Valitus ja itkeminen tuulivoimastaa

Anonyymi-ap

Pahimmat itkijät itke että kun ei tuule niin ei pyöri myllyt.
No ei pyöri ei mutta maksetaan sitten kalliimpaa hintaa sähköstä kun ei tuule ja nautitaan halvasta tai ilmaisesta sähköstä kun tuulee.

16

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehhheheh!

• Anonyymi

Niimpä, pakkasia tulossa moneksi kuukaudeksi ja silloin myllyt jauhaa vain murto osan normaaali tehoista, kun sitä Sähköä oikein tarvittaisiin, on ne Hienoja kapistuksia. Seuraavaa Olkiluoto katkosta ootellen.

• Anonyymi

Toivottavasti Olkiluoto lakkaa taas toimimasta ja olisi pitkän aikaa pois pelistä. Kyllä mä jaksan maksaa tuon kiinteän 4,35 snt/kWh hinnan sähköfirmalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti Olkiluoto lakkaa taas toimimasta ja olisi pitkän aikaa pois pelistä. Kyllä mä jaksan maksaa tuon kiinteän 4,35 snt/kWh hinnan sähköfirmalle.

Kyllä sä jaksat maksaa!
        Voi vi##u nuo mä mä mä mä mä mä, minä minä minä minä minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä jaksat maksaa!
        Voi vi##u nuo mä mä mä mä mä mä, minä minä minä minä minä.

Oma etu paras etu!

• Anonyymi

Joskus ihan sieluni silmin unessa näen minä minät karjalan korvessa persehaaroja myöten lumihangessa pakkasviimassa tykkitulen alla, tai henkitoreissaan teho-osastoilla letkuissa kipulääkkeillä huumattuina.

• Anonyymi

Kännisdä täsfä ollaan koko aijan

• Anonyymi

Pääasia, että vain MINÄ pärjään ja minulla on kaikkea mukavaa, vain MINULLA!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Tottakai oma etu on tärkein!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai oma etu on tärkein!

Se oma etu usein loppuu äkkiä, siinä vaiheessa kun lusikka ei taivu suuhun,
        henki silti pihisee vielä vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oma etu usein loppuu äkkiä, siinä vaiheessa kun lusikka ei taivu suuhun,
        henki silti pihisee vielä vuosikymmeniä.

Ja vittuako se sulle kuuluu? Nyt eletään niin kuin eletään ja paskaakaan kiinnosta se, että miten muilla menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vittuako se sulle kuuluu? Nyt eletään niin kuin eletään ja paskaakaan kiinnosta se, että miten muilla menee.

"Nyt eletään niin kuin eletään ja paskaakaan kiinnosta se, että miten muilla menee."

Tuntuu kiinnostavan.

• Anonyymi

Kulutus pitäisi kuitenkin suhteuttaa varman sähkön määrään. Jos kulutusta lisätään tuulisähkön mukaan, niin sitten sitä sähköpulaa onkin reilusti tuulettomina aikoina. Kuka laittaa koneet ja sähkönkäytön sitten nollille vapaaehtoisesti, vai maksetaanko kaikki itsemme kipeiksi tuulettomina aikoina.

• Anonyymi

Tuulivoima hylätään. Tuli vaan kallis leikkikokeilu.

• Anonyymi

Tuulimyllyt tuottavan omistajilleen. Taitavat olla omistajilleen kultakaivoksia (ulkomaalaisille). Kuka höperö lähtee asumaan alueelle jossa kokoajan vilkkuu ja välkkyy? Koko ajajan. Lisäksi tuulivoimalat lisäävät metelillään ympäristö saasteita.
      Talvella, kun tarvitaan sähköä. Propellit ei pyöri. Rahaa kyllä menee omistajille.
      Lisänä vielä. Kun maanomistaja antaa luvan tehdä mailleen tuulivoimalan, hän vaan mielestään antaa luvan rakentaa mailleen jotain. Mutkun mutkun kun tuo voimala, tuulimylly, tulee tiensä päähän. on maanomistajan omalla kustannuksellaan siivottava paikat.
      Lepakotkin kuolee. Ja persut pelittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe