tämmönen kauppias kierrellyt Somerolla onko moni ostanut tuotteita? Mitäs mieltä kaupparatsun käytöksestä? Kyselikö kenties liikaa
Sa turva - uniturva
7
3825
Vastaukset
- Anonyymi
Vastailit liikaa ja nyt hävettää. Haluat tietää oletko ainoa tyhmä uhri niinkö?
- Anonyymi
On kierrellyt myös Salossa ja kysellyt outoja. Aivan kuin olisi paikkoja katselemassa eikä edes ole tosissaan myymässä.
- Anonyymi
Luotettava, hyvä myyjä. Suosittelen lämpimästi!
- Anonyymi
Varokaa tätä, täysi huijari!
- Anonyymi
Firma poistettu rekisteristä. Somerolaisia on helppo huijata. Ei mikään ihme jos siellä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firma poistettu rekisteristä. Somerolaisia on helppo huijata. Ei mikään ihme jos siellä pyörii.
Kyllähän firma näyttäisi yritysrekisterissä olevan. Löytyy vaikkapa kauppalehden sivuilta. Kuulemma ennen myynyt valvontakameroita, nykyään myy sängynpatjoja. Ostin patjan ja sain kuitin, ihan kuten kuuluu. Mielestäni myyjä oli mukava tyyppi, kova puhumaan. Patjakin on hintaansa nähden oikein hyvä.
- Anonyymi
Ei mikään huijari ole. Olen ostanut patjan, suositellut ystäville, hekin ostaneet patjoja. Naapuri ostanut myös kameroita kyseiseltä hepulta. Henkilökohtaisesti olen ollut tyytyväinen hyvään ja ammattitaitoiseen palveluun. Selkäkivut katosivat, kuin tuhka tuuleen ostettuani patjan, eli suosittelen lämpimästi! Myyjä on tummaihoinen kaveri, joten ihmisillä on varmasti ennakkoluuloja. Voitaisiin silti ihonväristä huolimatta jättää turhat syytöksen pois!
Jos firman todenperäisyys mietityttää, niin menkääpäs: https://www.uniturva.fi/
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841