Yksikään muu, kuin Kambodzasta kaveri ei ole laittanut kuvia itsetehdystä tai edes vaimon/oppaan tekemästä aamiaisesta kotona. . . Hotellissa ei asu kukaan vuosia. No, joissain tapauksissa.
Epätoivoisia kuvia jostain hotellin Puffeteista. Se ei tarkoita pysyvää majoitusta edes puoleksi vuodeksi mitä laki ja KELA sallii. Thaimaan jo 3 kuukauden viisumiin tarvitaan jo tiliote.
Mallia itsetehdystä aamiaisesta: [url=https://aijaa.com/JGvorP][img]https://img.aijaa.com/m/00080/15200019.jpg[/img][/url]
Vajakeille tiedoksi ja nyt varsinkin loppukuusta, että mietippä uudestaan sitä hyvinvointivaltiossa olemista ja katso nyt mitä syöt ja mitä sinulla on rahaa ja mitä jää säästöön. Mieti, kun sinulle valtion molopää seuraavan kerran kertoo sinun olevan hyvinvointivaltiossa ja katsot sitä sun aamiaista ja mistä ja miten punasia lappuja sä syöt. Mieti uudestaan sitä hyvinvointivaltiossa asumista. Älä väännä leukaasi ylös jos olet koiran asemassa todellisuudessa.
Minä en 1500 netto-eläkkeellä pysty asumaan hyvinvointivaltiossa. Siihen minun, siis siihen minun rahat ei riitä ja ulosottoa ei ole. Toki ulosotto on hiton suuri vaara jos siellä edes kävisin. Ajattelin lähteä matkustelemaan, joten lopetan tuon ruuan päivittämisen ja olen tasan tarkkaan tehnyt selväksi, että täällä Kambodzassa pärjää ja elää paremmin 1500 dollarin netto eläkkeellä. Toivon, että asiasta ei enää tällä palstalla tarvitse keskustella.
Se, että miksi te muut ette pääse tänne asumaan on tietysti raha. Ensinnäkin kaikilla palstalla ei ole eläkettä ja osa on vielä KELAn eläkkeellä. Laki 6 kuukautta voit poistua. No, siitä 400 eurosta ei silloin edes olisi toivoa. Toinen asia on, että moni on töissä ja säästää jopa 2 - 3 vuotta, että saa kuukauden tai kahden viikon matkan. Kolmanneksi kielitaitoa on myös kovin haasteellista silloin, kun ruuan ja matka hankkiminen vie kaiken ajan.
Itse tiedän, että se oli kallis projekti päästä pois. Pääsi ja pääsin juuri ja juuri riman yli. Mutta, kyllä minä säästin ja säästin ja tein kaiken rahan vuoksi. Pullonpalautus pussit pesin, kun se kuului vuokraan ja katsoin, että kummalla maksan, kortilla vai käteisellä pennin pyöristys. Pidin huolta terveydestä ja jokainen matka oli opiskelua ja lepoa ja liikuntaa ja businestä.
Minulla oli yksityinen sairausvakuutus ja tulin todella kalliiksi vakuutusyhtiölle. . . Kaikki tein täysillä, jotta pääsin eläkkeelle ja pois Suomesta. 5 lasta myös.
Miten elämä nyt. Se on todella helppoa ja ihminen saa nauttia elämästä vapaana nyt. Kannattiko en varmaan olisi elossa enää Suomessa. Kuten sanoin, niin tärkeimmät asiat on pitää yllä hyvää oloa. En sano, etteikö Kambodzassa halpa olut olisi ollut minulle hyvä hoito ja lääke. Moni tarvitsee sen, kun pääsee pois työleiriltä Suomesta. Nyt en ole ottanut alkoholia yli puoleen vuoteen. Rahaa jää kyllä säästöön nyt.
Mitä minä sitten haluan elämältä. Minä en oikeastaan tiedä. Matkustelu on kyllä mikä on lähellä sydäntä. Maailma on kokemisen arvoinen. Sen kokemisen ja näkemisen suhteen tämä palsta on kyllä hyvä, jotta voi jakaa kokemuksia. Asioita voi tehdä niin, että näkee paikkoja ja asioita ihan rahallisesti myös on monia vaihtoehtoja internet aikana. Eihän täälläkään palstalla olisi porukkaa, mikäli matkailu ei kiinnostaisi. Toki tällä palstalla on myös poliittisia vatipäitä. Miksi silloin Suomi koska muuhun ei pysty ja näin ei pysty korottamaan itseään.
Kambodzassa Parmasen poikaa leivällä.
Selvää asiaa, suunnattu pattaya lahkolaisille.
35
500
Vastaukset
- Anonyymi
Pattayan pojilla ei lie Kanaria vaihtoehtoa hinnan vuoksi....
Mutta kaikki info lämpimistä maista talven ajaksi on kiinnostavaa kaikille "normaaleille" ei-Aslakeille -;)
Olen seurannut Turkkia, Bulgariaa ja Kreikkaa Thaimaan vaihtoehdoksi ja alkavat kiinnostaa lyhyen lentoajan vuoksi. Samoin Georgia Ryzzän kupeessa. Thaikut saa 360pv ilman viisumia!
Idean "myyminen" Thai kullalle kangertaa ainakin toistaiseksi.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18125951Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pattayan lahkolaisilla on ollut taa vaikea yö pattayan savossa , minä nukuin 23-06 välisen ajan kuin panaani.
By NumBall HHN 63v. kohta. - Anonyymi
Hangasalmelle kitaran muotoiselle visan saaminen kaihertaa myäs.
- Anonyymi
Lahkolainen rulez
- Anonyymi
"Toki ulosotto on hiton suuri vaara jos siellä edes kävisin"?
Puhelet höpöjä. Ulosotto koskee Suomessa olevia varoja ja omaisuutta, eikä niiden ulosmittausta voi välttää muuttamalla Kambodzaan. Ne olisi sinulta jo viety.
Myös eläkkeesi olisi ulosmitattu suojaosuuden ylittävältä osalta koko ajan, jos sinulla olisi ulosottovelkaa Suomessa.
Niin että miten se ulosotto on hiton suuri vaara? Ei ne sinun taskujasi tule penkomaan rajalle ja tuskinpa sieltä mitään löytyykään. Myöskään he ei saa sinun ulkolaisilla tileillä olevia rahoja eivätkä takavarikoida Kampotin mopoasi.
Komeaa on bisneksesi, jos muovikassitkin peset. Oikea maailmanmies.
"Epätoivoisia kuvia jostain hotellin Puffeteista"? Mitä kummaa?
Tämä on Pattayan matkailupalsta. Mikä fetissi sinulla on tulla tänne palstalle kadehtimaan Pattayan matkailijoita, jos sinulla on siellä Kampotissa kaikki hyvin?
Kyselet täysin samalla Pasasen tyylillä "todisteita" matkoista ja sitten vähättelet niitä mitä pattijoen pojat postittaa. Tänne ei kuulu kenenkään laittaa mitään voileipäkuvia ja varsinkaan joka päivä ja niillä ei ole Pattayan matkailun kanssa mitään tekemistä. Tuo on yhtä hullua kuin kuvata kuksa Helsingin keskustassa.
Yhtä vähissä on kehumisen aiheesi kuin Pasasella. Ne hotelliaamiaiskuvat kuuluvat tänne ja ovat näpäytys sinulle, joka luulet olevasi joku Aasian keisari.
Netistä voit helposti hakea 2kk viisumin ja sille kk jatkon imistä-
TR-60 viisumi sallii vain yhden maahantulon ja se on voimassa 2 kuukautta. Viisumiin on kuitenkin mahdollista anoa 30 päivää jatkoaikaa isoimmista kaupungeista löytyvistä maahanmuuttovirastoista hintaan 1900THB.
Tämän viisumin voi hakea myös Thaimaan naapurimaista. Suomessa hinta 40€
Miksi ihmeessä sinulla ja Pasasella on tuo täsmälleen sama kuvitelma että vain te kaksi voitte matkustella, kun 150 000 suomalaista suuntaa Thaimaahan tänäkin talvena ja he eivät varmasti ole joutuneet pesemään muovikasseja eikä tee voileipiä terassilla aamiaiseksi joka aamu ainakaan samanlaisia. Sinulla on hullun kuviot ja hullun jutut, ne kun tykkää pyöriä samaa ympyrää aina ettei mene pasmat sekaisin. - Anonyymi
Kampotin panaanimies aamiaisella https://aijaa.com/sRHJja
- Anonyymi
Tarjoilin vaimolleni aamiaiseksi pehmeää jänistä. Hän piti siitä kovasti ja minun piti valmistaa toinen annos pehmeästä jäniksestä.
- Anonyymi
2010 unohdit sen tärkeimmän siitä 3 kuukauden viisasta... Siihen pito aikoinaan olla jo yli 3000 euron talletus ja siitä tiliote.
- Anonyymi
Kuka edes on koskaan ollut lähdössä Thaimaahan kolmeksi kuukaudeksi jos ei kolmea tonnia löydy rahaa? Imi ei kysele saldojasi kun haet kuukauden jatkoa kahdelle kuukaudelle.
Kyllä tämä Tapsa on Pasasen keksimä henkilö. Maailmassa ei ole kahta niin urpoa jotka mainostaisi voileipiä menestyksen merkkinä.
"Tapsa" ei vastaa kysymykseen koskaan että mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se Tapsan nimellä varustettu viisumi siihen voileipäpöytään kun kerta joka aamu sen kuvaa kuitenkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka edes on koskaan ollut lähdössä Thaimaahan kolmeksi kuukaudeksi jos ei kolmea tonnia löydy rahaa? Imi ei kysele saldojasi kun haet kuukauden jatkoa kahdelle kuukaudelle.
Kyllä tämä Tapsa on Pasasen keksimä henkilö. Maailmassa ei ole kahta niin urpoa jotka mainostaisi voileipiä menestyksen merkkinä.
"Tapsa" ei vastaa kysymykseen koskaan että mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se Tapsan nimellä varustettu viisumi siihen voileipäpöytään kun kerta joka aamu sen kuvaa kuitenkin?Ei, silloin poju. . . Mutta, kun haet viisumia Espalta. Kyllä minulla oli pankista tiliote liitteenä ja lentoliput.
Oliko se 3000 tai jotain sinnepäin.
- Anonyymi
Mitä suosittelet Savon Pattayan lahkolaisille , ja koska pääsette Pönttövuoren tunnelin kautta maailmalle?
- Anonyymi
Ei Vajakki tiennyt 90 päivän viisumista. .
2010 ei ole Pattayalla ollut ikinä yli kuukauden turistiviisumia.
Hakijalla vaaditaan toimentulon selvitys pankin tiliotteen muodossa, jossa lukee jokaisen kuukauden loppusaldo viimeisten kolmen kuukauden ajalta. Tämä on nykyisin.
Muistaakseni minulla oli silloin joku 3000 saldo.... Se siitä vajakit. Unohda ne takki levällään olemiset 2010.- Anonyymi
Lahkolaiset saavat alennusta, he ovat rikkaita.
- Anonyymi
Vaihdoit puheenaihetta Tapsa Pasanen. Kerroin vaan että helppo tapa saada kolme kuukautta nykyisin ottamalla elektronisesti 2+1 taikka käydä hakemassa se lisäkuukausi imistä.
Välttelet puheenaihetta että tämä Tapsa on uusin satuhahmosi. Ei tule Tapsan visaa näkyviin aamiaispöytään vaan pelkästään pikkuisia voileipiä joita "yhdessä" kehutte.
En ole rakkaasi eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmaa näyttää kolmen tonnin saldoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoit puheenaihetta Tapsa Pasanen. Kerroin vaan että helppo tapa saada kolme kuukautta nykyisin ottamalla elektronisesti 2 1 taikka käydä hakemassa se lisäkuukausi imistä.
Välttelet puheenaihetta että tämä Tapsa on uusin satuhahmosi. Ei tule Tapsan visaa näkyviin aamiaispöytään vaan pelkästään pikkuisia voileipiä joita "yhdessä" kehutte.
En ole rakkaasi eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmaa näyttää kolmen tonnin saldoa.Etpähän ole semmoista visaa tarvinnut . . . Rahat riitti juuri ja juuri kahdesta viikosta kuukauteen. . . Myönnä pois.
- Anonyymi
Olen ollut 4-5kk ilman viisumia per vuosi.
Käyn naapurimaassa ja palaan viisumitta 30pv ajalle.
Nyt kun Jomtien imi on alkanut sivistyä ja 30pv jatkon haku kestää "vain" 4t 7t sijaan aion alkaa ottaa jatkoja joka toisella kerralla.
Ei paluulippuja EUhun, ei varallisuus todistuksia, ei vakuutuksia, no nothing! Senkun kävelee maahan.
HUOM; Ei sovi pers'aukisille vaikka maksaa 0 egee.
Matkat naapurimaihin ovat halpoja mutta silti vie fyrkkaa jonkin verran. Ei kuulu KELA korvattaviin!
Ne ovat minulle mielenkiintoisia turistikohteita joissa olen aina halunnut käydä ja tutustua).
On se niin helppoa ku osaa.....- Anonyymi
Jaa että visarunia, luulin että siitä on päästy eroon, miksi et hae työeläkeyhtiön keltaista korttia niin uusivat viisumisi 1900 bahtilla vuodeksi, tuo visarun oli käytössä laajemmin 20 vuotta sitten, tai ilmeisesti hemmoilla joilla on talous heikoilla kantimillla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että visarunia, luulin että siitä on päästy eroon, miksi et hae työeläkeyhtiön keltaista korttia niin uusivat viisumisi 1900 bahtilla vuodeksi, tuo visarun oli käytössä laajemmin 20 vuotta sitten, tai ilmeisesti hemmoilla joilla on talous heikoilla kantimillla...
Pasasen logiikka taas loistaa. Miten se liittyy heikkoon talouteen kun jatkaa lomailuaan hakemalla visan rajan takaa? Eikös se kerro vahvasta taloudesta ja köyhät lähde kotiin? Visarun oli pakollinen silloin kun turisti ei imistä saanut sitä jatkoa siten kuin nykyään. Alle viisikymppiset kun ei eläkeviisumia saa, joka oli paljon halvempi kuin visarunit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasasen logiikka taas loistaa. Miten se liittyy heikkoon talouteen kun jatkaa lomailuaan hakemalla visan rajan takaa? Eikös se kerro vahvasta taloudesta ja köyhät lähde kotiin? Visarun oli pakollinen silloin kun turisti ei imistä saanut sitä jatkoa siten kuin nykyään. Alle viisikymppiset kun ei eläkeviisumia saa, joka oli paljon halvempi kuin visarunit.
Ei se kertoo huonosti hoidetusta taloudesta, yleensä kelavetoisuudesta, ihminen joka lähtee kotoaan liki 10.000 kilsan päähän soisi miettivän etukäteen vaihtoehtoja, ja selvittävän skenaariot myös maassa pysymiseen, etukäteen, kaikenlaista uusi avuttomuutta on paljon luettavissa vaikkapa keskustelupalstoilta, lähdetään thaimaahan vaikka passit ovat voimassa alle kuusi kuukautta, jopa koko peheellä, vaikka selvästi kerrotaan että passit pitää olla voimassa maahan tultaessa vielä kuusi kuukautta minimissään, täälläistä uus avuttomuutta on paljon, tai siinä jos ei viitsitä odottaa jatkoa, vaikka seitsemän tuntia, jos jonoja on, minun matkani thaimaahan asumaan olisi tyssännyt seinään jos olisi pakko säätää kaikkea tuolla tavoin, ei asioiden pitää olla selviä.
Ja jos tässä kuten tässä tapauksessa matkaajalla on varoja olla poissa työelämästä jopa puolivuotta, on varmasti kelavetoinen ukkoa, se on selvää.
Hyvin harvalla työnsä suomessa hoitavalla on mahdollista olla pois työstään kuin loma ajat.
- Anonyymi
"Etpähän ole semmoista visaa tarvinnut . . . Rahat riitti juuri ja juuri kahdesta viikosta kuukauteen. . . Myönnä pois"
Totesi Saariruuna jollekin ja epäilee ettei ole kellään extensioneille ollut käyttöä.
Täytin 2017 50v ja joulukuusta saakka 2017 olen ollut O-A visalla matkassa.
Sitä ennen olin talviasukki, jossa riitti lentelyä ja visaruneja tarpeen mukaan. Ei runeistakaan mitään vaivaa ollut, kun mielelläni piipahtelin naapurimaissa. Malesia, Kambodza, Vietnam, Hong Kong jne.
Suomessa kävin miten sattuu milloin sattuu töiden vuoksi ja palasin takaisin. Extensioneja 1-2 per vuosi.
Joskus ostin rahalla 3 kuukauden jatkon antamalla vain passin lakitoimistoon Jompparin imin vieressä, maksoi silloin 13000 bahtia. Sain kerran sakot sitten Pattayalla, niin poliisit naureskeli sille leimalle että joku on saanut imissä korruptia.
Edellinen passi on tallessa niin laitan Saarikateuden kiusaksi muutaman extensionin näkösälle. https://ibb.co/hRj2p2k
https://ibb.co/vJbB7Q8
https://ibb.co/51njmVZ
https://ibb.co/vHHJZjr
Olin Finnairin kultatason asiakas vielä 2018, sitten väheni lennot radikaalisti ja sitten tuli vielä koronat. Lisäksi tulee pointseja luottokortille, kun maksan Kasikornin Platinumilla lennot.
2010- Anonyymi
Voisitko ajatella sellaista päivää, että kasvatat niitä Korealaisias senkin ajan mitä oireilet tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko ajatella sellaista päivää, että kasvatat niitä Korealaisias senkin ajan mitä oireilet tällä palstalla.
Olet valloittavan hauska kaveri, Saaritapsa. Huutelet perääni milloin mitäkin illuusiota ja kun kuittaan sinut kuvillani hiljaiseksi, alat kyselemään miksi en kasvata lapsia.
Meillä täälläpäin on sellaiset lapset, että ne kasvaa ilman että iskä niitä pitää 24 tuntia vuorokaudesta kädestä kiinni. Luulenpa että se olisi lisäksi rikos, jos ei koskaan hellitä kasvatusotetta irti.
Mutta meillä on täällä todellakin tuo 24 tuntia pitkä vuorokausi ja siinä ehtii kaikenlaista tehdä, kuten myös touhuta lasten kanssa ja vähän töitäkin.
Viimeksi kun epäilit elokuisia lentojani Suomeen, laitoin sinulle tämän. https://ibb.co/18v4hj7
Ja niinhän siinä kävi kuin aina ennenkin. Loppui ne illuusiohuutelut ja katosit kuin kusi lumeen. Varmistin vielä asian laittamalla kuvat business- luokan boarding passeista.
Normaalilla terveellä ihmisellä muisti on sellainen ettei heti aleta taas köyhäksi haukkumaan uudelleen ja puhelemaan illuusioista, mutta Saaritapsa on poikkeusyksilö, muistaa mitä haluaa ja senkin yleensä väärin.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet valloittavan hauska kaveri, Saaritapsa. Huutelet perääni milloin mitäkin illuusiota ja kun kuittaan sinut kuvillani hiljaiseksi, alat kyselemään miksi en kasvata lapsia.
Meillä täälläpäin on sellaiset lapset, että ne kasvaa ilman että iskä niitä pitää 24 tuntia vuorokaudesta kädestä kiinni. Luulenpa että se olisi lisäksi rikos, jos ei koskaan hellitä kasvatusotetta irti.
Mutta meillä on täällä todellakin tuo 24 tuntia pitkä vuorokausi ja siinä ehtii kaikenlaista tehdä, kuten myös touhuta lasten kanssa ja vähän töitäkin.
Viimeksi kun epäilit elokuisia lentojani Suomeen, laitoin sinulle tämän. https://ibb.co/18v4hj7
Ja niinhän siinä kävi kuin aina ennenkin. Loppui ne illuusiohuutelut ja katosit kuin kusi lumeen. Varmistin vielä asian laittamalla kuvat business- luokan boarding passeista.
Normaalilla terveellä ihmisellä muisti on sellainen ettei heti aleta taas köyhäksi haukkumaan uudelleen ja puhelemaan illuusioista, mutta Saaritapsa on poikkeusyksilö, muistaa mitä haluaa ja senkin yleensä väärin.
2010He i rakas Tyttö2010Neitinen, normaali terve ihminen ei elä haaveilluusioelämää Pattayan matkailupalstalla, joten mitä jos nyt menisit kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas ja pulikoimaan sinne Eedenisi kymppitonnin hotellin uima-altaaseen jonka veden suodatat juomavesisuodattimilla,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Pasanen ja Tapsa ovat ymmärtäneet oleskeluluvat väärin. He luulevat että niillä saa vain oleskella. Tapsa käy kuitenkin sentään parturissa, kun Pasanen ei käy sielläkään.
Ihmin vaan että miten heistä tuli kokemusperäisiä Aasian asiantuntijoita oleskelemalla yksin yhdellä pikkupaikkakunnalla vuosikaupalla? - Anonyymi
Otappa kuvat myös passisi sivuilta 7, 6, 5, jne. kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He i rakas Tyttö2010Neitinen, normaali terve ihminen ei elä haaveilluusioelämää Pattayan matkailupalstalla, joten mitä jos nyt menisit kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas ja pulikoimaan sinne Eedenisi kymppitonnin hotellin uima-altaaseen jonka veden suodatat juomavesisuodattimilla,
"normaali terve ihminen ei elä haaveilluusioelämää Pattayan matkailupalstalla"
Hyvin sanottu sensukka!
Kymppi laittoi taas todisteelliset todisteet kuten aina. Mutta missä viipyy Chiang Main miehen ensimmäinen kuva, jossa näkyisi kuksan saapuneen Thaimaahan?
Seitsemän vuotta länkytystä kaikenlaisista rantahuviloista ja jahdeista, erikoismoottoripyöristä, vaimon uimahyppytornista, mammuttihirsihuviloista ja miljoonasaarista, joita niitäkin on useita, mutta ei yhtäkään kuvaa.
Oletko sensukka miettinyt mistä se mahtaa johtua? Eikö se ole mielestäsi outoa että toisilla on kuvat mutta sinulla ei yhtään?
Entä oletko nähnyt huahinin miestä koskaan täällä kuvissa pukeutuneena majurin univormuun, taikka Titaani-Amexkortin kanssa? Minä en ole nähnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu sensukka!
Kymppi laittoi taas todisteelliset todisteet kuten aina. Mutta missä viipyy Chiang Main miehen ensimmäinen kuva, jossa näkyisi kuksan saapuneen Thaimaahan?
Seitsemän vuotta länkytystä kaikenlaisista rantahuviloista ja jahdeista, erikoismoottoripyöristä, vaimon uimahyppytornista, mammuttihirsihuviloista ja miljoonasaarista, joita niitäkin on useita, mutta ei yhtäkään kuvaa.
Oletko sensukka miettinyt mistä se mahtaa johtua? Eikö se ole mielestäsi outoa että toisilla on kuvat mutta sinulla ei yhtään?
Entä oletko nähnyt huahinin miestä koskaan täällä kuvissa pukeutuneena majurin univormuun, taikka Titaani-Amexkortin kanssa? Minä en ole nähnyt.Taas karkasi Pasasen Tapsa murjottamaan ja juomaan itsensä unholaan. Sitten kaikki alkaa taas alusta ja kyselee todisteita. Isä-Pasasen päiväykset kuvista ja vaimo on kadonneet.
Löytyy Hankasalmelta. Mummonmökissä lumimyräkkä tuntuu ikävältä yksin.
Muistelot vaimosta ja pihaliskoista lohduttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu sensukka!
Entä oletko nähnyt huahinin miestä koskaan täällä kuvissa pukeutuneena majurin univormuun, taikka Titaani-Amexkortin kanssa? Minä en ole nähnyt.Mitä kummaa, eikö Sen sukka olekaan Numban mielikuvitushahmo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He i rakas Tyttö2010Neitinen, normaali terve ihminen ei elä haaveilluusioelämää Pattayan matkailupalstalla, joten mitä jos nyt menisit kasvattamaan niitä Korealaisia kakaroitas ja pulikoimaan sinne Eedenisi kymppitonnin hotellin uima-altaaseen jonka veden suodatat juomavesisuodattimilla,
Kyrvånsyylå elåå ainakin haaveilluusioelåmåå pattayan matkailupalstalla, eikå vaihteen vuoksi.
- Anonyymi
No mitä luulet montako minulla on noita leimoja uusissa ja vanhoissa passeissa, kun 'olen täällä pitkään asunut, helppoa jos haen vuoden jatkoa, suosin eläke-extension se toimii seuraavasti rahaa pankissa 800.000 kolmea kuukautta ennen hakua tai eläketodistus suomesta jossa tulo 65.000 bahtia jonka suomen suurlähetystö vahvistaa, tosin alkuperäisen todistuksen voi lähettää bangkokiin lähetystö laittaa sen ems:llä kotiisi, tämä tuli koronan takia. On mukavaa käydä bangkokissa kerran pari vuodessa, vaihtelua...
Joskus myös avioviisumia, se on varsin paljon hankalampi, ja menee aikaa, paljon paperia, talletus 400.000 tai 40.000 eläketodistus, lähetystö ja thaimaan ulkoministeriö vahvistaa, tuolla ulkoministeriössä on pakko käydä henk. koht... mutta sekin on vaihtelua...
hakuvaiheessa pitää olla ainakin neljä eri viranomaistodistusta vaimolta, tessabanista ne saa, joten ne on helppo hakea, kunhan muistaa vaan kaikki.,. ensin saat kuukauden leiman ja sitten käyvät kotona, ja haet passiiisi 11 kk leiman, pitää olla hakuvaiheessa vielä valokuvia...
Jos halua käydä vaikka suomessa välillä, haet vain paluu leiman ennen matkaasi immistä, voi olla poissa thaimaasta max. kolme kuukautta, tämä maksaa muistaakseni 960 bahtia, ja kun tulet takaisin thaimaa sinulla on ihan normaali extension voimassa.
Muuten on erittäin tärkeää hakea suomesta avioliittoviisumia, kun tulet ensimmäisen kerran maahan, erittäin tärkeää... voit sitten päättää extensionin mikä sopii sinulle parhaiten, avio vai eläke, jos sinulla on passissa eläkeviisumi kaikki jatkot pitää olla eläke-extension...
Kumpaakin pitää olla thaimaan viranomaisten hyväksymä vakuutustodistus, tämä on yllättävän hankalaa, vakuutus pitää olla thaimaasta, mikäään muu ei käy, immigrationin sivulta löytyy listavakuutusyhtiöistä jotka kelpaavat niitä on muistaakseni 15 kipaletta, eikä yksikään ole pankkitarjoama vakuutus, eikä niillä yleensä teekään mitään....
Sinulla voi olla erilaiset ehdot koska sinulla on kertomasi mukaan kaksi korealaisen näköistä lasta, niistä en tiedä, bangkokin immin sivuilla on kyllä nämäkin ehdot, eikä ne paljon poikkea avioviisumi määräysistä, mutta sattuneesta syystä minulla ei ole asiasta kokemusta...
En ymmärrä mikä on vikana kun pitää osallistua visaruneihin, olla ylpeä siitä vaikka jos maassa olon edellytykset on kunnossa, tarpeeksi ikää, ei vakuutuksia Ei paluulippuja EUhun, ei varallisuus todistuksia, ei vakuutuksia, no nothing! kuten joku nero täällä kertoo...
By NumBall HHN 63v huomenna... katsos perkelettä joku ennusti että eläisin korkeitaan 62 vuotiaaksi, mutta huomenna tuokin ennuste meni metsään, tai no on tässä vielä muutama tunti, itse olen ennustanut että elän 73-76 vuotiaaksi, katsotaan sitten paljonko meni metsään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä luulet montako minulla on noita leimoja uusissa ja vanhoissa passeissa, kun 'olen täällä pitkään asunut, helppoa jos haen vuoden jatkoa, suosin eläke-extension se toimii seuraavasti rahaa pankissa 800.000 kolmea kuukautta ennen hakua tai eläketodistus suomesta jossa tulo 65.000 bahtia jonka suomen suurlähetystö vahvistaa, tosin alkuperäisen todistuksen voi lähettää bangkokiin lähetystö laittaa sen ems:llä kotiisi, tämä tuli koronan takia. On mukavaa käydä bangkokissa kerran pari vuodessa, vaihtelua...
Joskus myös avioviisumia, se on varsin paljon hankalampi, ja menee aikaa, paljon paperia, talletus 400.000 tai 40.000 eläketodistus, lähetystö ja thaimaan ulkoministeriö vahvistaa, tuolla ulkoministeriössä on pakko käydä henk. koht... mutta sekin on vaihtelua...
hakuvaiheessa pitää olla ainakin neljä eri viranomaistodistusta vaimolta, tessabanista ne saa, joten ne on helppo hakea, kunhan muistaa vaan kaikki.,. ensin saat kuukauden leiman ja sitten käyvät kotona, ja haet passiiisi 11 kk leiman, pitää olla hakuvaiheessa vielä valokuvia...
Jos halua käydä vaikka suomessa välillä, haet vain paluu leiman ennen matkaasi immistä, voi olla poissa thaimaasta max. kolme kuukautta, tämä maksaa muistaakseni 960 bahtia, ja kun tulet takaisin thaimaa sinulla on ihan normaali extension voimassa.
Muuten on erittäin tärkeää hakea suomesta avioliittoviisumia, kun tulet ensimmäisen kerran maahan, erittäin tärkeää... voit sitten päättää extensionin mikä sopii sinulle parhaiten, avio vai eläke, jos sinulla on passissa eläkeviisumi kaikki jatkot pitää olla eläke-extension...
Kumpaakin pitää olla thaimaan viranomaisten hyväksymä vakuutustodistus, tämä on yllättävän hankalaa, vakuutus pitää olla thaimaasta, mikäään muu ei käy, immigrationin sivulta löytyy listavakuutusyhtiöistä jotka kelpaavat niitä on muistaakseni 15 kipaletta, eikä yksikään ole pankkitarjoama vakuutus, eikä niillä yleensä teekään mitään....
Sinulla voi olla erilaiset ehdot koska sinulla on kertomasi mukaan kaksi korealaisen näköistä lasta, niistä en tiedä, bangkokin immin sivuilla on kyllä nämäkin ehdot, eikä ne paljon poikkea avioviisumi määräysistä, mutta sattuneesta syystä minulla ei ole asiasta kokemusta...
En ymmärrä mikä on vikana kun pitää osallistua visaruneihin, olla ylpeä siitä vaikka jos maassa olon edellytykset on kunnossa, tarpeeksi ikää, ei vakuutuksia Ei paluulippuja EUhun, ei varallisuus todistuksia, ei vakuutuksia, no nothing! kuten joku nero täällä kertoo...
By NumBall HHN 63v huomenna... katsos perkelettä joku ennusti että eläisin korkeitaan 62 vuotiaaksi, mutta huomenna tuokin ennuste meni metsään, tai no on tässä vielä muutama tunti, itse olen ennustanut että elän 73-76 vuotiaaksi, katsotaan sitten paljonko meni metsään.Olen muuten nämä anomuspaperit liimanidottanut thaimaassa, niin että minulla on eräänlainen ohje kumpaankin hakemukseen, käyn sen vain läpi kuin haen avio tai eläkejatkoa, tuo avio nivaska on kooltaan 8mm kun tuo eläke on 3mm, siinä on kaikki tarvittavat paperit, oikein täytetynä tietysti minulla on koneella kaikki hakukaavakkeet, kaikki 90 vrk, yms. tallennettuna,
Nykyään tuon 90vrk voi tehdä netissä, sitä olen käyttänyt jo vuosia, kerran ehkä muutamia vuosia sitten se ei toiminut, odotin odotin vastausta ei kuulunut, kävin deadlinen päivänä toimistossa, joten ei sekään mitään haittanut...
BY Sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen muuten nämä anomuspaperit liimanidottanut thaimaassa, niin että minulla on eräänlainen ohje kumpaankin hakemukseen, käyn sen vain läpi kuin haen avio tai eläkejatkoa, tuo avio nivaska on kooltaan 8mm kun tuo eläke on 3mm, siinä on kaikki tarvittavat paperit, oikein täytetynä tietysti minulla on koneella kaikki hakukaavakkeet, kaikki 90 vrk, yms. tallennettuna,
Nykyään tuon 90vrk voi tehdä netissä, sitä olen käyttänyt jo vuosia, kerran ehkä muutamia vuosia sitten se ei toiminut, odotin odotin vastausta ei kuulunut, kävin deadlinen päivänä toimistossa, joten ei sekään mitään haittanut...
BY Sama."Jos halua käydä vaikka suomessa välillä, haet vain paluu leiman ennen matkaasi immistä"
Sinä olet samanlainen teoriamatkailija kuin sivupersoonasi Tapsa, joka voi periaatteessa tehdä kaikenlaista ja käydä vaikka missä, mutta ei tee eikä käy.
Luetun ymmätäminen on sinulle vaikeaa. Visarunien osalta mainitsin omalta osaltani että ne tapahtui ennenkuin täytin 50 ja silloin en ollut naimisissa, en opiskellut, en ollut työluvalla, en yrittäjänä, en erikoisasiantuntijana enkä eläkeläisenä.
Noina vuosina tein paljon muutakin kuin vain oleskelin Pattayalla. Suurimman osan vuodesta Suomessa, joskus vain 3kk Thaimaassa. Kesäisin matkailtiin ja mökkeiltiin lasten kanssa ja katsastelin uusia naisia.
Lentelin edestakaisia matkoja Suomen ja Thaimaan väliä vähintään 5 x vuodessa, Kaakkois-Aasian sisäisiä lentoja siihen päälle pari-kolme kertaa vuodessa. Myös bussimatkoja naapurimaihin.
Kävin trekkailemassa yksin paljonkin ja testailin vähän rajojani. On se vaan pirun orpoa puuhaa se yksin reissaaminen, ei niistä edes kummoisia muistoja jää. Tein niistä videoita naamakirjaan.
Kerran kävi jälkikäteen ilmi että olin yöpynyt yksin riippumatossa luonnonpuistossa Burman puolella, alueella jossa on tiikereitä ja leopardeja, ja ehdoton määräys liikkua vain autolla ja päiväsaikaan.
Itsekseen tuppaa olemaan levottomat jalat ja mieli. Aina piti keksiä jokin uusi paikka minne mennä käymään. Oli muutama sellainen tuutu baarityttö Pattayalta joita jonnekin otin mukaan.
Vain yhdellä heistä kesti kunto ja kantti hengailla viidakossa ilman oikeaa opasta. Tanssitähdellä ei edes tullut hiki, kun noustiin vuorelle 36 asteen lämmössä. Ei edes kymmenkiloisen repun kanssa. Lauleskeli ja rakenteli seppeleitä ja rannekoruja samalla kun patikoitiin. Itsellä oli takki aivan tyhjä pari kertaa.
Mutta hän olikin ainoa laatuaan. Joitakin joutui kirjaimellisesti kantamaan tai vähintään hinaamaan perässä nousuissa, mutta olivat innoissaan siitä että saavat liikuntaa koska moni 45 kiloinen thaityttö on omasta mielestään lihava eivätkä tykkää löysistä reisistä ja ahteristaan.
Saunasta on olleet kaikki tuntemani thaitytöt aina innoissaan. Ymmärtävät sen vaikutuksen. Pari kertaa olen kuullut kysymyksen että ei kai täällä vaan rusketu, kun täällä on näin kuuma?
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos halua käydä vaikka suomessa välillä, haet vain paluu leiman ennen matkaasi immistä"
Sinä olet samanlainen teoriamatkailija kuin sivupersoonasi Tapsa, joka voi periaatteessa tehdä kaikenlaista ja käydä vaikka missä, mutta ei tee eikä käy.
Luetun ymmätäminen on sinulle vaikeaa. Visarunien osalta mainitsin omalta osaltani että ne tapahtui ennenkuin täytin 50 ja silloin en ollut naimisissa, en opiskellut, en ollut työluvalla, en yrittäjänä, en erikoisasiantuntijana enkä eläkeläisenä.
Noina vuosina tein paljon muutakin kuin vain oleskelin Pattayalla. Suurimman osan vuodesta Suomessa, joskus vain 3kk Thaimaassa. Kesäisin matkailtiin ja mökkeiltiin lasten kanssa ja katsastelin uusia naisia.
Lentelin edestakaisia matkoja Suomen ja Thaimaan väliä vähintään 5 x vuodessa, Kaakkois-Aasian sisäisiä lentoja siihen päälle pari-kolme kertaa vuodessa. Myös bussimatkoja naapurimaihin.
Kävin trekkailemassa yksin paljonkin ja testailin vähän rajojani. On se vaan pirun orpoa puuhaa se yksin reissaaminen, ei niistä edes kummoisia muistoja jää. Tein niistä videoita naamakirjaan.
Kerran kävi jälkikäteen ilmi että olin yöpynyt yksin riippumatossa luonnonpuistossa Burman puolella, alueella jossa on tiikereitä ja leopardeja, ja ehdoton määräys liikkua vain autolla ja päiväsaikaan.
Itsekseen tuppaa olemaan levottomat jalat ja mieli. Aina piti keksiä jokin uusi paikka minne mennä käymään. Oli muutama sellainen tuutu baarityttö Pattayalta joita jonnekin otin mukaan.
Vain yhdellä heistä kesti kunto ja kantti hengailla viidakossa ilman oikeaa opasta. Tanssitähdellä ei edes tullut hiki, kun noustiin vuorelle 36 asteen lämmössä. Ei edes kymmenkiloisen repun kanssa. Lauleskeli ja rakenteli seppeleitä ja rannekoruja samalla kun patikoitiin. Itsellä oli takki aivan tyhjä pari kertaa.
Mutta hän olikin ainoa laatuaan. Joitakin joutui kirjaimellisesti kantamaan tai vähintään hinaamaan perässä nousuissa, mutta olivat innoissaan siitä että saavat liikuntaa koska moni 45 kiloinen thaityttö on omasta mielestään lihava eivätkä tykkää löysistä reisistä ja ahteristaan.
Saunasta on olleet kaikki tuntemani thaitytöt aina innoissaan. Ymmärtävät sen vaikutuksen. Pari kertaa olen kuullut kysymyksen että ei kai täällä vaan rusketu, kun täällä on näin kuuma?
2010Burman puolella. . . Tuli mieleen, että oliko eväskori ja miten yleensä menit sinne ja ripustitko riippukeinun mopon tavarataakasta. Olitko huumeissa vai päissäsi.
- Anonyymi
"Jos halua käydä vaikka suomessa välillä, haet vain paluu leiman ennen matkaasi immistä"
Kas vain - Nero HuuHaaHin'ista käy Immistä paluuleiman.
Muut ottaa sen lähtiessä kentän tiskiltä -:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949