Pillua hän sai vai saiko

Anonyymi-ap

Olin rannalla yksin ajattelin että voin olla ihan alasti nukahdan rannan aurinko tuoliin mutta herään kun minun kädet on sidottu sängyn etupäähän yritän päästä pois kunnes joku nainen tulee huoneeseen sisään ja yritä jaloilla peitellä paljasta posliini pimppiäni kunnes nainen tulee nuolemaan jalkojani potkin häntä mutta hän sitoo jalkani haara asentoon jatkaa nuolemista hän nuolee hänen kieli liikkuuu kohti pimppiä anelen älä koske sinne mutta hän ei kuuntele yritän kehollani luukuttaa pimppiä kauemmas huutaen samaan aikaa älä koskee pimppiin pyydän häneltä lopettamaan mutta alkaa kovempaa nuolemaan 10 minuutin päästä nainen nuolee kiltoristani saan organismin ja se olen heti märkänä kunnes tajuan että nainen alkaa hieroa Pimppiä ja anelen älä enää ja lupaan maksaa 5 tuhatta mutta hänelle se ei käynyt hän ottaa omat vaatteensa pois ja alkaa hiroa hänen omalla pimpilä minun pimppiäni samalla nuolen hänen rintoja puoli tuntia myöhemmin olen ihan kiihottunut kunnes huomaan hänen tulevansa taas haarojen väliin en enää kestä ja yritän päästä pois ja pyydän vielä päästä pois sanoin: päästä minut pliis pois annan sinulle vaikka 10 tuhatta euroa jos päästät mutta nainen vastasi en tarvitse rahaa vaan pimppiä eikö hän voinut nuolla omaa pimppiäni minä anoin hän sen jälkeen alkoi nuolla tissejäni kunnes nännisi oli ihan kuivat mutta olin jo ollut täällä 3 tuntia kunne nainen pakottaa nuolemaan pimppiään mutta en suostu kunnes nainen uhkailee että muuten aikoo koskea pimppiini tottelen häntä ja nuolen hänen pimppiä tosi lujaa kunnes olen ihan märkä nukahdan ja herään rannalla ja siellä on paljon ihmisiä ja osa tuijottaa alastonta kehoani otan pyyhkeen ja lähden juosten kotiini olen vieläkin läpi märkä mutta välillä mietin oliko se pelkästään vain unta??

2

3432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohtuu pitkä virke.

• Anonyymi

Oliko sulla mukana 10k€ ?

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe