tämmönen kauppias kierrellyt Somerolla onko moni ostanut tuotteita? Mitäs mieltä kaupparatsun käytöksestä? Kyselikö kenties liikaa
Sa turva - uniturva
11
4837
Vastaukset
- Anonyymi
Vastailit liikaa ja nyt hävettää. Haluat tietää oletko ainoa tyhmä uhri niinkö?
- Anonyymi
On kierrellyt myös Salossa ja kysellyt outoja. Aivan kuin olisi paikkoja katselemassa eikä edes ole tosissaan myymässä.
- Anonyymi
Luotettava, hyvä myyjä. Suosittelen lämpimästi!
- Anonyymi
Varokaa tätä, täysi huijari!
- Anonyymi
Firma poistettu rekisteristä. Somerolaisia on helppo huijata. Ei mikään ihme jos siellä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firma poistettu rekisteristä. Somerolaisia on helppo huijata. Ei mikään ihme jos siellä pyörii.
Kyllähän firma näyttäisi yritysrekisterissä olevan. Löytyy vaikkapa kauppalehden sivuilta. Kuulemma ennen myynyt valvontakameroita, nykyään myy sängynpatjoja. Ostin patjan ja sain kuitin, ihan kuten kuuluu. Mielestäni myyjä oli mukava tyyppi, kova puhumaan. Patjakin on hintaansa nähden oikein hyvä.
- Anonyymi
Ei mikään huijari ole. Olen ostanut patjan, suositellut ystäville, hekin ostaneet patjoja. Naapuri ostanut myös kameroita kyseiseltä hepulta. Henkilökohtaisesti olen ollut tyytyväinen hyvään ja ammattitaitoiseen palveluun. Selkäkivut katosivat, kuin tuhka tuuleen ostettuani patjan, eli suosittelen lämpimästi! Myyjä on tummaihoinen kaveri, joten ihmisillä on varmasti ennakkoluuloja. Voitaisiin silti ihonväristä huolimatta jättää turhat syytöksen pois!
Jos firman todenperäisyys mietityttää, niin menkääpäs: https://www.uniturva.fi/
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms. - Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään huijari ole. Olen ostanut patjan, suositellut ystäville, hekin ostaneet patjoja. Naapuri ostanut myös kameroita kyseiseltä hepulta. Henkilökohtaisesti olen ollut tyytyväinen hyvään ja ammattitaitoiseen palveluun. Selkäkivut katosivat, kuin tuhka tuuleen ostettuani patjan, eli suosittelen lämpimästi! Myyjä on tummaihoinen kaveri, joten ihmisillä on varmasti ennakkoluuloja. Voitaisiin silti ihonväristä huolimatta jättää turhat syytöksen pois!
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.Jos menee sivulle etsimään tietoa, niin näkee vain forbidden 403.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.Eihä siel mitään y-tunnusta ilmoiteta, eikä edes yrityksen vastuuhenkilöiden nimiä.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.Olen samaa mieltä, kiva tumma kaveri oikea kauppamies hauska ja viihdyttävä. Kaupat syntyy helposti, koska tuote on loistava. Suosittelen sijauspatjan tarvitseville ja niitä löytyy.
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.Kyllä kaikki tiedot löytyy, mutta ihmisillä on ennakkoluuloja ja asenne jo heti vastainen, vaikka petauspatja pelkkä ohut vaahtokumia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553