Moikka tästä on jo aikaa olin yläasteella, meillä oli liikunta tunnilla uimahalli vuoro. Halli oli jokseenkin harvinaisen hiljainen (tyhjä) toden näköisesti ulkona pauhaava lumi myrsky vaikutti asiaan. Tunti oli jo kulunut ja nyt saisimme viettää vapaan puoli tuntisen miten halusimmekaan. Uimme ja kävimme saunassa, saunassa ei olut ketään meidän lisäksi aikaa oli vielä uida muut pojat lähtivät vielä uimaan hallin puolelle. Itse ajattelin käydä vilvoittelemassa suihkussa ja palata sitten saunaan vielä lämmittelemään. Menin suihkuun yllätyksekseni suihku huoneessa olikin joku minua päätä pidempi mies. Jatketaanko?
Uimahallissa
Anonyymi-ap
6
4510
Vastaukset
Jos et tarinaa jatkaisikaan, jatka opiskelua.
- Anonyymi
uimahallissa sai aina veden alla sukeltaa ja imeskellä kavereitten kulleja kivaa oli
- Anonyymi
jatka kerro on täällä muitakin
- Anonyymi
Kiinnostaako ketään kuulla jatkoa?
- Anonyymi
Eipä juuri,
- Anonyymi
Pysy siellä niuvanniemen suljetulla satuilemassa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396