Nyt on laitettu kelikamerat

Anonyymi-ap

Rajan pinnassa kiinni,jotta kukaan ei vain vahingossa tunnistaisi maahantunkeutujien seassa olevia Wagner- palkkamurhaajia.

10

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaan aikaan Iltalehden kamerat kuvaa paljon tarkemmalla kameralla tulijoita.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18124648Q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mökin turvakamerassa on alkanut näkymään entistä enemmän outoja hiippailijoita viime aikoina.
      Pitäisiköhän näistä ilmoitella johonkin? Keväällä kun ilmoitin niin ei kukaan lotkauttanut korviaan vaikka hiippailijoitten naamatkin oli tunnistettavissa.

      • Anonyymi

        Olen huomanut saman ilmiön. Kamerasta tunnistaa selvästi ainakin ketsun ja talitintin. Nekin ilmoitin virkavallalle mutta ei tähän mennessä kuulunut inhadustakaan.


      • Anonyymi

        Nyt olisikin hyvä aika myydä koko mökki. Naapurimaasta on ollut kiinnostusta aikaisemminkin ja kun ei enään jaksa innostaa ainainen klapien teko niin parhaimman ostotarjouksen tekijä saa upean mökin ikiomakseen olipa ostaja kummalta puolen rajaa hyvänsä.


      • Anonyymi

        Sama juttu täällä myös! Saatoin olla kyllä itekki kännissä haahuilemassa kameran eessä, mistäpä tuota muistaa missä sitä haahuilee aina!


    • Anonyymi

      Missä on jusu? Olin eilen PR PRO -metodi valmennuksessa. Nyt olisi tuhannen taalan paikka saada näkyvyyttä orgaanisesti. Maksettu Hesarin etusivu juttu maksaa kuulema 70000euroa. Linssilude töihin!!!

    • Anonyymi

      Kuhmon kuntakin tilasi matuille voileivät, mehut sun muut herkut tervetuliaislahjaksi. Samaan aikaan Myllypuron leipäjonon kantiksille jaetaan myrkyllisyyden takia myymättä jäänyttä kissanruokaa. Tämä kuvaa hyvin Suomen tilannetta, vaikka Perustuslain mukaan jokainen suomalainen ja maassa laillisesti oleva on lain edessä saman arvoinen. Siis laillisesti maassa oleva. Onko paperittomana maahan tullut matu laillisesti maassa, vaikka onkin PolPon käsikynkässä kävellyt tai polkupyörää taluttanut rajan yli?
      Miten on, Kuhmon veronmaksajat, saatteko tekin kunnalta tuollaista palvelua? Jos ette, niin mitä aiotte tehdä kuntanne esivallalle saadaksenne saman kohtelun?
      Vai oletteko tekin munattomia paskahousuja ettekä mitään miehiä?

      • Anonyymi

        Joo sossu sponssaa muonat ja viinat joten kaikki ok.!


    • Anonyymi

      Mamut pitää kuvata ainakin kolmesta suunnasta ja antaa tunnus. Ihan niinku vangeille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe