Minä ostan perheelle ja muutamalle kaverille, sekä itsetehtyjä joulukortteja.
Oletteko ostaneet joululahjoja?
15
376
Vastaukset
- Anonyymi
Minä neulon itse joululahjat ja sitten ostan konvehtirasiat läheisille.
Vielä pitäisi jotain pientä ehkä ostaa.
Kertokaa hyviä joululahja vinkkejä.
Mikä on tämän joulun Armonipesä?Hienoa että osaat neuloa. Itse olen parempi askartelussa.
Lahja vinkkejä: lahjakortit, leipomukset?
Tämän joulun aromipesästä en osaa sanoa.. 😀- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Hienoa että osaat neuloa. Itse olen parempi askartelussa.
Tämän joulun aromipesästä en osaa sanoa.. 😀Muistaako kukaan Hermanni kakkua? Löytyisikö jostain juuri ohje?
Se voisi olla kiva lahja ja joku voisi jakaa juurta eteenpäin 😍.
Sehän maistui vähän jouluiselta niin, se olisi täydellinen joululahja - Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Hienoa että osaat neuloa. Itse olen parempi askartelussa.
Tämän joulun aromipesästä en osaa sanoa.. 😀Miehille ”aromipesät” ja naisille ”sukkapuikot” löytyvät alan liikkeistä
Anonyymi kirjoitti:
Miehille ”aromipesät” ja naisille ”sukkapuikot” löytyvät alan liikkeistä
No itse en osaa neuloa, joten jotain muuta lahjaksi.
- Anonyymi
Ostin itelleni dildon
- Anonyymi
Olen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies
Minkä värinen se on?
- Anonyymi
Meni ruskeeksi kun käytin sitä
- Anonyymi
Et sitten malttanut säästää jouluun?
- Anonyymi
Varo ettei mene liian syvälle, voi tulla päivystys reissu.
Vaikeaa se on dildo peräsuolessa istua kolme tuntia pienessä hikisessä odotus aulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei mene liian syvälle, voi tulla päivystys reissu.
Vaikeaa se on dildo peräsuolessa istua kolme tuntia pienessä hikisessä odotus aulassa.ja osastoja kiinni voi jäähä loppiaiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja osastoja kiinni voi jäähä loppiaiseen
Tätä menoa voi jäädä jopa uudenvuoden aattoon asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261