Lehtitietojen mukaan Sanna Marin tulee vilauttamaan "takuus" Urpilaisen kampanja-avajaisiin. Se merkitsee vähintään miljoonaa ääntä sannafaneilta demarille, on ne sen verran sekaisin.
Aiemmin Sanna on kiehnännyt Uuusivirran jalkaa, bylsinyt kallioilla parturia, ottanut vessaselfieitä ja keikistellyt tissittömänä läpinäkyvissä kamppeissa.
Ja huippujohtajan ura jatkuu...
Takuuksia tarvitaan
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli on vähänkin luottaminen tällä saitilla kirkuvaan sannafaniin, niin menestys tulee olemaan maailmanlaajuinen. Puoli Ruotsiakin äänestää takuuksia.
- Anonyymi
Takuuksia? Vai sellaisia? Minä muistelen, että Urpilainen vaati vakuuksia niihin aikoihin, kun Soini puhui kreikkalainoituksen suhteen, ettei persut myy persettä eikä Kreikkaa lainoiteta, jos persut pääsee hallitukseen. Kyllä kreikkapaketti3 tuli silti, vaikka persut pääsi hallitukseen huoraamaan.
Persu pettää kepuakin pahemmin.- Anonyymi
Minä taas muistan satavarmasti, notta Urpilaisen hönö puhui viikkoja takuuksista kunnes joku vaivautui sille kertomaan oikean termin.
- Anonyymi
Jutan kampanjaavaus tulee olemaan maailmanlaajuinen spektaakkeli Sannan johdolla.
Miljoonat fanit ympäri maailmaa tulevat tekemään aaltoja Sannalle. - Anonyymi
Onkos Urpilaisen vaalikampanjassa .
Sannan jauhojengi mukana taustajoukoissa.😘😁😃- Anonyymi
Tottakai, valkoinen jauho vain pölisee kannatuslaulujen raikuessa.
- Anonyymi
Sannalla tarve olla esillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259