Onko Lieksassa epätavallisen paljon perässäroikkujia. Aina kun ajan siellä päin niin jostain ilmestyy auto perään ja ajaa siinä tappituntumalla kymmeniä kilometrejä. Yleensä vieläpä keskiviivalla. Viimeksi Nurmeksesta päin tullessa Bemari roikkui takaluukussa kiinni vaikka näytin monesti vilkkua. Lopulta meni ohi ja kääntyi Niitty-Jamaliin. Ajelen cruise päällä ja gps näyttää yleensä 2-3km/h ylinopeutta. Onko tämä yleinen tapa Lieksassa. Muualla päästään ohi...
Perässäroikkujat
17
283
Vastaukset
- Anonyymi
Monesti Lieksassa bemarit ajavat ihan edessä menevän auton vanavedessä. Johtuu siitä, että pienikin tuulenpuuska tai ilmavirtaus voi saada Bemarin viskoutumaan niin että lentää katolleen pellolle.
- Anonyymi
Montako Bemarian on lentänyt katolleen pellolle?
- Anonyymi
Lentää onkoniissä lieksan bemareissa potkuri tai suikumoottorit?
- Anonyymi
Ja montako olet sinänähnyt?
- Anonyymi
kävikö poikakaverillesi sitten niin?
- Anonyymi
Hurjan vaarallista😔
- Anonyymi
No se on meidän Jatkis joka roikkuu perseessä koska on kiinnostunut ahnuksesta...
Ei kannata päästää tummelointietäisyydelle....- Anonyymi
Ei ole jatkis eikä ketään tummeloi. Sehän olet selvästi sinä itse.
- Anonyymi
Tuon pitäisi olla selvää jo kaikille että lieksalaista suuri osa on ns. perämiehiä ja roikkuvat muutenkin toistensa perässä kiinni kuin autoilla!
- Anonyymi
Tähän malliin sitten Lieksassakin:
Kahden lapsen isä kuoli järkyttävässä turmassa – nainen nosti kädet bemarin ratista ja huusi "herran haltuun"
IS- Anonyymi
Kannattaa jatkiksen varoa ettei jonne tee samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on varottava uusia matuja, kun ne sotkee lasten polkupyörillä joissa on apupyörät sivulla? Ne aiheuttaa enempi lumipölyä niiden takana, kun niillä on kiire loisimaan Suomeen.
Kannattaa varoa, paitsi aura-auto kuskien, koska ne voi tuupata ne hatelikkoon jos sotkevat siinä aura-auton edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ketään jonnea kyydissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jonne taas yamalissa saunomassa kuperkallen kanssa?
Ja sinua ymmärrettävästi harmittaa ja itkettää? 😭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jonne taas yamalissa saunomassa kuperkallen kanssa?
Ja sinua ymmärrettävästi harmittaa ja itkettää? 😭Minua ei todellakaan harmita. Päinvastoin. Sinua näköjään harmittaa. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä apupyrät kahta kanna, ne kun on yleensä muovia.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire miehiseen perään 🏃♂️🚴♀️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006