Miehelle...

Anonyymi-ap

Mistä se kertoo kun en oo vielä pystynyt unohtamaan sut, mies?

Tiedätkö mitä mua surettaa? Se että sain sellaisen tunteen että sullakin oli tunteita mua kohtaan mutta taistelit niitä vastaan. En oikeastaan ymmärrä miksi. Enkö ollut sen arvoinen?

Onko sulla hyvä olla nyt? Mulla ei, ikävä ei hellitä...

93

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi mies olet niin mies ihanasti itseäsi ylistäen

      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍

        Ehkä tästä tulee vielä trendikästä, terveestä maalaisjärjestä nimittäin


    • Anonyymi

      Olet harhainen, jos kuvittelet täällä saavasi siltä tyypiltä selitykset. Kannattaa toimia oikeassa elämässä, niin ei tarvitse elää mielikuvitusmaailmassa.

      • Anonyymi

        En kuvittele. Kunhan purkasin ajatuksia, niin kuin kaikki muutkin täällä..

        /Så


      • Anonyymi

        Niin se populismin kuningatar ajatteli, että miehen miesluulija-avaus olisi edukasta kamaa lokakampanjalle, aina ei voi voittaa edes fanaattinen narsku. Joku muuten kehtasi näkemystä pöyristellä ei siinä vaa hänen sanomana toisesta vikaa ollut. Ihanaa kun ylimystöllä on nämä kaksoisstandardit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se populismin kuningatar ajatteli, että miehen miesluulija-avaus olisi edukasta kamaa lokakampanjalle, aina ei voi voittaa edes fanaattinen narsku. Joku muuten kehtasi näkemystä pöyristellä ei siinä vaa hänen sanomana toisesta vikaa ollut. Ihanaa kun ylimystöllä on nämä kaksoisstandardit

        Ja solidaarisuuden sanomain julistajilla myös, erityisesti lämmittää mieltä ja äänen annan ellen peräti kahtakin


      • Anonyymi

        Sinä vaikutat mielenterveyspotilaalta, hae parempi lääkitys ja hoitopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaikutat mielenterveyspotilaalta, hae parempi lääkitys ja hoitopaikka.

        Elekää tapelko, vaan käyttäkää energia ihstukseen/kaivattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaikutat mielenterveyspotilaalta, hae parempi lääkitys ja hoitopaikka.

        Niin no mene sinä touhukas täti ohjeistamaan vaikka niitä tahoja hänen täytyy saattaa välittömästi hoitoon korostan välittömästi sen mukaan mitä olet täälläkin tarinoinut, älähtäminen ei ehkä kannata enää tässä vaiheessa tapaksessasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaikutat mielenterveyspotilaalta, hae parempi lääkitys ja hoitopaikka.

        Aivojen toimintahäiriöt ovvat normaaleja. Niiden ansiosta ihmiset lisää tyvät. Kyse ei ole viasta vaan ominsisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mene sinä touhukas täti ohjeistamaan vaikka niitä tahoja hänen täytyy saattaa välittömästi hoitoon korostan välittömästi sen mukaan mitä olet täälläkin tarinoinut, älähtäminen ei ehkä kannata enää tässä vaiheessa tapaksessasi

        Täti sana olet itse höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täti sana olet itse höpö

        Kiitos aloittajamies vaan fasilitoinnista tänäkin aamuna, tästä on hyvä jatkaa


    • Anonyymi

      Kyllä tämä rakkautta on... Myönnän sen että jossain kohtaa olin vähän varauksellinen mutta se johtui pelkästään siitä että koin itse riittämättömyyden tunnetta... Sinä olet ihana ja täydellinen ja en minäkään pysty unohtamaan sinua. Tämä tunne mitä tunnen on ihan ihmeellistä ihan niinkuin meidät olisi tarkoitettu toisillemme ei tätä muuten voi selittää tunne on niin vahva. Meidän pitäisi jutella.

      • Anonyymi

        Voitaisiinko nähdä ?


      • Anonyymi

        Joo niin pitäisikin. Miten jutteleminen voisi onnistua jos ei kumpikaan ota ensimmäistä askelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin pitäisikin. Miten jutteleminen voisi onnistua jos ei kumpikaan ota ensimmäistä askelta?

        Mitenkä se otetaan. Aina kun olen suunnitellut tekeväni jotain niin toinen käyttäyttyy kun olisin ilmaa tai on kipeänä yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiinko nähdä ?

        Haluaisin nähdä odottanut sitä siitä lähtien kun tiet erosi taas syksyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä odottanut sitä siitä lähtien kun tiet erosi taas syksyllä...

        Niinhän siinä kävi onnettomasti, itse kyllä mokasin mielestäni pahasti. Jännittää tapaaminen, minut kun pitää varmaan sitoa resiinaan ja lähettää naisen luokse ja vielä alamäkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän siinä kävi onnettomasti, itse kyllä mokasin mielestäni pahasti. Jännittää tapaaminen, minut kun pitää varmaan sitoa resiinaan ja lähettää naisen luokse ja vielä alamäkeen.

        Millä tavalla mokasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiinko nähdä ?

        Jos olet hän niin haluan nähdä ja mahdollisimman nopeasti.


    • Anonyymi

      Olisi niin kiva tietää millaiselle miehelle menee ja minne ja millaiselta naiselta.

      • Anonyymi

        Minkälainen nainen on sinun mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen nainen on sinun mielessä?

        Jotenkin naurattaa nää vastaukset kun esitetään vaan itse vastakysymys :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin naurattaa nää vastaukset kun esitetään vaan itse vastakysymys :D

        No koska trollit täällä heti hyökkää jos jotain erehtyy sanomaan.

        Mutta tässä vähän: mies on minua vanhempi. Hänellä on seksikäs ääni. Ihanat silmät. Hauska. Mutta totinen. Ihan niin kuin hän peittäisi jotakin surua. Hän on huolehtivainen. Leveät hartiat. Urheilullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska trollit täällä heti hyökkää jos jotain erehtyy sanomaan.

        Mutta tässä vähän: mies on minua vanhempi. Hänellä on seksikäs ääni. Ihanat silmät. Hauska. Mutta totinen. Ihan niin kuin hän peittäisi jotakin surua. Hän on huolehtivainen. Leveät hartiat. Urheilullinen.

        Missä sä olet tavannut tämän miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä olet tavannut tämän miehen?

        Ei se ole itseään tavannut yhtään missään tämä hunajaisella seksikkäällä äänellä varustettu mies. Älä ole hölömö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole itseään tavannut yhtään missään tämä hunajaisella seksikkäällä äänellä varustettu mies. Älä ole hölömö

        Ja toisekseen tämä miehen jylhä luonnehdinta itsestään- hän on totinen, niin tarkoitti vissiin ihan yksitotista…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin naurattaa nää vastaukset kun esitetään vaan itse vastakysymys :D

        No jos sulla ois päätä, niin saattaisit ymmärtää, että tämä miehen yksinpuheteatteri toimii aina näin, eli kysymyksiä itselleen esittämällä ihan vain ketjun täytteeksi ja kiinnostuksen keräämiseksi. Kaikilla ei ns vaan luvut riitä 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toisekseen tämä miehen jylhä luonnehdinta itsestään- hän on totinen, niin tarkoitti vissiin ihan yksitotista…

        Ja kolmanneksi kuka toope asemoituisi näihin miehen hyvin onttoihin ja omituisiin luonnehdintoihin ”kuin hän peittäisi surua” well cry me a river so i have a place to swim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kolmanneksi kuka toope asemoituisi näihin miehen hyvin onttoihin ja omituisiin luonnehdintoihin ”kuin hän peittäisi surua” well cry me a river so i have a place to swim

        Hän on nuori ja viriili, hänellä on hyvin siedettävä huumorintaju, hän on kone, hän on sano se nimi kerro se nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sulla ois päätä, niin saattaisit ymmärtää, että tämä miehen yksinpuheteatteri toimii aina näin, eli kysymyksiä itselleen esittämällä ihan vain ketjun täytteeksi ja kiinnostuksen keräämiseksi. Kaikilla ei ns vaan luvut riitä 🤗

        Mieheksiluulija. Oletko kenties Karoliina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen nainen on sinun mielessä?

        Älykäs ja rauhallinen nainen halattavalla ulkonäöllä 😌 en saa häntä mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ja rauhallinen nainen halattavalla ulkonäöllä 😌 en saa häntä mielestäni.

        Millainen on halattava ulkonäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on halattava ulkonäkö?

        Tekee mieli halata kun näkee. Silmät, kasvot, olemus. ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluulija. Oletko kenties Karoliina?

        Miksi mies, joka esiinnyt naisena kuvittelet että jonkun itse keksimäsi illustraation / hahmon tyrkyttäminrn selitykseksi tai dissaukseksi on toimiva patenttiratkaisu? Eiköhän tuo trendaaviin noussut kitinäketjukin osoittanut, että ei se oikein wörki eikä kaikki ole lähinnä omien harhojen takia vietävissä sinne minne trolli osoittaa🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ja rauhallinen nainen halattavalla ulkonäöllä 😌 en saa häntä mielestäni.

        Koska olet nähnyt viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet nähnyt viimeksi?

        Liian kauan sitten eli viime viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä olet tavannut tämän miehen?

        Helsingissä.


    • Anonyymi

      Mielikuvia läpi käyn aina välillä. Itselle tällaiset on vain vaikeita asioita. Itsensä kanssa kamppailua, mut aina totean, etten taida olla valmis ja epäilen, että onko toisella minkälainen kuva minusta, tuskin todellinen vaan enempi harhainen ja vääränlainen.

      En usko hyvään riittävästi, aina lopulta petyn vain omaan saamattomuuteeni ja esitän, ettei mitään ole ollutkaan vaan arki jatkuu entisenlaisena. Tietämättömyys toimii hyvänä suojana, ettei sitten halua ajatella asioita syvemmin, kun ei tiedä mitä toinen lopulta ajattelee.

      Voi hyvinkin olla, että tuntemukset jota toisessa aistin ovat enemmän harhaa kun totta. Näissä olen aiemmin kompuroinut ja kärsinyt ikävällä tavalla, miksi tämä mun tapa ajatella asioita tuntuu riittävältä, kyky ei riitä aloitteisiin. Kyvytön ehkä sitten suhteisiin?

    • Anonyymi

      Jos ei ikävä hellitä niin miksi et sitten ota yhteyttä irl ja kerro sitä... Varmaankin se mies pohtisi.

      • Anonyymi

        Naurunalaiseksikö tekisin itseni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurunalaiseksikö tekisin itseni..

        Naurinalaiseksi tekee itsensä, kun täällä palstoilla noin "keskustelee". Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurinalaiseksi tekee itsensä, kun täällä palstoilla noin "keskustelee". Huoh.

        No sinäpä siellä sitten naura, en välitä! Saan keskustella just niin paljon kuin haluan ja se että tykkään siitä miehestä ei ole susta pois!!!!

        Tykkään tykkään tykkään ja saan tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurinalaiseksi tekee itsensä, kun täällä palstoilla noin "keskustelee". Huoh.

        Sinä se taidat keskustelija olla se joka tekee itsensä naurunalaiseksi spinnaamalla näitä trollaavan miehen keskusteluja päivästä toiseen ja vinkumalla huomiota samalla kaikin tavoin…


    • Anonyymi

      😘😘😘

    • Anonyymi

      Näin miehenä ajatelen, voiko nainen olla oikeasti kiinnostunut kun hänellä niitä huikeita vaihtoehtoja voi olla tarjolla riittävästi. Mietin myös, mitä annettavaa minulla voi olla kun olen aika jalat maassa oleva.

      • Anonyymi

        Sehän on just hyvä kun on jalat maassa oleva , parempi niin kuin jos pää pilvissä.


      • Anonyymi

        Jalat maassa oleva mies on juuri hyvä. Draama ei tuo onnea, itse kaipaan arkea tasaisen miehen kanssa. Jännitys ei kiehdo.


      • Anonyymi

        Komppaan. Jalat maassa on paras.


    • Anonyymi

      Ehkäpä teit tai sanoit jotain mikä ajoi miehen pois? Näin on tapahtunut itselleni monta kertaa, että nainen vain teki tai sanoi jotain niin typerää ettei edes kiinnosta ottaa minkäänlaista kontaktia sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Sanoi tai teki esimerkiksi mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi tai teki esimerkiksi mitä?

        Täällä herhiläinen on taas häntä pystyssä lypsämässä anonyymia naisista satuilija juttua. Kuvitteletko oikeasti, että saat muodostettua muille jotain henkilöprofiileja tämän lootan kautta, mikä sinua kekkeruusi oikee vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä herhiläinen on taas häntä pystyssä lypsämässä anonyymia naisista satuilija juttua. Kuvitteletko oikeasti, että saat muodostettua muille jotain henkilöprofiileja tämän lootan kautta, mikä sinua kekkeruusi oikee vaivaa?

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi tai teki esimerkiksi mitä?

        No vaikka lopettaa toisen huomioimisen kokonaan, tai sitten vastaa kysymykseen "oletko sinkku" paniikissa "en ole", koska yllättävä tilanne. Onhan noit vaihtoehtoja vaikka ja mitä, eli kannattaa miettiä itsekkin.


    • Anonyymi

      Kauanko ap aiot maalittaa sitä miesparkaa? Ota nyt itsestäsi joku tolkku ja ole mies.

      • Anonyymi

        Tämäpä oli kovin eksoottinen tulkinta naisena esiintyvän äijän päämääristä heh


    • Anonyymi

      Lyhyesti; ei ole hyvä olla.

    • Anonyymi

      Joitakin yhtymäkohtia aloituksessa mutta kommentoin silti. Unohtaminen ei ole onnistunut tässäkään päässä. Eipä sillä, että olisin yrittänytkään mutta juuri nyt olen surrut hänen konkreettista hyvinvointiaan. Oli ja on tunteita mutta en tapellut niitä vastaan. Hyväksyin ne varauksetta mutta näin meidät erilaisina. Mitä tuohon arvoisuuteen, niin en todellakaan ole hetkeäkään nähnyt meitä kahta eriarvoisina. Tuo ei ole edes tullut mieleenikään. Ei, ei tunnu hyvältä nyt, eikä ole tuntunut siltä tätä ennen pitkään aikaan ja en muuta odottanutkaan. Niin, ei minullakaan ja ei hellitä. Tekisi mieli vielä kirjoittaa mutta hän on koko ajan edessäni ja... niin. Unohdin jo, kuvailitko kaivattuasi tuossa ylempänä, no siihen en nyt ota kantaa.

      • Anonyymi

        Näetkö häntä usein?

        Joo, kuvailin.


      • Anonyymi

        Mistä eriarvoisuudesta puhut? Miksi näet toisen ihmisen täysin värin? Mikä sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö häntä usein?

        Joo, kuvailin.

        Missä olet hänet tavannut?


      • Anonyymi

        Onko hän antanut ymmärtää, että voi huonosti? Millä tavalla tarkoitat, että näet erilaisina?


    • Anonyymi

      Ohi...

    • Anonyymi

      Ei mullakaan ole hyvä olla mutta ethän sä edes mua halunnut millä saan kiinnostuksen kohteeksi sut

    • Anonyymi

      Ehkä pitäisi puhua toiselle. Kyllä hänelläkin varmaan oli, mutta luuli, ettei sinulla ollut tai muuten tilanteesi oli sellainen, ettei jatkotutustumiselle ollut mahdollisuuksia.

      • Anonyymi

        Onko ehdotuksia miten sen puheen aloittaminen tekisi? Emme ole yhteyksissä. Ja toisaalta, miksei mies ota yhteyttä, jos kerran kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ehdotuksia miten sen puheen aloittaminen tekisi? Emme ole yhteyksissä. Ja toisaalta, miksei mies ota yhteyttä, jos kerran kiinnostaa?

        Onko sinulla mies noin paha identiteettihäiriö että kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa jatkuvasti ku jotain patsasta rakentaisit itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mies noin paha identiteettihäiriö että kirjoittelet itsestäsi kolmannessa persoonassa jatkuvasti ku jotain patsasta rakentaisit itsellesi?

        Vaikuttaa että sinulla tässä joku ongelma, kommentoinnista päätellen. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ehdotuksia miten sen puheen aloittaminen tekisi? Emme ole yhteyksissä. Ja toisaalta, miksei mies ota yhteyttä, jos kerran kiinnostaa?

        Sitä en valitettavasti osaa sanoa, mutta olisiko vaikka kuulumisien kysely tekstiviestillä mahdollinen. Ehkä luuli, ettet ollut edes kiinnostunut tai muuten kynnys kasvoi liian suureksi, kun aikaa kului, ettekä kohdanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en valitettavasti osaa sanoa, mutta olisiko vaikka kuulumisien kysely tekstiviestillä mahdollinen. Ehkä luuli, ettet ollut edes kiinnostunut tai muuten kynnys kasvoi liian suureksi, kun aikaa kului, ettekä kohdanneet.

        Näin se tosiaan voi olla. Tai sitten häntä ei vaan kiinnosta. Oletko kenties samanlaisessa tilassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se tosiaan voi olla. Tai sitten häntä ei vaan kiinnosta. Oletko kenties samanlaisessa tilassa?

        tilanteessa tietysti, hups


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tilanteessa tietysti, hups

        Aika moni varmaan on. Se kuuluu vähän elämään. Toivottavasti kaikilla kuitenkin asiat selviäää.


    • Anonyymi

      Ei multa, en sano että unohtamaan "sut" ja tiedän että sulla oli tunteita ja niin...

    • Anonyymi

      Mulla oli tunteita, mutta eihän siitä tuu mitään kun ihastukseni olikin varattu nainen.
      No tunteita on edelleen vaikka emme ole tekemisissä olleet pitkään aikaan edes ystävinä.

      • Anonyymi

        Oletko ollut hänen ystävä jossain vaiheessa?


    • Puolihyvä ilman sinua

    • Anonyymi

      Sähän sanoit ettet halua mua enään ikinä mulla tunteet katosi siinä vaiheessa ihan tyystin puf vaan ei oo mitään asiaa minkä takia sulle pitäisi viestitellä en tunne yhtään mitään enään sua kohtaan

      • Anonyymi

        Kuvitteletko mies ihan todella vieläkin kun kommentoit näitä omia trollauksiasi ja aina melko geneerisillä tavoilla /kommenteilla, että läheskään kaikilla lukijoilla pyörii sukat jaloissa tästä niin kiinnostavasta raamasta?


    • Anonyymi

      On kyllä niin "liikuttavia" nämä avautumiset. Jis vähän harvemmin edes, niin tuntuis uskottavammalta.

      • Anonyymi

        No totta tämä on, uskoisit tai et.


      • Anonyymi

        Ja jos sinä kommentoisit näitä monen sisällöttömiä provoja harvemmin olisit ehkä edes hirman uskottavampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos sinä kommentoisit näitä monen sisällöttömiä provoja harvemmin olisit ehkä edes hirman uskottavampi

        Eiköhän tämä hullujen polkka ole aika lopussa jo


    • Anonyymi

      Muista tarkistaa onko mahdollisuus lesken eläkkeeseen kun mies kuolee

    • Anonyymi

      "Mistä se kertoo kun en oo vielä pystynyt unohtamaan sut, mies?"

      Aijjaa.

      Ootko yrittäny ottaa hänehen yhteyttä?

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu mies kysellä vimmatusti itseltään näitä kysymyksiä aloituksissasi, mitkä on melko helposti erotettavissa ulkopuolisten pätemisestä? Kirjoittelet huuhaata näihin aloituksiisi kuin elämäsi omisi siitä kiinni, että ”elääkö” nämä sinun ketjut vai ei. Paljon mielenkiintoisempi psykologisessa mielessä kuin happamien naisutopia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu mies kysellä vimmatusti itseltään näitä kysymyksiä aloituksissasi, mitkä on melko helposti erotettavissa ulkopuolisten pätemisestä? Kirjoittelet huuhaata näihin aloituksiisi kuin elämäsi omisi siitä kiinni, että ”elääkö” nämä sinun ketjut vai ei. Paljon mielenkiintoisempi psykologisessa mielessä kuin happamien naisutopia

        Ps vaikea olla nöyrä kun on niin pirun hyvä psypoloopi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps vaikea olla nöyrä kun on niin pirun hyvä psypoloopi

        Vai sanoisinko Tsykolooki


    • Anonyymi

      Jos ei unohda ihmistä niin kertoisiko se vaikka että ihminen on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen?
      Tämä se vois olla omallakin kohdalla.

      • Anonyymi

        Trauman, pikemminkin. Ei hyvässä mielessä siis.


    • Anonyymi

      Älä sure. Sinulla on aivotoiminnan häiriö joka häviää muutamassa vuodessa.

      • Anonyymi

        Alat vaikuttaa aika staattiselta näiden elämänkouluslandeerausten suhteen mitä laitat krapuloissa näihin miehen aloituksiin


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe