Onko kellän mitän nostalgisia muistoja nouruus vuosien isoista teini kaiuttimista.
Itsellä on ollut Cerwin Vega D-9 ja Proson Event 10 2 paria ja Dynavoice Dynamite 12 ja Jamo Laser Power 5000 ja Magnat Transpuls 1500.
Eli minkälaisia muistoja juu noi Cerwin Vega D-9 joutui vaihtaman o-renkat muut kaiuttimet on toiminnut hyvin.
Nostalgisia muistoja nuoruus vuosien isoista teini kaiuttimista.
4
227
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä ovat ne täydelliset teini kaiuttimet isot halvat ja kuulu hyvin napurille ym.
- Anonyymi
Teini kaiuttimet on niin laaja käsite se voi tarkoitta mitä tahansa mistä lähte paljon ääntä.
Joskus äänen laatu on kehno kun taas joskus äänen laatu on yllätävän hifistynyt jopa niin että ei niistä edes vitsi lupoua vaikka tule ikä niin kun minä joka ei vitsi luopua Magnat Transpuls 1500.
Haluan jotain missä on kunnon rocken roll live soundi. - Anonyymi
Rigonda bolshoin jääkaapin kokoiset kaiuttimet oli tosi hyvät vaikkei itse stereo ollutkaan. Noi kajarit kun kytki kunnon vahvarin perään niin naapurin astikaappi kilisi mukavasti.
- Anonyymi
On at sata kaiutimetsk hyvinkuluu edelleeen. vaihdon keran kummirenukset oletko itse vaihtanut? Täh?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802015
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591727Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia511132Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70909
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889