Eipä näkynyt jätkiä Stadin yö ajossa.
https://www.youtube.com/watch?v=41cNxTLBj6g
https://www.youtube.com/watch?v=m1XWIfSTIfk
TuuMoo MCC
16
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Näin meillä täällä Rikkaassa Etelässä... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Kosulan mehtätonttu, Luostaritien £öy$ämuna ja rapamaha-Simo mopoilla Kosulan Night Rideen... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Kukas tuosta Kosulan Pölkkypäitten laumasta on Road Captain ja kuka on Asekersantti... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Hattujen yö ajo Helsingissä. Mukana huomattava määrä "värittömiä" mustavalkoisilla tunnuksilla olevia motoristeja, jotka ovat ns. "sitoutumattomia" ja eivät kuulu "Hattuihin".
- Anonyymi
Nyt on mettämies päässyt oikeisiin otsikoihin viduilussaan. Alkaisin katselemaan enemmän kotokonnuille tulijoita.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Yllättävän paljon näkyi yö ajoissa olevan mukana noita "uskovaisia" (risti selässä) motoristeja. Gospel Riders näytti puuttuvan vielä porukasta.
- Anonyymi
33333333333333333333
- Anonyymi
On ne vaan hyvät vilimit tuossa alussa! Niitä jaksaa katsoa aina vaan uudelleen ja uudelleen...
- Anonyymi
Onko ne tatin kunteja.
- Anonyymi
Ympäri Uuttamaata, niin kuin liivien selästä voi lukea.
- Anonyymi
Ei muuta kun ensi kesänä v. 2024 TuuMoo MCC: n bikerit letkaan mukaan Stadin Yöajoon.
- Anonyymi
Hmmm
- Anonyymi
Millä perusteella Ylilauta ja suomi24 keskustelusivustojen ylläpitäjät vihapuhetta levittävät kyylät keskustelujen vahtaajiksi valitsevat?
- Anonyymi
Kumallakin palstalla on vihapuhetta ei siinä eroa ole
Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923