Moikka tästä on jo aikaa olin yläasteella, meillä oli liikunta tunnilla uimahalli vuoro. Halli oli jokseenkin harvinaisen hiljainen (tyhjä) toden näköisesti ulkona pauhaava lumi myrsky vaikutti asiaan. Tunti oli jo kulunut ja nyt saisimme viettää vapaan puoli tuntisen miten halusimmekaan. Uimme ja kävimme saunassa, saunassa ei olut ketään meidän lisäksi aikaa oli vielä uida muut pojat lähtivät vielä uimaan hallin puolelle. Itse ajattelin käydä vilvoittelemassa suihkussa ja palata sitten saunaan vielä lämmittelemään. Menin suihkuun yllätyksekseni suihku huoneessa olikin joku minua päätä pidempi mies. Jatketaanko?
Uimahallissa
Anonyymi-ap
6
5270
Vastaukset
Jos et tarinaa jatkaisikaan, jatka opiskelua.
- Anonyymi
uimahallissa sai aina veden alla sukeltaa ja imeskellä kavereitten kulleja kivaa oli
- Anonyymi
jatka kerro on täällä muitakin
- Anonyymi
Kiinnostaako ketään kuulla jatkoa?
- Anonyymi
Eipä juuri,
- Anonyymi
Pysy siellä niuvanniemen suljetulla satuilemassa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980