Onko lomasuunnitelmia ?

Lomailija

Onko monella suunnitelmia lähteä lomailemaan johonkin etelän lämpöön ?
Minä aion lähteä elokuussa kreikkaan pariksi viikoksi, pitää varmistaa edes vähäksi aikaa varma lämpö ja aurinko, koska tämä suomen kesä on niin epävarma keliensä suhteen, parhaillaankin sataa ja ei noita lämpöasteitakaan kovin ole.
Hauskaa ja antoisaa lomaa kaikille, missä sen sitten vietättekin.

5

395

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti saamme nauttia kohtuullisesta kesästä Suomessa. Varsinaisena kesäkautena matkustelen mieluummin täällä kuin ulkomailla.

Kun eurooppalaisten lomakausi on ohi tai ei vielä alkanut, voin mielelläni piipahtaa vaikka Välimeren maisemissa. Kreikkaan on mielestäni aina kiva matkustaa. Saaria olen suunnitellut joskus lähteväni tutkimaan ajan kanssa.

Hyvää kesää ja lomailoja. ;)

• Jermu

mutta kyllä yritän Suomessakin matkustella. Mökillä tietty grillausta ja sen sellaista. No okei, saattaa olla, että juon yhden saunakaljankin.

• Pirre*

kesällä, jos ei sitten Norjan tai Ruotsin lappiin..kumuamaan...

Onkohan kellään kokemuksia sellaisesta ulkomaanmatkailusta, jossa vaihdetaan sen lomakohdemaan, perheen tai henkilön kanssa koteja esim. pariksi viikoksi? Oisin kysynyt miten ne ovat onnistuneet; vieläkö oma talo on ollut pystyssä ja mitä kautta olette, jos olette vaihtaneet asuntoja, tämmöisiä utelen tässä välissä? Ranskassa olisi mukavaa käydä ihan noinikkaan..

• Pirre*

hyvää kesäloma matkaa sinulle Kreikassa, varmasti on lämmintä, sanoisko kuumaa ihan...

• Lomailija

Paljon kiitoksia loman toivotuksista, lämpöähän siellä tosiaan riittää silloin, mutta siitäkös minä nautin, koska olen todella sellainen vilukissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1346
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1002
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      33
      907
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      708
    6. 32
      665
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      606
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      543
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11