Maksaa sen en 1-3 senttiä tänäänkin vaikka pörssi hinta on melkein euro. Professori Lund Aalto yliopistosta kertoi tämän MOT ohjelmassa. Sen voi katsoa Areenasta vieläkin. Joten sähkönmyyjät ottivat 33-100 prosentin voiton. Ei kaikki vaan sellaiset sähköyhtiön jotka tuottaa sähköä.
Osa yhtiöistä pelkästään myy sähköä mutta kai nekin vetää ison osan noista älyttömistä voitoista.
Korkea sähkön hinta johtuu siitä että se hinnoitellaan kalliimman tuotanto muodon mukaan elikkä kaasun hinnan mukaan. Suomessa ei tehdä sähköä kaasulla.
Mutta Saksassa ja keskieuroopassa tehdään. Ja siitä johtuen mekin Suomessa maksetaan ylikorkeita hintoja.
Sähkön tuotanto Suomessa maksaa 1-3 senttiä kWh!
6
296
Vastaukset
- Anonyymi
Pörssisähkön hinta huomenna niinus 50 senttiä/kwh.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18123585K
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Alkaa näkyä sähkön hinnoittelussa mihin johtaa tämä epävarman sähkön haaliminen verkkoon. Pörssisähkön hintakin vaihtelee ylös alas säätilan mukaan. nollasta euroon kilovattitunnilta. Tämä vuodenaika, kun on tuuleton pakkassää, eikä hyrrät pyöri, aurinkokaan auta, kun paneelitkin on lumen alla ja päivän pituuskin viitisen tuntia, viherapu turhan pientä. Täytyy taas sanoa, että ennen oli sähkön tuotanto ja saanti paljon varmempaa.
- Anonyymi
Sähköntuottajat oivalsivat sen Graalinmaljan, jolla voi tahkota RAHAA. Rahastahan tässä on loppupeleissä eli Bisneksestä kysymys..! Ja Pörssisähköllä sitä Rahaa voi keinotella surutta, ja Kuluttaja maksaa kiltisti, kun on pakko!! Ja Asiakkaat kun siirtyy Sopimushintoihin, sielläkin voidaan nyt surutta kiskoa korkeampia Kilowatti hintoja. Minunkin Sopimushinta tuplasi sähkönhinnan edelliseen sopimukseen nähden!!!!
- Anonyymi
Meillä edellinen sähkön sopimushinta oli 4.79 senttiä kwh, nyt 8.49 senttiä kwh. Atomivoimalatkaan eivät näytä olevan varmoja sähköntuottajia, kun on seurannut Olkiluoto kolmosen taivalta, saivat lopulta edes valmiiksi. Pörssisähkön hintaennuste talven ajalle on tällä hetkellä hyytävä.
- Anonyymi
Sopii kysyä, että miksi nyt yhtä-äkkiä Sähkönhinnat alkoivat noin voimakkaasti elää? Kymmeniä vuosia on ollut tasaista ja rauhallista Sähkönhinnoissa, niin miksi nyt ei??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755