tämmönen kauppias kierrellyt Somerolla onko moni ostanut tuotteita? Mitäs mieltä kaupparatsun käytöksestä? Kyselikö kenties liikaa
Sa turva - uniturva
9
4607
Vastaukset
- Anonyymi
Vastailit liikaa ja nyt hävettää. Haluat tietää oletko ainoa tyhmä uhri niinkö?
- Anonyymi
On kierrellyt myös Salossa ja kysellyt outoja. Aivan kuin olisi paikkoja katselemassa eikä edes ole tosissaan myymässä.
- Anonyymi
Luotettava, hyvä myyjä. Suosittelen lämpimästi!
- Anonyymi
Varokaa tätä, täysi huijari!
- Anonyymi
Firma poistettu rekisteristä. Somerolaisia on helppo huijata. Ei mikään ihme jos siellä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firma poistettu rekisteristä. Somerolaisia on helppo huijata. Ei mikään ihme jos siellä pyörii.
Kyllähän firma näyttäisi yritysrekisterissä olevan. Löytyy vaikkapa kauppalehden sivuilta. Kuulemma ennen myynyt valvontakameroita, nykyään myy sängynpatjoja. Ostin patjan ja sain kuitin, ihan kuten kuuluu. Mielestäni myyjä oli mukava tyyppi, kova puhumaan. Patjakin on hintaansa nähden oikein hyvä.
- Anonyymi
Ei mikään huijari ole. Olen ostanut patjan, suositellut ystäville, hekin ostaneet patjoja. Naapuri ostanut myös kameroita kyseiseltä hepulta. Henkilökohtaisesti olen ollut tyytyväinen hyvään ja ammattitaitoiseen palveluun. Selkäkivut katosivat, kuin tuhka tuuleen ostettuani patjan, eli suosittelen lämpimästi! Myyjä on tummaihoinen kaveri, joten ihmisillä on varmasti ennakkoluuloja. Voitaisiin silti ihonväristä huolimatta jättää turhat syytöksen pois!
Jos firman todenperäisyys mietityttää, niin menkääpäs: https://www.uniturva.fi/
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms. - Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään huijari ole. Olen ostanut patjan, suositellut ystäville, hekin ostaneet patjoja. Naapuri ostanut myös kameroita kyseiseltä hepulta. Henkilökohtaisesti olen ollut tyytyväinen hyvään ja ammattitaitoiseen palveluun. Selkäkivut katosivat, kuin tuhka tuuleen ostettuani patjan, eli suosittelen lämpimästi! Myyjä on tummaihoinen kaveri, joten ihmisillä on varmasti ennakkoluuloja. Voitaisiin silti ihonväristä huolimatta jättää turhat syytöksen pois!
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.Jos menee sivulle etsimään tietoa, niin näkee vain forbidden 403.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Siellä näkyy kaikki tarvittavat tiedot, Y-tunnukset yms.Eihä siel mitään y-tunnusta ilmoiteta, eikä edes yrityksen vastuuhenkilöiden nimiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717