Onko järjestyksen valvonta päässyt toriparkissa loppumaan?
Olen käynyt useamman kerran pysäköimässä autoni iltaisin toriparkkiin.
Alkuaikoina järjestyksen valvonta toimi hyvin tehokkaasti.
Oli kameravalvonta yms.
Nykyään kaikenmaailman tyypit ovat heti vastassa kaljapulloineen iltaisin. Valvonta on lopetettu kokonaan.
Eikö tämmöinen halli ole rakennettu nimenomaan palvelemaan autoilijoita.
Katutasossa oleva eteistila on täynnä sinne kuulumatonta epämääräistä nuoriso porukkaa. Ilmeisen päihtyneessä tilassa.
Ei sinne arvaa enää mennä maksamaan pysäköintimaksuaan.
Jotain tolkkua tähän ilmiöön pitäsi saada.
Nimierkki usein iltaisin Mikkelissä asioiva 76v. mies.
Mikkelin toriparkki iltaisin pultsareiden pesäpaikka!
Anonyymi-ap
5
425
Vastaukset
- Anonyymi
Ne matut täytyy karkoittaa maasta heti pian .
- Anonyymi
Lähe pois sieltä niin on yks pultsari vähemmän.
- Anonyymi
huomenna menen huutukalliulle räkättään.
- Anonyymi
Sama suomeksi tai edes savoksi, kiitos ja taitaa olla liian suuri sisäsiitos?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310619
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072125- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331091Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007