Leguaani on suuri lisko, ja matelija, jolla on suuri pää, jossa on kampanaisia piikkejä, kehon keskellä, hyökkäävät kyläläisten kimpuun, villa lankalla vaikeita pyydystää https://ibb.co/nfbqrzQ. neljä päivää sitten jotain luin bkk sanomista.
Leguaanit hyökkää apianakaupungissa
9
270
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi vihreä iguanni on salmonella pakteerien kantaja.
- Anonyymi
Jopa vihreän iguaanin hallussapito sallittua, rankaistuksia ei ole, mutta jos vapauttaa hallussaan oleva iguana, vankeutta enintään 6 kuukautta, tai sakko enintään 50 000 bahtia, ja tai molemmat.
- Anonyymi
Tuollainen monsteri rymisteli kovakuntoisena hui hain satamassa ja kuulemma upotti luxenpurkkiin rekisteröidyn huvijahdin.
- Anonyymi
Linkki unohtui
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Hamina_walrus_Natural_History_Museum.jpg
- Anonyymi
Paljonko tulee sakkoja jos homon päästää irti Thaimaassa?
- Anonyymi
Älä päästä irti, vie se eheytysleirille.
- Anonyymi
Thaimaassa vierailevat suomalaiset on pitkälti jonkun sortin seksuaalisesti poikkeavia. Eikä yksin suomalaiset.
Sinne mennään koska sieltä saa ostaa mitä tahansa palvelua.
Seksiä, huumeita, halpaa viinaa.- Anonyymi
Tarkoitatko että ne on poikkeavia koska niillä seisoo ja on sukupuolivietti olemassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959