Ei voi harrastaa

Anonyymi-ap

Ei voi oikein mitään harrastaa kun kaikki maksaa. Ja kun on pieni eläke.
Ja sit vielä tuoksuallergia rajoittaa paljon menoja

12

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sitä kuitenkin monia ulkolajeja, jotka ei kovin paljon tai vaikka uinti vai onko paljon puhutusta kloorista haittaa liikaa. Suurempi este edulliseen harrastamiseen monesti on terveys ja toisaalta myös todella kova ylipaino ja tähän liittyvä liian huono kunto. Jos kova allergia ja käytännönnössä joutuu pakosti yksin harrastaan, niin onhan se ikävää.
      Mun käsittääkseni tuoksuallergia on lähes aina sellasta, että oireet pysyy siedettävinä (pahimmillaan allergia voi olla henkeä uhkaava!) lääkityksellä sen verran, että pärjää tavallisisssa sosiaalissa tilanteissa.

      lajijasuris

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­y­­m­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18121571H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En osaa edes uida. Tuoksuallergia ei mulla kyl ole mitään lääkettä annettu, astma lääkettä otan tarvittaessa. Se on vaan mentävä pois paikasta missä tuoksuu tai haisee joku voimakkaalta

      • Anonyymi

        Ok, enpä osaa minäkää!
        Mä meinasin ihan vapaasti ostettavia, kuten antihistamiini ja päänsärkylääke. Olen paljon havainnut sellasia, joilla oireet nuhaa, pientä päänsärkyä, ja mikä ihmeellisintä, valikoiva allergia. Eräskin paasas muille miten ei siedä sitä ja tätä mutta sitten hänen läheisellään oli kumminkin kunnon parfyymit. Astma on jo vakavampi juttu ja astmapiippu on sekin allergialääke. Mahtaako olla yhtään astmaatikkoo ilman allergioita...?

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Olen ollut ulkona kävelyreissulla lähes joka päivä ... eikä maksa mitään. Aina näkee iloisia ilmeitä ja välillä tuttuja joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia.
      Kotona teen joogamatolla liikeitä ja näin pysyy ryhti hyvänä eikä sekään maksa enää
      mitään, kun matto on jo maksettu.

      Niin paljon löytyy ilmaisia keinoja nauttia Suomen luonnosta !

    • Anonyymi

      Mulle ei auta antihistamiini. Verenpaine nousee pilviin, samoin kuin sykekin. On näihin kyl lääkitys mut joskus vaan on mentävä sairaalaan

    • Anonyymi

      Aika hyvä ja halpa harrastus on myös telkkarin katselu ja kävely. Sitä kävelyä voi harrastaa mainoskatkoilla, kun käy vessassa tai jääkaapilla!

    • Anonyymi

      Mut ei siinä kunto kohenee😂😂😂

      • Anonyymi

        Sitten noi sänkyhommat olis kans kiva harrastus...?


    • Anonyymi

      Reipasta kävelyä vaan niin että jaloissa hiukan tuntuu, ei kunto ainakaan huonone!

    • Anonyymi

      Niimpä ja heti huomenna, jos ei oo liukasta

    • Anonyymi

      Olen myös pieneläkeläinen 68 v. ulkoilen koiran kanssa n. 3 ker, päivä. Puita jokapäivä uuniin,tai hellaan,tai saunaan, lumenlykkyy , hiihtelen jonkinverran pertsa/luistelutyyl. Autotalliin olen hommannut penkin ,puntit ,käsipainoja, saa kuntoilla milloin tuntuu siltä n. 3 kert viikko ,esim hiihdon lisäksi, olen suht hyväs kunnos noilla pitänyt itseni ja painoni myös 70 kg. myös omalla painollani joskus ennen saunaa, 50 punnerrusta lattial. 50 kyykkyä ja 50 vatsaliikettä, eikä ole rahaa kulunut, kuin välineiden ostoon aikoinaan , puntit omantekemät aikoinaan. mielikuvitusta vaan kuntoiluun .tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe