Kovin haluan saada piiskaa naistenvaatteisiin pukeutuneena,sidottuna olo myös mielessä
Tyttöilijälle piiskaa
10
836
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo ole laisinkaan vaikea toteutettavaksi. Jos nimittäin piiskaajaksi ja sitojaksi kelpaa kuuskymppinen äijä.
- Anonyymi
Ei sama kuin ap mutta mulla tyttöily on vielä aika alkeellista vaikka halu siihen on. Voisin alistua sulle ilman rihman kiertämää jahka saan harjoiteltua tyttöilyä enemmän. Olen alistunut naisille mutta huomannut olevani kiinnostuneempi miehistä. Vaikken ole nuorukainen olisi vanhemmalla miehellä auktoriteettia muhun nähden.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18127233X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täällä myös yksi, joka haluaa saada piiskaa tuhmana tyttönä ja nimenomaan vanhemmalta naiselta. Asuna voisi olla esim. stringit ja rintaliivit, vaaleanpunaiset, oikein söpöt ja tyttömäiset. Tai punainen pitsibody.
Piiskauksen jälkeen pitäisi niiata nätisti ja kiittää kauniisti. 50 kybää ja käyn pieksee pakarat verille.
Itseasiassa oliskohan menekkiä isokokoselle kaljupää farkkumiehelle joka käy antamassa nahkavyötä. Pitänee miettiä sivubisnestä.
Huoraamista olisi joo. Aika natsia semmosta. Asiakkaat ois varmaan just niitä alistuvia hinttejä, jotka kaapissa kitisee kuinka isoilla miehillä on tennispallot kainalossa.
- Anonyymi
Painu sirkukseen pelle 🤡
- Anonyymi
Voisin, koska tykkään naisten asuista, kiihottavaa. Voisin polkee lopuksi rasvat pakaroille. ukm61
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170