kiljukerhossa moista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle kertonut kiljukerhossa moista?

        Venäläiset mamukamusi kertoivat, Venäjäkiimavajakki...


    • Anonyymi

      Venäläinen on mongolien kanssa sekaantunutta sekajätteen tulosta vuosisatojen ajan kuluessa sekaantunutta sekajätettä

    • Anonyymi

      Puten lätti on menossa kivikaudelle

      • Anonyymi

        Taasko? Sehän pitäisi olla,jos niin vitin montakertaa menossa?


    • Anonyymi

      Ei mene kauan kun suomessa molotetaan arabiaa ja vielä suomalaisten omasta tahdosta!Turha on enää muistella sotasankareita kun antaudutaan ilman taistelua!

      • Anonyymi

        Ja rysssät kovasti jo auttavat tuomalla oikein viranomaiskyydeillä niitä Suomen rajan lähelle.


    • Anonyymi

      Näin se on.

    • Venäjä pysyy samanlaisena niin kauan kuin sitä johtaa ryssä. Venäläiset voisivat nousta kapinaan kuten 1990-luvun alun neuvostoliittolaiset.

    • Anonyymi

      Mikä lehmäkauppa ja äänestäjien tyhmänä pitäminen on kyseessä?
      Tämä ei mene kaikkien kaaliin.
      Turhaa on yrittää keksiä selityksiä, miksi äänestystä ei suoritettu.
      Asia oli ennalta suunniteltu.
      Oliko Sauli Niinistön allekirjoittama DCA sopimus niin sitova, että äänestyksellä ei olisi ollut merkitystä?
      Tämä oli vain kansalaisten aliarvioimista ja ehkä toivomus siitä, että asia näyttäisi äänestäjille uskottavalta.

      Näin vakava asia, ja se yritettiin tuoda ikään kuin portin vierestä Suomeen.

      Ei ole kansalaisille mikään merkityksetön asia, että vieraan valtion armeijalle annetaan täydet oikeudet marssia maahan, ikään kuin suljetun portin vierestä.
      Siitä saa jo valtionjohdon hankkiman ja salliman sotilasjuntta vaikutuksen.
      Onko Suomessa lainkaan Hallituksen toimia rajoittavaa oikeuslaitosta?

      • Anonyymi

        VENÄJÄN TILTU SE SIINÄ YRITTÄÄ VANHANAIKAISTA

        Venäjää vasten pitää olla kunnon pelotteet
        https://twitter.com/SakariPuisto/status/1496540056500248578

        23.2.2022 — Nato-jäsenmaiden väkiluku on 945 miljoonaa, tai jotain sinne päin. Kyllä siitä jotain selkänojaa varmaan olisi pahan päivän varalle.


    • Anonyymi

      80 vuotta sitten maksoimme sotakorvaukset ja nyt Venäjä Syyttää Suomena kansanmurhasta Karjalassa. Karjalassa jonka kansa on Suomen veljeskansaa ja jotka pakenivat Suomeen jättäen kotinsa ja menettäen ne sodan lopputuleman myötä. On tainnut unohtua että hyö seisoivat Suomalaisina Suomen joukoissa. Sotaako valmistelevat ja syitä siihen vai mitä muuta tuo nyt oikein on?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      914
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      173
      790
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe