Nostalgisia muistoja nuoruus vuosien isoista teini kaiuttimista.

Anonyymi-ap

Onko kellän mitän nostalgisia muistoja nouruus vuosien isoista teini kaiuttimista.

Itsellä on ollut Cerwin Vega D-9 ja Proson Event 10 2 paria ja Dynavoice Dynamite 12 ja Jamo Laser Power 5000 ja Magnat Transpuls 1500.

Eli minkälaisia muistoja juu noi Cerwin Vega D-9 joutui vaihtaman o-renkat muut kaiuttimet on toiminnut hyvin.

4

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä ovat ne täydelliset teini kaiuttimet isot halvat ja kuulu hyvin napurille ym.

• Anonyymi

Teini kaiuttimet on niin laaja käsite se voi tarkoitta mitä tahansa mistä lähte paljon ääntä.

Joskus äänen laatu on kehno kun taas joskus äänen laatu on yllätävän hifistynyt jopa niin että ei niistä edes vitsi lupoua vaikka tule ikä niin kun minä joka ei vitsi luopua Magnat Transpuls 1500.

Haluan jotain missä on kunnon rocken roll live soundi.

• Anonyymi

Rigonda bolshoin jääkaapin kokoiset kaiuttimet oli tosi hyvät vaikkei itse stereo ollutkaan. Noi kajarit kun kytki kunnon vahvarin perään niin naapurin astikaappi kilisi mukavasti.

• Anonyymi

On at sata kaiutimetsk hyvinkuluu edelleeen. vaihdon keran kummirenukset oletko itse vaihtanut? Täh?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2816
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1310
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1218
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1159
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe