Onko työnteko teille vieras käsite? Siis oikea palkkatyö? Ei mikään viadia tai paja.
Töihin pitää taas lähteä
42
882
Vastaukset
- Anonyymi
Niin yleensä pitää elääkseen töitä tehdä.Niin minä ja moni muukin on asian ymmärtänyt.Tuo via Dia ja pajat on kaupungin suoja työ keskuksia ,niin kuin bowaliuksen pulpalkkaavat työ paikat.
- Anonyymi
POILIYUOPPOIIYUT
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18124178j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos on CV:ssä aukko niin on aika turha haaveilla palkkatyöstä. Työnantajat eivät palkkaa työttömiä koska pitävät heitä lusmuina. Tällöin ainoa vaihtoehto on se paja tai vastaava.
- Anonyymi
Enpä sanois. Sain ite vakipaikan.
- Anonyymi
Joo en mäkää oo tehnyt 20 vuoteen muuta työtä ku ollu leipäjonossa hampaat on tippunu suusta ku ruoka on huonoo. vuokraa ei tarvii maksaa ku ei oo asuntoo nukun yleensä roskiksessa.
- Anonyymi
Etsin pienempää asuntoa,kun mieheni kuoli.
- Anonyymi
Terve tuloa jos oot yhtään peiliin katottavan arvoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve tuloa jos oot yhtään peiliin katottavan arvoinen.
Laita oma kuvasi niin arvostellaan??
- Anonyymi
JossaIn mättää kun työikäiset ihmiset lusmuilee kotonaan tai kavereiden nurkissa kaiket päivät.
Saattavat uhrautua hakemaan ruokakassin viadialta ja tupakat ja kaljalaatikot kaupasta.
Kämppien kunto ei ainakaan parane näillä asukeilla.- Anonyymi
Ja jos miespuolinen elää naisen siivellä. Se on säälittävää luuseriutta!
- Anonyymi
En minä tiiä, mikä se työ on. Onko se syötävää.
- Anonyymi
Perkele..olen työtön..LAMA 1980
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkele..olen työtön..LAMA 1980
80-luvulla ei ollut lamaa, ihmisillä oli töitä eikä kakarat hyppinyt silmille. Lama tuli 90-luvulla ja "ratissa" oli ketkut! Ihmiset joutui täydelliseen kuseen, maksettiin pankkirosvot, meni työt ja firmat ja itsarien määrät suorastaan räjähti! Vieläkin on ihmisiä, jotka edelleen kärsivät menetettyään kaiken, ilman omaa syytään.
Siitä alkaen, yli 30 vuotta, on suomalaisille tarjottu pelkkää kurjuutta! Ei ole yksikään hallitus antanut mitään hyvää suomalaisille, pelkkää kurjuutta! Saisi edes yhden (1) vuoden ajan jotain helpotusta, mutta ei. Toisaalta tuo yksikin helpotuksen vuosi otettaisiin 10×:sti seuraavana vuonna pois.
Me raadamme ja rahat menee eu:n pohjattomaan kitaan, laittoihan demarit meidät eu:n orjiksi loppuelämäksemme ja uusi "kauhoja" nato, vihervassaridemupaskiaisten suotuisalla avulla.
Jos olisin nuorempi, haistattaisin pitkät tälle slummille. Muka saatana kotimaa
- Anonyymi
Töjerösti käyttäytyy töissä vähemmistöt.
- Anonyymi
Mikähän taho maksaa sitten aikanaan näitten työtä karttavien eläkkeet. Tuskin mikään.
- Anonyymi
Mulla on rahaa vaikka oon eläkkeellä..ei lopu se vaan vähenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on rahaa vaikka oon eläkkeellä..ei lopu se vaan vähenee
Ei mikään. Tai ne elää jonkun siivellä tai yrittää vanhanakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään. Tai ne elää jonkun siivellä tai yrittää vanhanakin.
Ei kukaan maksa omia eläkkeitään. Nykyisten eläkeläisten eläkerahat tulevat nykyisiltä veronmaksajilta.
- Anonyymi
Taas pittää lähtee töihin
- Anonyymi
Kuulostaa LINDROOSILTA..mutta se toteaa taas pitää lähteä Linnaan.
- Anonyymi
Viimeksi kun kokeilin pmäellä työntekoa niin sain kuulla olevani liian kiltti hoitoalan työpaikassa, ja sama kiltteys oli esteenä työkkärin tädin mielestä. Niin kyllä on työnteko vieras käsite.
- Anonyymi
Niin se työeläke karttuu tekemällä palkkatyötä josta tietysti maksetaan verot. Siis eläke ansaitaan.
- Anonyymi
Eläke ehkä "ansaitaan" sillä tavalla mutta sitä ei käytännössä makseta niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläke ehkä "ansaitaan" sillä tavalla mutta sitä ei käytännössä makseta niin.
Työntekijä maksaa veroja ja veroista maksetaan eläkkeet eli itsehän tässä sillä veronmaksulla kartutetaan eläkettä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntekijä maksaa veroja ja veroista maksetaan eläkkeet eli itsehän tässä sillä veronmaksulla kartutetaan eläkettä koko ajan.
Työntekijä maksaa veroja joista maksetaan nykyisten eläkeläisten eläkkeet. Tulevien eläkeläisten eläkkeitä sen sijaan ei ole vielä maksettu.
Lapsia ei Suomeen juuri synny ja kehitysmaista haalittavat maahanmuuttajat eivät juuri työllisty, minkä vuoksi on kyseenalaista tuleeko raha riittämään eläkkeisiin ollenkaan tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Työ antaa sisältöä arkeen ja palkan. Viikonloput saa sitten olla vapaalla,tosin ei kaikissa töissä.
- Anonyymi
Kaikista ei ole kaikille aloille. En haluaisi työkaveriksi mitään taitamatonta. Joten mieluummin antaa ne juopot elää elämäänsä kuin tunkea riesaksi töihin.
- Anonyymi
Lähes kaikkeen työhön tarvitaan koulutus ja erilaiset kortit. Tämän vuoksi työttömien työllistäminen ei onnistu siihen malliin kuin miten se ennen onnistui. Edes roskia ei saa mennä poimimaan kadulta jollei ole tieturvakoulutus suoritettuna ja huomiovaatteet ynnä muut turvavarusteet päällä.
- Anonyymi
Jos tekee selkä vääränä töitä,saa väärän selän...Warkaudesta...
- Anonyymi
Asia erikseen on tietenkin ne jotka sairauden takia ovat pois työelämästä. Ja eipähän ne kaikki
sairaudet näy ulospäin. Onneksi harvassa paikassa työntekijät valitsee työkaverit. - Anonyymi
Yöaikaan tehdyistä pimeistä töistäkään ei kerry eläkettä.
- Anonyymi
Lidlin takana on valkea tiilitalon rötiskö , sinne vaan asumaan ...puutarhatalo. Siellä on parikin työelämässä käynyttä ja muutama isompikin vempula. :)
- Anonyymi
Paras talo pieksämäellä sen omistaa Häkkinen Mika ja isänsä Oli PASI:H rakennus yrittäjä.
- Anonyymi
Lindroosin Marko aloittanut työt vapiksen vahtimestarina vartio raha lipasta.
- Anonyymi
Pakko mennä,asuminen maksaa,sähkö maksaa, ruoka maksaa. https://www.huonoaiti.fi/mietin-avioeroa-jo-siina-vaiheessa-kun-astelin-alttarille/
- Anonyymi
Paitsi se kyllä on elänyt yht kunnan piikkiin ikänsä ,ei tiedä sanaa työ.
- Anonyymi
Mua kiinnostais työ Vapiksella, keräämässä kolehtia!
- Anonyymi
Tule työ haastatteluun lauantaina vapikselle Marko haastattelee ja tekee valinnan.
- Anonyymi
Minä en oo ollut töissä 11 vuoteen enkä mene. Haastatteluissa kyllä on pitänyt käydä kun lähes pakottavat. Mulla on resepti haastatteluihin.
En käy viikkoon suihkussa enkä vaihda vaatteita, kengän nauhat auki kunnon vanhat ronttoset jalkaan. Kossua otan muutaman huikean että viina haisee niin ei tarvii pelätä että töihin joutuu.
Pärjään kyllä vallan mainiosti kun käytän kaikkia tulia mitä vaan saa. Leipäjonossa käyn. Rahat käytän harrastuksiin. Siis niin vapaata elämää kun voi vaan olla Jes tämä on ihanaa leijonat ihanaa!! - Anonyymi
En kehtaisi kehua tuilla elämisellä herroiks, kaikki tiedetään että ei pidä paikkaansa. Tietysti jos on vähään tyytyväinen, jatka vaan samaan malliin.
- Anonyymi
EI lindroosien tarvii tehä töitä,ne on opetettu LINNAN HERROIKS.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356