Kun pääsen hakemaan kaikki ne sielut jotka minua satutti. Kostan. Aivan varmana minä kostan. Poistuu teidän rakkaat ensin. Sitten tulee teidän vuoro. Kärsimyksestä tulee kaihottavaa. Sitten on minun vuoro iloita. Puhua kaikille kuinka hieno sitä oli katsella.
Vielä tulee aika
Anonyymi-ap
9
630
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sua mies vaivaa?
Täällä tuskin kukaan on sua satuttanut..
Mene hyvä mies hakemaan apua..- Anonyymi
Juuri näin ja hakekoon apua myös ne, jotka kokee näissä mölinöissä jotain tunnistettavaa tai uhkaavaa, et joo ok
- Anonyymi
AP on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP on nainen.
Ei ainakaan se nainen kellosta päätellen😅
- Anonyymi
Oi oi, älä vihaa. Se tuhoaa sisältä päin. Ole hyvä ja armollinen, niin sinulla on vahvin puolusta, mitä olla voi, Jumala. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Siis puolustaja (korjaus)
- Anonyymi
Ihanasti sanottu. Tuen sinua tässä henkisesti.
- Anonyymi
????????? 🙄
- Anonyymi
Millä tavalla sinua on satutettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993