A-nainen...

Anonyymi-ap

Olet todella hyvä ystävä.

13

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko sinä kuin enkeli?

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­y­­­m­f­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18121973R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lol.

      You know..sun maailmassa ihmissuhteet perustuu pelkälle hyödylle, kehdosta hautaan, äläkä edes yritä muuta väittää.

      Jos ioisin sun ystävä, niin hyväksyisin sen ja kutsuisin sen säännön mun elämääni.

      Oon nähnyt monen myrkyttyvän siinä pelissä täysin tunnistamattomaksi.

      Ehkä vaan jätän sun viimeisen kortin katsomatta, nousen pöydästä ja kävelen pois. Voin tehdä sen, no problem.

      Have a nice weekend!

      • Anonyymi

        Et ole naista esittäen niin vakuuttava, rentous ja rempsakkuus on hyvin teennäistä, koska olet hyvin takakireä mies


      • Anonyymi

        Tämäm viestin kirjoittaja on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäm viestin kirjoittaja on mies.

        Huomaatteko täällä on paljon kysymyksiä vailla vastausta, haastavaankin kysymykseen voi yrittää vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatteko täällä on paljon kysymyksiä vailla vastausta, haastavaankin kysymykseen voi yrittää vastata?

        No ok. Sekä miehissä ja naisissa on erilaisia energioita. Tuleehan ne teksteissä esiin.

        Ihan varmasti jostain minun kylmällä sivulla kirjoitettu teksti voi vaikuttaa maskuliiniselta. Eilen olin todella vihaiaella tuulella ja silloin olen erityisen kylmä ja poistan elämästäni kaiken häiritsevän ja vahingollisen materiaalin.

        Kun itse ajattelen omia puoliani, niin niistä löytyy miestä, naista ja lasta, tilanteesta riippuen. Yleensä energioiden muoto riippuu omista tekemisistä ja pohdintojen/kirjoitusten tarkoituksesta.

        Minusta on typerää sanoa ihmisistä sellaisia asioita kuten "näytti todelliset karvansa" jne.

        Hyväntuulinen ja rakastava ihminen on ihan yhtälailla ihminen itse, kuin myös ärsytetty ja vihainenkin, toisinaan. Samoin kylmä ammattilainen voi olla kotona erittäin lämmin ja hellä kumppani.

        Näin voi elää, jos pystyy pitämään itsensä kasassa kaikkineen, eikä jatkuvasti kyseenalaista itseään, vaan nauttii oman persoonallisuutensa pyörteistä:))

        Nyt olen jo paremmalla tuulella, mukavaa iltaa kaikille palstalaisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole naista esittäen niin vakuuttava, rentous ja rempsakkuus on hyvin teennäistä, koska olet hyvin takakireä mies

        Kyllä ihminen voi olla kuule noita molempia. Myönnän, että olen aina ihan helvetin takakireä. En tykkää rentoudesta itsessäni, tykkään olla kireä ja energinen.

        Ihmiset on maininnut tuosta ja viinaakin on lukemattomia kertoja tyrkytetty lääkkeeksi ja vihjailtu seksin ja ruuan tarpeesta sekä kuukautiskierrosta. Todella epäkohteliasta paitsi että kyllä kelpaa viina ja mulkku, mutta voi sitten tulla pikkuyllätys, sillä en todellakaan rentoudu viinan avulla.

        Mitä jos minäkin sanoisin, että oletpa sinä takarento, käytätkö peräti vaippoja tuohon lakoniseen mielentilaasi, täh??


    • Anonyymi

      Kiitos🤩
      Niin olenkin .
      monessakin eri mielessä ...
      (Joskus on vaikea elää
      sitä elämää mitä minä elän)

      A-nainen

      • Anonyymi

        Elätkö liian vauhdikasta elämää? Biletät?


    • Anonyymi

      Tapahtuma rikasta kyllä
      Haastavaa kyllä
      Lain rajoilla kyllä .

      Mutta en oo bilettäjä.
      (Tai kyllä mä 20 vuotta sitten olin
      Koska yritin painaa teiniiän tekemisiä unohduksiin
      Bilettäen... raitis ollu yli 15 vuotta)

      A-nainen

    • Anonyymi

      Joo no, minäpä en oo sun.

    • Anonyymi

      Jättekiva imaginär vän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe