Pillua hän sai vai saiko

Anonyymi-ap

Olin rannalla yksin ajattelin että voin olla ihan alasti nukahdan rannan aurinko tuoliin mutta herään kun minun kädet on sidottu sängyn etupäähän yritän päästä pois kunnes joku nainen tulee huoneeseen sisään ja yritä jaloilla peitellä paljasta posliini pimppiäni kunnes nainen tulee nuolemaan jalkojani potkin häntä mutta hän sitoo jalkani haara asentoon jatkaa nuolemista hän nuolee hänen kieli liikkuuu kohti pimppiä anelen älä koske sinne mutta hän ei kuuntele yritän kehollani luukuttaa pimppiä kauemmas huutaen samaan aikaa älä koskee pimppiin pyydän häneltä lopettamaan mutta alkaa kovempaa nuolemaan 10 minuutin päästä nainen nuolee kiltoristani saan organismin ja se olen heti märkänä kunnes tajuan että nainen alkaa hieroa Pimppiä ja anelen älä enää ja lupaan maksaa 5 tuhatta mutta hänelle se ei käynyt hän ottaa omat vaatteensa pois ja alkaa hiroa hänen omalla pimpilä minun pimppiäni samalla nuolen hänen rintoja puoli tuntia myöhemmin olen ihan kiihottunut kunnes huomaan hänen tulevansa taas haarojen väliin en enää kestä ja yritän päästä pois ja pyydän vielä päästä pois sanoin: päästä minut pliis pois annan sinulle vaikka 10 tuhatta euroa jos päästät mutta nainen vastasi en tarvitse rahaa vaan pimppiä eikö hän voinut nuolla omaa pimppiäni minä anoin hän sen jälkeen alkoi nuolla tissejäni kunnes nännisi oli ihan kuivat mutta olin jo ollut täällä 3 tuntia kunne nainen pakottaa nuolemaan pimppiään mutta en suostu kunnes nainen uhkailee että muuten aikoo koskea pimppiini tottelen häntä ja nuolen hänen pimppiä tosi lujaa kunnes olen ihan märkä nukahdan ja herään rannalla ja siellä on paljon ihmisiä ja osa tuijottaa alastonta kehoani otan pyyhkeen ja lähden juosten kotiini olen vieläkin läpi märkä mutta välillä mietin oliko se pelkästään vain unta??

4

3117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohtuu pitkä virke.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18123797O

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oliko sulla mukana 10k€ ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe