Väittää onnelliseksi tilaksi jossa ei ole väkivaltaa ja asioita hoidetaan sopien.
Mahdotonta tai ei?
Siihen pyritään, mutta nykyaika on kuin kivikausi parhaan humanismin suhteen.
Emme ole yhtään kehittyneitä, olemme pahempia kuin eläimet.
Ainakin päämäärä on selvä mihin pyrkiä.
Nykyisessä humanismissa on kunniatehtävä pilata toisen elämän
3
348
Vastaukset
- Anonyymi
överintä on että korkeasti sivistynyt yliopisto mies ensitöikseen pilaa muiden elämiä ja elää muiden kustannuksella
- Anonyymi
jolloin korkea sivistys on löymäase eikä onnellisuuteen pääsyn väline
sivistyksellä tapetaan ihmisiä ja tahdotaan tappaa lisää isommalla sivistyksellä
ei menee hyvin yliopistoilla sen jälkeen
tai sen jälkeen kun niistä on tehty markkinoiden rakko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jolloin korkea sivistys on löymäase eikä onnellisuuteen pääsyn väline
sivistyksellä tapetaan ihmisiä ja tahdotaan tappaa lisää isommalla sivistyksellä
ei menee hyvin yliopistoilla sen jälkeen
tai sen jälkeen kun niistä on tehty markkinoiden rakkotörmätään nuoriin väkivallan tekijöihin, joista suuttumus lähtee
kunnes nuori synnyttää omia lapsia ja rauhoittuu koska osaa ottaa muut huomioon
ahdistustaan sitä ennen nuori luo väkivaltaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211