Nostalgisia muistoja nuoruus vuosien isoista teini kaiuttimista.

Anonyymi-ap

Onko kellän mitän nostalgisia muistoja nouruus vuosien isoista teini kaiuttimista.

Itsellä on ollut Cerwin Vega D-9 ja Proson Event 10 2 paria ja Dynavoice Dynamite 12 ja Jamo Laser Power 5000 ja Magnat Transpuls 1500.

Eli minkälaisia muistoja juu noi Cerwin Vega D-9 joutui vaihtaman o-renkat muut kaiuttimet on toiminnut hyvin.

4

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä ovat ne täydelliset teini kaiuttimet isot halvat ja kuulu hyvin napurille ym.

• Anonyymi

Teini kaiuttimet on niin laaja käsite se voi tarkoitta mitä tahansa mistä lähte paljon ääntä.

Joskus äänen laatu on kehno kun taas joskus äänen laatu on yllätävän hifistynyt jopa niin että ei niistä edes vitsi lupoua vaikka tule ikä niin kun minä joka ei vitsi luopua Magnat Transpuls 1500.

Haluan jotain missä on kunnon rocken roll live soundi.

• Anonyymi

Rigonda bolshoin jääkaapin kokoiset kaiuttimet oli tosi hyvät vaikkei itse stereo ollutkaan. Noi kajarit kun kytki kunnon vahvarin perään niin naapurin astikaappi kilisi mukavasti.

• Anonyymi

On at sata kaiutimetsk hyvinkuluu edelleeen. vaihdon keran kummirenukset oletko itse vaihtanut? Täh?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe