Hei!
Osaako joku kertoa sopiiko kaarevat näytöt kuvakäsittelyyn? Muut näytön tarvittavat ominaisuudet on tiedossa mutta haittaako kaarevuus kuvankäsittelyä jotenkin?
Kaareva näyttö kuvankäsittelyssä
5
1084
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jos istut kaarevuuden polttopisteessä näet reunat samalta etäisyydeltä., kuin kekustan. Etua tosi suuressa näytössä.
- Anonyymi
Jos et istu tarkalleen kaarevuuden polttopisteessä on toinen reuna huonossa asennossa.
- Anonyymi
Suurin ongelma tuossa lienee se että jos kaarevalla näytöllä editoitu kuva tarkoitus tulostaa niin tuo paperikuva lienee kaareva. Aikas hankala esim. kehystää.
- Anonyymi
Aika huonosti sopivat. Suora näyttö on paljon parempi.
- Anonyymi
Jos näyttö on hyvin suuri ja istut ihanne etäisyydellä suoran näytön keskipisteestä.
Kun katsot sitten suran näytön reunaa tarvitset silmäläsit, että näet reuna-alueen yhtä tarkasti kuin keskustan.
Kaareva näyttö korjaa tuon ongelman, eikä se vaikuta valokuvaan yhtään mitään.
Kaareva näyttö ei voi olla kovin korkea, koska silloin tulee esiin suoran näytön ongelmat korkeus suunnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554