Olin rannalla yksin ajattelin että voin olla ihan alasti nukahdan rannan aurinko tuoliin mutta herään kun minun kädet on sidottu sängyn etupäähän yritän päästä pois kunnes joku nainen tulee huoneeseen sisään ja yritä jaloilla peitellä paljasta posliini pimppiäni kunnes nainen tulee nuolemaan jalkojani potkin häntä mutta hän sitoo jalkani haara asentoon jatkaa nuolemista hän nuolee hänen kieli liikkuuu kohti pimppiä anelen älä koske sinne mutta hän ei kuuntele yritän kehollani luukuttaa pimppiä kauemmas huutaen samaan aikaa älä koskee pimppiin pyydän häneltä lopettamaan mutta alkaa kovempaa nuolemaan 10 minuutin päästä nainen nuolee kiltoristani saan organismin ja se olen heti märkänä kunnes tajuan että nainen alkaa hieroa Pimppiä ja anelen älä enää ja lupaan maksaa 5 tuhatta mutta hänelle se ei käynyt hän ottaa omat vaatteensa pois ja alkaa hiroa hänen omalla pimpilä minun pimppiäni samalla nuolen hänen rintoja puoli tuntia myöhemmin olen ihan kiihottunut kunnes huomaan hänen tulevansa taas haarojen väliin en enää kestä ja yritän päästä pois ja pyydän vielä päästä pois sanoin: päästä minut pliis pois annan sinulle vaikka 10 tuhatta euroa jos päästät mutta nainen vastasi en tarvitse rahaa vaan pimppiä eikö hän voinut nuolla omaa pimppiäni minä anoin hän sen jälkeen alkoi nuolla tissejäni kunnes nännisi oli ihan kuivat mutta olin jo ollut täällä 3 tuntia kunne nainen pakottaa nuolemaan pimppiään mutta en suostu kunnes nainen uhkailee että muuten aikoo koskea pimppiini tottelen häntä ja nuolen hänen pimppiä tosi lujaa kunnes olen ihan märkä nukahdan ja herään rannalla ja siellä on paljon ihmisiä ja osa tuijottaa alastonta kehoani otan pyyhkeen ja lähden juosten kotiini olen vieläkin läpi märkä mutta välillä mietin oliko se pelkästään vain unta??
Pillua hän sai vai saiko
Anonyymi-ap
2
3418
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtuu pitkä virke.
- Anonyymi
Oliko sulla mukana 10k€ ?
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1451839- 1711668
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241363Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961288Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72995Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su147993- 99974
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192878Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud218817