Molemmat Suomen maalit San Marinon molken piikkkiin: ekassa ei ottanut helppoa palloa syliin, tokassa seisoi sivussa ja vain odotti potkua tyhjiin.
Jostakin se elanto on saatava, eli vedonlyönnistä.
San Marinon molke maksettu
Anonyymi-ap
5
194
Vastaukset
- Anonyymi
En oo nähnyt peliä, mutta en nyt ihan odottaisi San Marinon maalivahdilta virheettömyyttä. Pelaa ihan niiden oman maan liigan ainoassa sarjassa, joka on amatöörisarja.
- Anonyymi
Katsoppa eka maali. Pallo hyrräsi kohti, mutta rähmi sen teatraalisestiy kainalosta läpi.
- Anonyymi
Suomen pelleilijät avuttomia luusereita kaikki syrjään myöten,oksettaa kattoaki
- Anonyymi
Eikö jalkapallojoukkueen pitäisi voittaa San Marinon kaltainen joukkue noin 12-0. Alle 10 minuutin välein vähintään pitäisi veskarin kerätä pallo verkosta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430