Katsoin vähän tv.stä eduskunnan kyselytuntia,

Anonyymi-ap

kyllä ihmettelin sossujen ja vasemmiston huutavia naisia, aivan kuin eivät tietäisi mitään Suomen tilanteesta.
Vähän kuin järkiä vailla!

61

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tarkoitat sitä mikä juuri alkoi, ehkä 16.10. Laitoin pikaisesti uutisten jälkeen kiinni. En pysty katsomaan enää kyselytuntia ollenkaan. Voisi pohtia, mitä apua tuosta on, tuskin johtaa mihinkään järkevään tekoon tai muutokseen. Paremminkin yksittäisten kansanedustajien mahdollisuus sanoa sanottavansa. Ehkä sellainenkin on hyvä olla etteivät ihan tuppisuuna istu. Voi olla että joku pitää kiinnostavana.

    • Anonyymi

      He eivät oikeasti ymmärrä asioita. Näin on.

      • Anonyymi

        Täytyy kiittää pääministeri Petteri Orpoa, hän koetta uskollisesti esittää heille, että miksi pitää säästää ja kun hän on saanut selvitetyksi, niin seuraava alkaa huutamalla kysymään samaa asiaa!
        Olisiko parempi, jos tehtäisi niin, kuin edellinen hallitus, ottamalla vai aina lisää velkaa!
        Kyllä se pää tulee vetävän käteen, ettei sitten enää myönnetä mistään lainaa.

        Myös Riikka Purra sanoi hyvin ne asiat, joita eduskunta ja hallitus nyt yrittävät, nimittäin velkaantumisen taittamiseen ja töihin mahdollisemman paljon ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kiittää pääministeri Petteri Orpoa, hän koetta uskollisesti esittää heille, että miksi pitää säästää ja kun hän on saanut selvitetyksi, niin seuraava alkaa huutamalla kysymään samaa asiaa!
        Olisiko parempi, jos tehtäisi niin, kuin edellinen hallitus, ottamalla vai aina lisää velkaa!
        Kyllä se pää tulee vetävän käteen, ettei sitten enää myönnetä mistään lainaa.

        Myös Riikka Purra sanoi hyvin ne asiat, joita eduskunta ja hallitus nyt yrittävät, nimittäin velkaantumisen taittamiseen ja töihin mahdollisemman paljon ihmisiä.

        Se on sama asia kun ihminen hoitaa talouttaan,jos on liikaa menoja kuin tuloja,konkurssi uhkaa. Mutta kommunistin aatteeseen kuuluu että ihminen joka on hoitanut asiansa,pitää antaa rahansa kommunistille,koska se on tasa-arvoa.


    • Anonyymi

      Se on kaikki suurta valhetta mitä hallitus puhuu, mutta kaikesta
      tietämättömille ja ymmärtämättömille tietenkin totta.

      • Anonyymi

        Miksi demarihallituksien jälkeen on edelleen köyhyyttä Suomessa? Mistä ne köyhät tulivat?
        Miksi ei heidän asiaansa hoidettu velkarahalla?
        Nyt kaikki hallituksen toimet LISÄÄVÄT köyhyyttä. Toistaiseksi ei mikään kiristys vielä ole iskenyt, mutta köyhiä on kamalasti ja asumistukia ja muita avustuksia monen sadan edestä kuussa, niin että kun ensi vuonna niitä kiristetään, joku perhe voi menettää apuja 500e/kk.
        Kuitenkin vielä ovat saamapuolella. Sanoi opposition edustaja.
        Onko ihan totta, että ihmisille maksetaan verovaroista tuollaisia summia.
        Perheitä on paljon, koska kyselytunnilla kuulimme, että ensi vuonna köyhyysrajan alapuolella on 140 0000 lasta. Missä ne tällä hetkellä ovat? Ovatko ne juuri niitä perheitä, joilta tuet ja avut pienenevät, ja raja tulee sen vuoksi vastaan?

        Sukulaiset elävät pienten lastensa kanssa kädestä suuhun ja kirpputorivaatteissa, maksavat suurta asuntolainaa ja elävät tarkan markan taloutta, ilman muita tukia kuin lapsilisät, jotka maksetaan kaikille lapsille tuloista riippumatta. Eivät ole oikeutettuja minkäänlaisiin tukiin.
        Kyllä ilman avustuksiakin pärjää, on pärjätty monissa polvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi demarihallituksien jälkeen on edelleen köyhyyttä Suomessa? Mistä ne köyhät tulivat?
        Miksi ei heidän asiaansa hoidettu velkarahalla?
        Nyt kaikki hallituksen toimet LISÄÄVÄT köyhyyttä. Toistaiseksi ei mikään kiristys vielä ole iskenyt, mutta köyhiä on kamalasti ja asumistukia ja muita avustuksia monen sadan edestä kuussa, niin että kun ensi vuonna niitä kiristetään, joku perhe voi menettää apuja 500e/kk.
        Kuitenkin vielä ovat saamapuolella. Sanoi opposition edustaja.
        Onko ihan totta, että ihmisille maksetaan verovaroista tuollaisia summia.
        Perheitä on paljon, koska kyselytunnilla kuulimme, että ensi vuonna köyhyysrajan alapuolella on 140 0000 lasta. Missä ne tällä hetkellä ovat? Ovatko ne juuri niitä perheitä, joilta tuet ja avut pienenevät, ja raja tulee sen vuoksi vastaan?

        Sukulaiset elävät pienten lastensa kanssa kädestä suuhun ja kirpputorivaatteissa, maksavat suurta asuntolainaa ja elävät tarkan markan taloutta, ilman muita tukia kuin lapsilisät, jotka maksetaan kaikille lapsille tuloista riippumatta. Eivät ole oikeutettuja minkäänlaisiin tukiin.
        Kyllä ilman avustuksiakin pärjää, on pärjätty monissa polvissa.

        Eli et tiedä tuista mitään etkä ihmisten elämäntilanteista etkä myöskään
        politiikasta.

        Oikeistohallitukset siirtävät hyvinvoiville rikkaille yhteisiä verorahoja miljardeja
        kuten tämän hallitus jopa velkarahalla, tähän mennessä ainakin jo noin 1,5 miljardia.
        Se raha on poissa mm. julkisesta terveydenhuollosta.


        Sosiaalituet ovat pieni summa siihen nähden ja ne maksetaan tarveharkintaisesti budjetista.
        Suomi on oikeusvaltio, jossa perustuslaki takaa ihmiselle minimitoimeentulon
        hänen elämäntilanteensa pettäessä esim. työttömyyden takia.


    • Anonyymi

      Miltä tuntuisi olla rikas

      • Anonyymi

        Ei kai rikkaus nyt mitenkään tunnu miltään, ihmisillä on huolia aina jostain rikkaudesta huolimatta. Ja kaikkiin asioihin ei raha ole mitenkään apuna


    • Anonyymi

      Hallitus yrittää patistaa ihmisiä töihin, ettei kotona tuilla löhöily olisi kannattavampaa kuin töissä käynti. Ne vinkuu että heiltä leikataan. Eihän se tuki edes ole heidän tienaamaanss vaan yhteiskunnan rahaa, jota on vasemmiston vaalivouhotuksissa jaeltu holtittomasti.

      • Anonyymi

        Oikeistolaiset ahkeria paitsi persut.


      • Anonyymi

        Suomi on oikeusvaltio, jossa perustuslaki takaa ihmiselle minimitoimeentulon
        hänen elämäntilanteensa pettäessä esim. työttömyyden takia.


    • Anonyymi

      Molokotusta alakaa olla hieman kaikilla puolin ja kuta noppeempaa päästellee nii asiakkii jää paihti. Kyllä.

    • Anonyymi

      Joo, ihan järkyttävää katottavaa ja kuunneltavaa, jossa 20-50 vuotiaat oppositiokakarat ei omaa edes alkeellisimpiakaan käytöstapoja! Miten ovat noin idiootteja???
      Ei ihme, kun koulukiusaajat saa olla rauhassa eikä menetä paikkaansa, kun "isot" näytyää mallia. HÄVETKÄÄ KUSIPÄÄT, EI MAAN ASIOITA HOIDETA NOIN!!

      • Anonyymi

        Mitä se nyt sen kummempaa on jos naiset sanoo sanottavansa miehethän aina ennen jyrisseet joten ei tartte tehdä tästäkin nais kysymystä.
        Naisilla on myös tietoa asioista vaikka suomi juntti aina vaan pitää muka. Linjaa että naiset olisivat vähempi arvoisia jotenkin. .ja ainahan on sanottu myös niinkin että menestyvän miehen takana on aina vahva nainen .


    • Anonyymi

      Katsoin koko kyselytunnin enkä havainnut yhtään huutavaa naista!

      • Anonyymi

        En minäkään, mutta kokoomusta äänestävä valkokaulusköyhälistö näkee mitä haluaa.


      • Anonyymi

        Juntteja ja heidän pinnallisia puolisoitaan häiritsee se että nykyään on naisiakin politiiksassa joten tämä sukupolvi on pian kadonnut ja uudet sukupolvet ovatkin jo ihmisystävällisiö eivätkä eroittele naisia ja miehiä kuten juntti tekee ku; elää aitä 50 lukua aina vaa.


    • Anonyymi

      Paremmin toimeentuleva kadehtii köyhän almujakin.

    • Anonyymi

      Orpo inttää jääräpäisesti, että kaikki kurjistaminen on "oikeasuuntaista",
      velat lyhenee ja Suomi "vahvistuu". Ainakin rikkaitten asema vahvistuu
      entisestään ja velat kasvaa. "Lapsenlapsille".
      Persuhallitus tekee valtavan velkavuoren, vaikkei ole kriisiäkään.

    • Anonyymi

      Kyselytunti antoi paljon tietoa. Satosen puheista eduskunnassa tuli julki, että työttömiä on nyt 350000 paikkeilla. Alkukesästä oli 240000 paikkeilla.
      Orpon piti tehdä 100000 uutta työpaikkaa, mutta se onkin tehnyt jo 100000
      uutta työtöntä.

    • Anonyymi

      Voi tätä paisuttelun määrää. Hallitus ei ole vielä ehtinyt tehdä lakeja joilla vähennetään menoja ja muutetaan verotusta.

      Palstalla kuitenkin puhutaan köyhien lisääntymisestä ja rikkaiden saamisista aivan kuin se olisi tapahtunut.

      Mistä ne lisääntyneet köyhät ovat tulleet, kun tämä hallitys ei ole ehtinyt niitä lisätä?

      Me vanhat olemme sen verran nähneet tätä karuselliä, että emme usko ihan kaikkea.

      • Anonyymi

        Täytyy olla kuuro, sokea ja aivoton ellei ole koskaan tiennyt,
        että Suomessa on pienituloisia ja köyhiä.


      • Anonyymi

        "Palstalla kuitenkin puhutaan köyhien lisääntymisestä ja rikkaiden saamisista aivan kuin se olisi tapahtunut."
        Se tapahtuu. Eistykset on jo tehty.

        Ensi töikseen hallitus päätti, että tavallisten ihmisten terveyspalveluja heikennetään,
        kun hallitus pienensi soterahoja 1,4 miljardilla ja päätti antaa miljardilla
        rikkaita suosivan veroalennuksen ja 500 miljoona varakkaille Kela-alennukseen.

        Ne, jotka käyvät yksityislääkärissä voivat pian saada 30 euroa KELA-alennusta.
        Muut saavat 8 euroa.
        Onko se muka sitä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta, joka Orpo mainostaa
        hallituksen kannattavan ?

        Hulluinta on, että pienituloinenkin , jolla ei itsellä ole varaa yksityiselle lääkärille
        maksaa sitä 30 euron KELA-alea varakkaille, koska KELA-rahat kerätään
        kaikilta veronmaksajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Palstalla kuitenkin puhutaan köyhien lisääntymisestä ja rikkaiden saamisista aivan kuin se olisi tapahtunut."
        Se tapahtuu. Eistykset on jo tehty.

        Ensi töikseen hallitus päätti, että tavallisten ihmisten terveyspalveluja heikennetään,
        kun hallitus pienensi soterahoja 1,4 miljardilla ja päätti antaa miljardilla
        rikkaita suosivan veroalennuksen ja 500 miljoona varakkaille Kela-alennukseen.

        Ne, jotka käyvät yksityislääkärissä voivat pian saada 30 euroa KELA-alennusta.
        Muut saavat 8 euroa.
        Onko se muka sitä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta, joka Orpo mainostaa
        hallituksen kannattavan ?

        Hulluinta on, että pienituloinenkin , jolla ei itsellä ole varaa yksityiselle lääkärille
        maksaa sitä 30 euron KELA-alea varakkaille, koska KELA-rahat kerätään
        kaikilta veronmaksajilta.

        Olen itse yli 80 ja liikunnassa tuli vaurio viime syksynä ja sain lähetteen keskussairaalaan (Seinäjoen), siellä sanottiin ettei mulle tehdä enää mitään, kun olen niin vanha.

        Mun piti mennä yksityiselle vaikka maksan sotumaksut ja olen niitä maksanut koko elämäni aikana verojen muodossa.

        Ei tämä hallitus ole niitä määräyksiä tehnyt, joilla vanhukset jätetään ulkopuolelle parantavan hoidon.

        Eikö me eläkeläiset ole pienituloisia?

        Te kiihkoilijat huudatte täälä vanhuksille joita ette ole aikoinaan hoitaneet mutta nyt poliittiselle vastapuolelle lyödään syyllisyyttä, oikein "isän kädestä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse yli 80 ja liikunnassa tuli vaurio viime syksynä ja sain lähetteen keskussairaalaan (Seinäjoen), siellä sanottiin ettei mulle tehdä enää mitään, kun olen niin vanha.

        Mun piti mennä yksityiselle vaikka maksan sotumaksut ja olen niitä maksanut koko elämäni aikana verojen muodossa.

        Ei tämä hallitus ole niitä määräyksiä tehnyt, joilla vanhukset jätetään ulkopuolelle parantavan hoidon.

        Eikö me eläkeläiset ole pienituloisia?

        Te kiihkoilijat huudatte täälä vanhuksille joita ette ole aikoinaan hoitaneet mutta nyt poliittiselle vastapuolelle lyödään syyllisyyttä, oikein "isän kädestä".

        Jos lääkäri katsoo, ettei mitään voi tehdä ei se minkään puolueen vika ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse yli 80 ja liikunnassa tuli vaurio viime syksynä ja sain lähetteen keskussairaalaan (Seinäjoen), siellä sanottiin ettei mulle tehdä enää mitään, kun olen niin vanha.

        Mun piti mennä yksityiselle vaikka maksan sotumaksut ja olen niitä maksanut koko elämäni aikana verojen muodossa.

        Ei tämä hallitus ole niitä määräyksiä tehnyt, joilla vanhukset jätetään ulkopuolelle parantavan hoidon.

        Eikö me eläkeläiset ole pienituloisia?

        Te kiihkoilijat huudatte täälä vanhuksille joita ette ole aikoinaan hoitaneet mutta nyt poliittiselle vastapuolelle lyödään syyllisyyttä, oikein "isän kädestä".

        Tämä hallitus priorisoi vanhukset hoidon ulkopuolelle, koska se leikkaa niin paljon
        rahaa sotesta, että kaikkeen ei ole varaa. Niitä hoidetaan, joista on hyötyä
        yhteiskunnalle eli työikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse yli 80 ja liikunnassa tuli vaurio viime syksynä ja sain lähetteen keskussairaalaan (Seinäjoen), siellä sanottiin ettei mulle tehdä enää mitään, kun olen niin vanha.

        Mun piti mennä yksityiselle vaikka maksan sotumaksut ja olen niitä maksanut koko elämäni aikana verojen muodossa.

        Ei tämä hallitus ole niitä määräyksiä tehnyt, joilla vanhukset jätetään ulkopuolelle parantavan hoidon.

        Eikö me eläkeläiset ole pienituloisia?

        Te kiihkoilijat huudatte täälä vanhuksille joita ette ole aikoinaan hoitaneet mutta nyt poliittiselle vastapuolelle lyödään syyllisyyttä, oikein "isän kädestä".

        Raha siinäkin ilmeisesti ratkaisee , ei hoideta iäkästä kun lasketaan miten paljon hänen hoitonsa tulee maksamaan kokonaisuudessaan yhteiskunnalle . Sitä pitäisi ajatella silloin kun äänestää ketkä ovat ihmisystävällisiä . Sillä kaikki ihmiset eivät edes anna arvoa vanhoille ihmisille.jossain on pahasti mennyt vikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lääkäri katsoo, ettei mitään voi tehdä ei se minkään puolueen vika ole.

        Niksi minä sain avun, kun maksoin maltaita yksityisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niksi minä sain avun, kun maksoin maltaita yksityisille?

        Toisaalta kyllä minun vanha äitinikin hoidettiin hyvin vaikka oli multisairas, leikattiin syöpä ja silmiä laserilla parannelyåtiin aivoveren vuotaminen korjattiin leikkauksella joten ainkaissa paikoissa mitenkään eroitella vanhuksia


    • Anonyymi

      Lakiesitykset on tehty, hallituksen enemmistöäänillä ne tulevat menemään
      läpi ja astuvat voimaan suunnilleen ensi vuoden puolessa välissä.

      Asumistukia saavien häädöt asunnoistaan alkanevat jo keväällä,
      jos he eivät löydä edullisempaa asuntoa, niin kuin kukaan tukea
      saava edes asuisi kalliissa asunnossa. Asuntoa ei voi noin vain valita.
      Halpoja asuntoja ei ole kuin syrjäseuduilla, mutta siellä ei ole työtä
      tarjolla.

      Työttömien on tarkoitus saada töitä.
      Syrjäseuduilla niitä on vähän ja jos kadulle joutuu,
      kadulta on vaikea käydä töissä.

    • Anonyymi

      Samanlaisia huutajia ja riidanhaastajia ovat demari ja vasemmistolaiset naiset ihan joka työpaikassa. Miksi eduskunta olisi jokin poikkeus?

      • Anonyymi

        Oppositio aina samanlaista riippumatta kuka vallassa.


      • Anonyymi

        En ole koskaan todennut sellaista. Työpaikoissa, jossa olen ollut töissä
        on tehty töitä. Puoluekannat ovat olleet jokaisen oma asia.


      • Anonyymi

        Olet tainnut olla työilmapiirin pilaaja 9:41.

        Töissä tehdään töitä eikä vainota ihmisiä poliittisen kannan perusteella.
        Se on jokaisen oma asia.


      • Anonyymi

        @ 9:41
        Oletko monestikin saanut potkut räyhäämisesi takia ?


      • Anonyymi

        Työläisten edut jotka ovat voimassa ei mitenkään ole tulleet oikeiston taholta. Kyllä se niin on että jokaisella työläisillä on oltava turvallinen ilmapiiri työpaikallaan , enkä ainakaan ole nähnyt omalla työpaikallani koskaan mitään poliittisia keskusteluja, me kun ei oltais edes ehditty siellä keskustelemaan kun ravattiin käytävillä milloin minkäkin lapsen hälytyksen perään


      • Anonyymi

        Onko siinä joku tohveli sankari asialla taas mirkkaamassa naisia . Ei naiset sen kivempaa puhu politiikasta kun miehetkään. Sinua vaan ärsyttää kovasti että eräät naiset ovat tehneet karriääriä politiikassa koska ovat siihen kykeneviä. En ole nähnyt mitään huutamista työpaikoilla naisten taholta, mutta koska olet kateellinen naisvihaaja kun et itse ole barrikaadeilla niin et siedä naisia jotka osaavat ja tekevät.
        Niin että meidän työpaikalla apinaksi;tehtiin töitä eikä koskaan puhuttu politiikasta mitään työaikana


    • Anonyymi

      Olisiko ne niitä kateellisia myös, joita on lukemani perusteella täällä palstallakin.

    • Anonyymi

      Olen ollut n. 65 vuotta työelämässä ja aina on ollut painostusta eri ajatusmaailmaan uskovia kohtaan. Olen osallistunut itsekkin joskus siihen, joten pulinat pois.

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan minun työmaallani koskaan painostettu ketään , jos tekee töitä ihmisten parissa niin ailloin ei voi politiikasta keskustella koska asiakkaan ovat monesta eri puolueesta, siis asiaka palvelu on ainoastaan työtä, politiikasta puhutaan työn ulkopuolella


    • Anonyymi

      En ole koskaan kokenut. Olen saanut työskennellä fiksujen ihmisten
      parissa ja itsekin voi vaikuttaa. Jos alkaa itse meuhkata saa kyllä riitaa
      aikaan missä vaan.

    • Anonyymi

      Katsottuani kokonaan eilisen kyselytunnin totean ettei siellä mitään huutoa harjoitettu, sopivasti kinasteltiin.

    • Anonyymi

      Voi hyvinkin olla ettei kuuntelija tiedä suomen tilanteesta muuta kun yksipuolisen selostuksen .äkyllä poliitikot ovat hyvin selvillä suomen tilanteesta. Joten kunhan vähän ottaa monipuolista tietoa asioista niin kokonaisuus valkenee

    • Anonyymi

      Kommunistit haraa aina vastaan.Minkäs voi kun näkee pelkkää punaista,liimaletti punikkeja,

      • Anonyymi

        No onko se sinulle jokin ihme että kommunistien ideologia poikkeaa ääri oikeiston ideologioista aika tavalla, ja yleensä joka maassa on aina hallitus ja oppositio , joten mikäs siinä sinulle on ihmettelemistä . Tottakai he ovat eri mieltä asioista. Oppositio onmaa oman poliittisen agendansa ja tasoittaa kokonaisuutta


    • Anonyymi

      Kommunistinen puolue lakkautettiin kokonaan pian sen jälkeen,
      kun Neuvostoliitto romahti virallisesti 25.12.1991.
      Siinä ei ollutkaan vuosikymmeniin enää kuin sen perustajajäsen.
      Kommunisteja ei ole ollut hallituksessa kuin Kekkosen presidenttiuran
      alkuaikoina. Kekkonen otti SKP:n hallitukseen, että sitä olisi helpompi
      vahtia ja se saataisi kuriin.
      Samoista syistä nyt PS otettiin hallitukseen ja myös siksi, että 600000 rasistiahan
      antoi äänensä rasistiselle PS:lle ja että Kokoomuksella ja PS:llä on sama linja.
      Ne ovat "saman puun oksia".

      • Anonyymi

        Ei ne kommunistit siitä minnekkään hävinneet. Samat änkyrät sielä huutaa joskin siistineet kieltään jonkun verran.

        Lii möykkää ettei saa panna Venäjän rajaa tukkoon, pitää ottaa kaikki rajalta tulijat vastaan.

        Puumalainen toimi oikein, kun kielti rajan sulkemisen.


      • Anonyymi

        Eihän nämä mäniin yksinkertaista asiaa ymmärrä , eikä tiedä edes puolueiden nimiä käyttävät oman aikansa sanontoja aina vaan, niiltä on mennyt lakkauttaminen sivu suun , sekin jo todistaa aika paljon ketä ovat


    • Anonyymi

      Li ei ole sellaista sanonut. Ei koskaan kuule rehellistä puhetta persuilta.

      Persujen vihamaalituksen takia yhdenvertaisuusvaltuutettu
      joutui sulkemaan sivunsa.

      • Anonyymi

        Persupoika se keksaisee omiaan koska hönellä ei ole tietoisuutta asiasta. Onhan niitä persu naisiakin jotka ovat tehneenä pienipalkkaista työtä koko elämänsä ja onneksi vasemmisto on aikaan saanut hyötyjä heille työmaalla, ja nyt sitten ollaan vanhana olevinaan persuja kivasti, siinähän se näkyykin miten paljon ovat asioista tietoisia. Nämä ihmiset äänestivät persuja siksi että vihaavat ulkomaalaisia ( eräät ovat itsekkin ulkomaalaisia) ja luulivat että maahan muuttajat sitten välittömästi ajetaan pois kun on ääri oikeisto vallassa. Niin ei ole. Sopimuksia ei rikota noin vaan, ja pitää muistaa että tilanne on ihan; sama kaikissa Euroopan maissa. Joten ihmisten on opittava yhteistyöhön puoluerajojen ulkopuolella m se kun aina erotella joukkoihin, joten päätöksiä ei tehdä siksi että ärsytetään tahallaan toisia vaan niitä pitäisi tehdä ainoastaan maan hyväksi .siksihän he siellä ivat päättämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persupoika se keksaisee omiaan koska hönellä ei ole tietoisuutta asiasta. Onhan niitä persu naisiakin jotka ovat tehneenä pienipalkkaista työtä koko elämänsä ja onneksi vasemmisto on aikaan saanut hyötyjä heille työmaalla, ja nyt sitten ollaan vanhana olevinaan persuja kivasti, siinähän se näkyykin miten paljon ovat asioista tietoisia. Nämä ihmiset äänestivät persuja siksi että vihaavat ulkomaalaisia ( eräät ovat itsekkin ulkomaalaisia) ja luulivat että maahan muuttajat sitten välittömästi ajetaan pois kun on ääri oikeisto vallassa. Niin ei ole. Sopimuksia ei rikota noin vaan, ja pitää muistaa että tilanne on ihan; sama kaikissa Euroopan maissa. Joten ihmisten on opittava yhteistyöhön puoluerajojen ulkopuolella m se kun aina erotella joukkoihin, joten päätöksiä ei tehdä siksi että ärsytetään tahallaan toisia vaan niitä pitäisi tehdä ainoastaan maan hyväksi .siksihän he siellä ivat päättämässä

        Heheheeee. Vassarit edellisessä hallituksessa todella tekivät pienipalkkaisia työntekijöitä Suomeen.

        Jopa 1-2 tuntia viikossa oli työllistetty henkilö ja loppu liksa maksettiin Kelalta. Pitserian omistajat työllisti monta maahanmuuttajaa,


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä tykkään, että persut on hallituksessa ja itäraja kiinni nyt.

        Vassarit kiemurtelee. Nyt, kun saadaan vielä tuo rahatukkojen tukkiminen pakolaisten taskuun loppumaan niin a'vot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään, että persut on hallituksessa ja itäraja kiinni nyt.

        Vassarit kiemurtelee. Nyt, kun saadaan vielä tuo rahatukkojen tukkiminen pakolaisten taskuun loppumaan niin a'vot.

        Niille, kun antaa tarpeeksi niin menevät hetkeksi kotimaahan. Edellinen hallitus kehitti tuon toiminnan.


    • Anonyymi

      Kyllä he tietävät

    • Anonyymi

      Demarien Krista Kiuru hiljattain kokouksessa Eduskunnassa oli pitänyt melkoista ääntä, joka oli käytävälle asti ihmetystä herättänyt.

    • Anonyymi

      Krista Kiuru piti "tavallisen ihmisen" puolta hallituksen leikkausten
      suhteen. Kiitos Kristalle !

      • Anonyymi

        Onko sun mielestä tavallinen ihminen, vain maahanmuuttaja?


      • Anonyymi

        Tavallisia suomalaisia hän puolusti, ei niitä rikkaita, joille sinimustahallitus
        rahaa jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisia suomalaisia hän puolusti, ei niitä rikkaita, joille sinimustahallitus
        rahaa jakaa.

        Asun vastapäätä Kelan toimistoa enkä ole nähnyt niitä rikkaita siellä käyvän mutta muuta väkeä siellä lappaa alvariinsa.

        Joskus tulee mieleen, että kaikki ei ole miltä näyttää. Kelän toimistossa pieni tummaihoinen tyttö, rusetti päässä ja miehen käsipuolessa on normaali näky. En kyllä kaupungilla näe koskaan tuota näkyä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe