…puolelta autosi tankataan vai ajeletko hulluna mittarikenttää ympäri renkaat savuten?
Muistatko aina miltä
71
363
Vastaukset
- Anonyymi
Minä panikoin automaattisessa autopesurissa sen harjan alla :(
- Anonyymi
On pakko huudattaa tinaturneria täysillä, että sen kestää.
- Anonyymi
Vein kerran wanhan Hiaceni pesuun. Voi v...u! Hyttiin tuli litroittain vettä. Mutta ei siinä.
Pesun jälkeen vain ajelin kotiin. Jostan ne vedetkin samalla valui ulos. 😁
>simiti<
- Anonyymi
🤣🤣
Muistan. Ja jos en muista, on mittaritaulussa nuoli joka osoittaa tankin puolen, on ollut jo 80-luvulta lähtien.
- Anonyymi
Nuoli näyttää minne sattuu, siihen ei ole luottaminen!
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä, nuoli näyttää jokaisessa autossa tehtaalta romuttamolle aina yhteen ja samaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä piirsin ite remarkerilla nuolen rattiin. ->
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä piirsin ite remarkerilla nuolen rattiin. ->
Tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölömö, ne on vilkut 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei näytä, nuoli näyttää jokaisessa autossa tehtaalta romuttamolle aina yhteen ja samaan suuntaan.
Osaatko tankata jo nousematta autosta?
- Anonyymi
Kuka mitään 80-lukua tietää. Nyt eletään 2023.
- Anonyymi
EN !!
- Anonyymi
Voiko joku olla niinkin torvi, ettei tiedä, kummalla puolella omassa autossa on bensatankin korkki?
- Anonyymi
En löydä torveakaan, pakko huutaa ikkunasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löydä torveakaan, pakko huutaa ikkunasta!
😂😂😂
Ei kun minä aina soitan (miehelle tai) pojalleni ennen kuin ajan huoltoasemalle ja kysyn millä puolella autoa tankin luukku onkaan ja kuinka saan luukun auki ja mitä sinne tankataan.👍
- Anonyymi
Sitä varten he ovat!
- Anonyymi
Mäkin soitin kerran iskälle kun en tiennyt minne olin ajanut.
- Anonyymi
Hyvää Isänpäiväää!
- Anonyymi
Perjantaisin tekee tiukkaa :D
- Anonyymi
Tottakai muistan kummalta puolen. Mutten aina aja autoa riittävän kauaksi mittarista päästäkseni ovea huitaisemalla ulos. Tsekattava ettei ovi kopsahda mittariston alareunaan.:)
- Anonyymi
Ethän sää nyt oikealta tule ulos hyvä mies!
- Anonyymi
Rymyät siis kakkoskuskin ja vaihdekepin yli tankkaamaan. Tule nyt sitten samantien peräkontin kautta kun noin vaikeaksi menee. Minä tulen väljästi ulos vasemmalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rymyät siis kakkoskuskin ja vaihdekepin yli tankkaamaan. Tule nyt sitten samantien peräkontin kautta kun noin vaikeaksi menee. Minä tulen väljästi ulos vasemmalta.
Tolvana, hänellä on tankki vasemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No milläs puolella tuossa mittari on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No milläs puolella tuossa mittari on??
Sitä ei tiedä tässä kukaan!
Ole hiljaa siinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sää nyt oikealta tule ulos hyvä mies!
Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tankki kuskin puolella. Edestä katsottuna tultava oikealta tankkaamaan!
Niin sillon kun auto on katollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tästä yhtään mitään enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain leikkasi mun luukun sijainti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos mittari on vasemmalla, miten päin auto on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti takaperin sanoohan sen jo järkikin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei tiedä tässä kukaan!
Ole hiljaa siinä😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nyt te sotkitte mun ketjun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Ei mittarikentällä kyllä sallita ohitteluja, se nyt on selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhuta siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Älä utele. Ei se ole meidän asia kuka hänen autonsa tankkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tästä yhtään mitään enää.
Ei ole mitään epäselvää. Kaveri tulee kahva edellä tankille. Näin on nähtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhuta siitä.
🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mittarikentällä kyllä sallita ohitteluja, se nyt on selvää.
Bensaletkut ovat sen verran soljuvia että tankkaaminen onnistuu mittariston toiselle puolenkin. Ei ole pakko tankata omalta puolen, jos toisella puolen töpeksitään . Saavat odotella vuoroaan, koska oon muutenkin nopea liikkeissäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla kieputeltava vasemmalle mittarille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
On kyllä miehellä ollut taaf haffu ykfinpuhefu hih
- Anonyymi
Muistan kyllä, joka hassua sinänsä, etten edes omista autoa, saati korttia. Kaahailut ja tankkailut silti handlaan.
- Anonyymi
Minä vuonna päässyt taitojasi testaamaan?
- Anonyymi
Hyvää yötä 😜
Jestas teitä!! No mikäs siinä miesten välisissä jutuissa ; )
- Anonyymi
Tämän aloituksen on kylläkin tehnyt eräs kiitospäivän kalkkuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Suuret virtuoosit valvovat öisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä ei ole tässä ketjussa mitään tekoa paitsi ”originalin” kohdalla.
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä ei ole tässä ketjussa mitään tekoa paitsi ”originalin” kohdalla.
jaahas... nii kai sit...
- Anonyymi
yritän tänään
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
joo tiedän jutun jos erilaisia autoja niin voi olla eri puolella se tankkausluukki
- Anonyymi
Yhteiskunta maksaa bensiinit, laitan laskun kun käyn suhaamassa ympäri ämpäri ja keksin sille aina jonkun verukkeen t bummi
- Anonyymi
Tai höynäytän jotain seniiliä kaivamaan kuvetta, emt
- Anonyymi
pitäisi olla 200 metriä pitkä tankkauslet6ku jos pyörii auton ympäri oikealle puolelle..
..kenkä on kenkuliini... tytöjoille höpötys sanonts Kyllä sen muistaa kesälomalla, mutta sitten kun alkoi työt, niin sitten meni taas väärin, kun työautossa toisella puolen. Paitsi sillon kun oli shell, missä oli ne pyöreet pallot mittarit, niin niistä sai kiskottua vaikka väärälle puolen autoo.
Jotkut vuokrapakut on ihan helvetistä, kun niissä bensatankki on piilotettu viattomalta kuskilta. Vai oliko se diesel-tankki? Ei auta. Käyttöohjekirja luettavaksi.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Jotkut vuokrapakut on ihan helvetistä, kun niissä bensatankki on piilotettu viattomalta kuskilta. Vai oliko se diesel-tankki? Ei auta. Käyttöohjekirja luettavaksi.
Jep. Vuokrasin kerran pakun, jossa tankkaus piti tehdä etuovi avoinna. Se bensaluukun suojakansi ei muuten auennut. Onneksi vuokranantaja antoi vinkin siitä ennen vuokrausta.
On tapana aina katsoa mittaritaulusta kummalla puolella luukku on., vaikka olen tankannut saman auton jo lähemmäs 200 kertaa.
Siitä tunnistaa, että olen tällainen digi- ja hipaisupuhelin- ja atk-natiivi, että maksan bensat autossa ja tulen autosta vain tankkaamaan enkä leiki maksukorteilla ja näppäimillä.
- Anonyymi
En muista, kun se nyt aina välillä vaihtuu autoa vaihtaessa. Asia kuitenkin selviää vilkaisemalla auton bensamittariin, joten ei tarvitse ympyrää ajella. Ja jos paikat on täynnä ja joutuu ajamaan "väärälle puolen", niin ei muuta kuin letkua lisää.
- Anonyymi
Onkohan tuollainen merkki kaikkienautomallien bensamittarissa. En ole koskaan huomannut.
Itse näen bensaluukun niinkin yksinertaisesti kuin katsomalla sivupeilistä. Tankkauksen jälkeen myös aina tarkistan, että luukku on kiinni peilistä ennen liikkeellelähtöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuollainen merkki kaikkienautomallien bensamittarissa. En ole koskaan huomannut.
Itse näen bensaluukun niinkin yksinertaisesti kuin katsomalla sivupeilistä. Tankkauksen jälkeen myös aina tarkistan, että luukku on kiinni peilistä ennen liikkeellelähtöä.Enpä osaa sanoa. Itselleni ei ole vielä osunut kohdalle sellaista auto, joista ei olis mittarista selvinnyt.
- Anonyymi
Uusi hyvä Tosi-TV -ohjelma olisi vaikka Latelan Laurin Löysät Lahkeissaan,, pökäle takatasussakin
- Anonyymi
kiskon tankkausletkua sille puolelle autoa mihin tarvitaan, kyllä se siitä venyy
Moni kysyy, milläppuolella tankki on...vastaan järjestään, että keskellä luultavasti. Se sijoituspaikka on balanssin vuoksi niin. Täyttöaukko tosin on usein jommalla kummalla puolella ja sen kuulemma näkee polttoaineen näyttömittarista, kun katsoo kummallako puolella siinä kuvassa pistooli on. 😊
Oman auton tankkaus menee rutiinilla. Siihen on jo niin tottunut.
Jos ajan toisten autoilla, mistää ei voi olla liian varma. Siellä huoltiksella saattaa tulla tenkkapoota.
Mikäli näette auton ajavan huoltiksen pihassa hämmentyneenä ympyrää, tulkaa vilkuttamaan. 😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086