Missä on Esko Ahon tietämys,voisit nyt jotenkin raottaa mitä on tapahtumassa rajoilla!?
Esko Aho/rajakiista
7
279
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti kehoitti joku aika sitten suomalaisia yrityksiä investoimaan Venäjälle!Sellainen asiantuntija sperma pankin Aho oli..
- Anonyymi
Laskee ruplia jossain...
- Anonyymi
Mikäli Kannuksen Kennedy olisi valittu presidentiksi eikä Halosta olisi maamme toisenlainen. Natoon olisi liitytty jo parikymmentä vuotta sitten ja taloutemme ei tuntisi lamaa. Tiet olisivat kunnossa eikä pakolaisia olisi maassamme. Nokia olisi markkinajohtaja kaikilla elektroniikan aloilla ja Uudessakaupungissa valmistettaisiin Saabin sähköautoja. Nyt äänestämme Stubbia ja jokaisessa suomalaisessa asuu perussuomalainen äänestäjä joka haluaa turvata tulevaisuutemme, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kansan enemmistö oli valmis liittymään vasta nyt. Kukaan ei olisi aiemmin saanut enemmistöä taaksensa ja suomettuneisuutta oli liiaksi vielä pari vuotta sittenkin.
- Anonyymi
Me perholaiset sen osaa oikeen sanoa kyllä se näin on.
- Anonyymi
No eikö aloittaja itse ymmärrä että mitä siellä tapahtuu?
Siellä on joukko kullankaivajia tulossa venäläisten masinoimana Suomeen, vaikka väkisin.
Ja tännehän saa tulla kaikki jotka ymmärtävät sanoa taikasanan,: asyylymmi. Sen voi jokainen tulija mongertaa ihan miten vain, niin suomalaiset rajavartijat ohjaavat järjestelmään...
... joka onkin sitten aikamoinen touhurata. - Anonyymi
Nyt ei saada rajoja kiinni kun joku "tasa-arvo"
Paviaani pistää hanttiin!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815