Eilen tuli kuvaa vartiuksen rajan läheisyydessä asuvista ihmisistä, siellä oltiin valmiina turkki päällä istuttiin pirtissä lähtöä odotellen.
Hyvää valmistautumista
14
899
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtöä pensan haku reissulle rajan toiselle puolen odottivat!
- Anonyymi
Näinkö? Minä luulin et evakkoon lähtöä oottivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö? Minä luulin et evakkoon lähtöä oottivat
Haapajärvelle evakkoon
- Anonyymi
Kallista sähkö köyhälle.
- Anonyymi
On on kallista on!
- Anonyymi
Vielä huomenna kerkiäväi hakea pensaa. Kova talvi eessä.
- Anonyymi
On on kova on!!
- Anonyymi
Pitihän sitä mennä väijyy ettei vaan meidän mökkiin tule.
- Anonyymi
Saapi tie auki ku on pilleri katoksessa.
- Anonyymi
Ei kun odottelivat Polvista käymään, turhaa odottelevat.
Huijari on muilla mailla. - Anonyymi
Lautamökki o kylmä talvella.
- Anonyymi
Lie männyn pensoa hakemaan vanjoilta, van o pitkä lenkki takasi tullessa.
- Anonyymi
Minä voisin lähteä talveksi kyttäämään niitä pakolaisia vaikka Elimyssalon autiotilalle. Hiihtäisi päivät siinä siksakkii niin ei ne ainakaan siitä pääsisi Suomen puolelle😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921