Vaikka olen lääkärille monelle sanonut minulla on sellaisia oireita.Sen syyksi on laitettu migreeni ,hullu .Olen itse lukenut lääkäri kirjasta temporoepilepsia 1-2sekunnin poissaolo kohtausia nyt juuri oli 1 sekunnin kestävä hampaat tuli heti poskesta läpi ,2kk viimeksi sitten oli koska silloin viimeksi söin rauhoittavan pillerin ,nyt verikokeita tulossa olen taas aloittanut kaikkien pillereiden syönnin taas biabetes 5pil,rauhoittava 1pil,sydän 1pil,kolestori1 pil,buranaa 4kpl kerralla jalkakippuun 🤔.Ardeliinia kovasti veressä kun moottori käyttöisellä ajoneuvolla ajamaan lähtee ja pääkipua on kovasti 20vrk kk migreenilääkitys vai pitäsikö olla epilepsia lääkitys sanotaa migreeni lääkitystä käytetään myös epilepsiaan lääkärin kanssa ollut puhetta neurologille aika tilata kun tuota migreenia nuinkin kovasti normaali migreenin määrä saisi olla vain 4 kertaa kk exstra tuplalti sitä pitäs tutkia jos neurologille sanoisi sellaisiakin oireita ,sitäkin ruvettasiin tutkimaan ihan oikeasti .lääkärille valitti diaknoosi migreeni ei sinä oletkin hullu,no nyt on hullun paperit jos minä valitan lääkärille jostakin kivusta .Minua ei oteta todesta mutta jos sanon hoitajalle ja se kertoo lääkärille sitten minut otetaan todesta🤪🤔😳.
Minun epilepsiani ei ole vielä löydetty
2
472
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemustesi mukaan kannattaa ensin kertoa hoitajalle ja vasta sitten huoneessa lääkärille.
On olemassa sellaisiakin tapauksia, että ilman kliinisiä tutkimuksia (EEG, MRI, MEG, labrat...) laaditaan lennosta geenivirhe-epilepsia-diagnoosi ilman geenitestiä eli subjektiivisesti. Vastaavasti sinulle on saneltu "hullu"-diagnoosi subjektiivisesti,
Minulla satunnaisesti (kerran 10 vuodessa suunnilleen) esiintyvä migreeni diagnosoitiin masennukseksi ilman kliinisiä tutkimuksia, joten lääkityksestä ei ollut mitään hyötyä.
Oma suositukseni ovat Kuopion ja Itiksen yksityisneurologit. (tyytyväisen asiakkaan hymiö)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257587Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986226Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1164358- 1554274
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain562594Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.542370- 1632031
- 661943
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1461815- 451614