Kun pääsen hakemaan kaikki ne sielut jotka minua satutti. Kostan. Aivan varmana minä kostan. Poistuu teidän rakkaat ensin. Sitten tulee teidän vuoro. Kärsimyksestä tulee kaihottavaa. Sitten on minun vuoro iloita. Puhua kaikille kuinka hieno sitä oli katsella.
Vielä tulee aika
Anonyymi-ap
9
613
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sua mies vaivaa?
Täällä tuskin kukaan on sua satuttanut..
Mene hyvä mies hakemaan apua..- Anonyymi
Juuri näin ja hakekoon apua myös ne, jotka kokee näissä mölinöissä jotain tunnistettavaa tai uhkaavaa, et joo ok
- Anonyymi
AP on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP on nainen.
Ei ainakaan se nainen kellosta päätellen😅
- Anonyymi
Oi oi, älä vihaa. Se tuhoaa sisältä päin. Ole hyvä ja armollinen, niin sinulla on vahvin puolusta, mitä olla voi, Jumala. Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Siis puolustaja (korjaus)
- Anonyymi
Ihanasti sanottu. Tuen sinua tässä henkisesti.
- Anonyymi
????????? 🙄
- Anonyymi
Millä tavalla sinua on satutettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958