Minä ostan perheelle ja muutamalle kaverille, sekä itsetehtyjä joulukortteja.
Oletteko ostaneet joululahjoja?
15
358
Vastaukset
- Anonyymi
Minä neulon itse joululahjat ja sitten ostan konvehtirasiat läheisille.
Vielä pitäisi jotain pientä ehkä ostaa.
Kertokaa hyviä joululahja vinkkejä.
Mikä on tämän joulun Armonipesä?Hienoa että osaat neuloa. Itse olen parempi askartelussa.
Lahja vinkkejä: lahjakortit, leipomukset?
Tämän joulun aromipesästä en osaa sanoa.. 😀- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Hienoa että osaat neuloa. Itse olen parempi askartelussa.
Tämän joulun aromipesästä en osaa sanoa.. 😀Muistaako kukaan Hermanni kakkua? Löytyisikö jostain juuri ohje?
Se voisi olla kiva lahja ja joku voisi jakaa juurta eteenpäin 😍.
Sehän maistui vähän jouluiselta niin, se olisi täydellinen joululahja - Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Hienoa että osaat neuloa. Itse olen parempi askartelussa.
Tämän joulun aromipesästä en osaa sanoa.. 😀Miehille ”aromipesät” ja naisille ”sukkapuikot” löytyvät alan liikkeistä
Anonyymi kirjoitti:
Miehille ”aromipesät” ja naisille ”sukkapuikot” löytyvät alan liikkeistä
No itse en osaa neuloa, joten jotain muuta lahjaksi.
- Anonyymi
Ostin itelleni dildon
- Anonyymi
Olen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies
Minkä värinen se on?
- Anonyymi
Meni ruskeeksi kun käytin sitä
- Anonyymi
Et sitten malttanut säästää jouluun?
- Anonyymi
Varo ettei mene liian syvälle, voi tulla päivystys reissu.
Vaikeaa se on dildo peräsuolessa istua kolme tuntia pienessä hikisessä odotus aulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei mene liian syvälle, voi tulla päivystys reissu.
Vaikeaa se on dildo peräsuolessa istua kolme tuntia pienessä hikisessä odotus aulassa.ja osastoja kiinni voi jäähä loppiaiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja osastoja kiinni voi jäähä loppiaiseen
Tätä menoa voi jäädä jopa uudenvuoden aattoon asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559