Valitus ja itkeminen tuulivoimastaa

Anonyymi-ap

Pahimmat itkijät itke että kun ei tuule niin ei pyöri myllyt.
No ei pyöri ei mutta maksetaan sitten kalliimpaa hintaa sähköstä kun ei tuule ja nautitaan halvasta tai ilmaisesta sähköstä kun tuulee.

16

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehhheheh!

    • Anonyymi

      Niimpä, pakkasia tulossa moneksi kuukaudeksi ja silloin myllyt jauhaa vain murto osan normaaali tehoista, kun sitä Sähköä oikein tarvittaisiin, on ne Hienoja kapistuksia. Seuraavaa Olkiluoto katkosta ootellen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Olkiluoto lakkaa taas toimimasta ja olisi pitkän aikaa pois pelistä. Kyllä mä jaksan maksaa tuon kiinteän 4,35 snt/kWh hinnan sähköfirmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Olkiluoto lakkaa taas toimimasta ja olisi pitkän aikaa pois pelistä. Kyllä mä jaksan maksaa tuon kiinteän 4,35 snt/kWh hinnan sähköfirmalle.

        Kyllä sä jaksat maksaa!
        Voi vi##u nuo mä mä mä mä mä mä, minä minä minä minä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä jaksat maksaa!
        Voi vi##u nuo mä mä mä mä mä mä, minä minä minä minä minä.

        Oma etu paras etu!


    • Anonyymi

      Joskus ihan sieluni silmin unessa näen minä minät karjalan korvessa persehaaroja myöten lumihangessa pakkasviimassa tykkitulen alla, tai henkitoreissaan teho-osastoilla letkuissa kipulääkkeillä huumattuina.

      • Anonyymi

        Kännisdä täsfä ollaan koko aijan


    • Anonyymi

      Pääasia, että vain MINÄ pärjään ja minulla on kaikkea mukavaa, vain MINULLA!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Tottakai oma etu on tärkein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai oma etu on tärkein!

        Se oma etu usein loppuu äkkiä, siinä vaiheessa kun lusikka ei taivu suuhun,
        henki silti pihisee vielä vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oma etu usein loppuu äkkiä, siinä vaiheessa kun lusikka ei taivu suuhun,
        henki silti pihisee vielä vuosikymmeniä.

        Ja vittuako se sulle kuuluu? Nyt eletään niin kuin eletään ja paskaakaan kiinnosta se, että miten muilla menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vittuako se sulle kuuluu? Nyt eletään niin kuin eletään ja paskaakaan kiinnosta se, että miten muilla menee.

        "Nyt eletään niin kuin eletään ja paskaakaan kiinnosta se, että miten muilla menee."

        Tuntuu kiinnostavan.


    • Anonyymi

      Kulutus pitäisi kuitenkin suhteuttaa varman sähkön määrään. Jos kulutusta lisätään tuulisähkön mukaan, niin sitten sitä sähköpulaa onkin reilusti tuulettomina aikoina. Kuka laittaa koneet ja sähkönkäytön sitten nollille vapaaehtoisesti, vai maksetaanko kaikki itsemme kipeiksi tuulettomina aikoina.

    • Anonyymi

      Tuulivoima hylätään. Tuli vaan kallis leikkikokeilu.

    • Anonyymi

      Tuulimyllyt tuottavan omistajilleen. Taitavat olla omistajilleen kultakaivoksia (ulkomaalaisille). Kuka höperö lähtee asumaan alueelle jossa kokoajan vilkkuu ja välkkyy? Koko ajajan. Lisäksi tuulivoimalat lisäävät metelillään ympäristö saasteita.
      Talvella, kun tarvitaan sähköä. Propellit ei pyöri. Rahaa kyllä menee omistajille.
      Lisänä vielä. Kun maanomistaja antaa luvan tehdä mailleen tuulivoimalan, hän vaan mielestään antaa luvan rakentaa mailleen jotain. Mutkun mutkun kun tuo voimala, tuulimylly, tulee tiensä päähän. on maanomistajan omalla kustannuksellaan siivottava paikat.
      Lepakotkin kuolee. Ja persut pelittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe