Voisitko nainen laihduttaa 20 kiloa pois?

Anonyymi-ap

Sit saattaisin kiinnostua?

46

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Periaatteesta, en todellakaan. ✌️

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18127235P

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Rupee personal treinerikseni.

• Anonyymi

Siinä tarvitaan jo faijasi lupa, myös oravalta, mikä juoksee kolossa. Kolosta vaaditaan kaikki lupahakemuksen, kiinteistöverosta maisemointiin asti. Myös tassi.

?

https://m.youtube.com/watch?v=qCHqYhpjUWc

• Anonyymi

En ikinä laihduttaisi miehen takia. Never ever. Ainoastaan itseni takia voisin laihduttaa. Ei ole minua varten sellainen ulkonäkökeskeinen ihminen. Enkä katsoisi päinkään, jos joku aiemmin painon takia dissannut olisi yhtäkkiä hoikempana kiinnostunut. Siitä tietää, että olisi miehelle vain koriste käsipuolessa. Kyllä pikkuisen enemmän pitää miehenkin arvomaailman kanssa ajatusten kohdata.

T. Ashley Graham -fani

• Anonyymi

Pudotettavaa on paljon enemmän. Eikä rumaan naamaan auta mikään. Kiitos kuitenkin

• Anonyymi

lesbodus siellä pätemässä.

• Anonyymi

Ei pysty. Menee niin rajusti alipainon puolelle. En muutenkaan suostu luopumaan näistä lihaksista joita olen huolella kasvattanut.

• Anonyymi

Ja olisi samanlainen lauta kuin sinä?

• Anonyymi

En voi

• Anonyymi

Rinssinnakki siellä unelmoi.

• Tämä meni ihan metsään. Minä en tee anonyyminä aloituksia. Enkä myöskään sano kellekään noin koskaan. Sen sijaan haluaisin kyllä itse laihtua tarpeeksi kiinnostavaksi. Taitaa vaan olla myöhäistä sekin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tämä meni ihan metsään. Minä en tee anonyyminä aloituksia. Enkä myöskään sano kellekään noin koskaan. Sen sijaan haluaisin kyllä itse laihtua tarpeeksi kiinnostavaksi. Taitaa vaan olla myöhäistä sekin.

miksi sä laihdutat kun sulla on kehonrakentajan kroppa

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sä laihdutat kun sulla on kehonrakentajan kroppa

Haluan olla hoikempi. Lihakset erottuvat paremmin pienellä rasvaprosentilla. Nythän näytän kuitenkin vain läskiltä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Haluan olla hoikempi. Lihakset erottuvat paremmin pienellä rasvaprosentilla. Nythän näytän kuitenkin vain läskiltä.

miten niin jos oot vuodessa saanut lihasmassaa 10 kiloa niin se on helvetin hyvin

• Anonyymi kirjoitti:

miten niin jos oot vuodessa saanut lihasmassaa 10 kiloa niin se on helvetin hyvin

Ei se kaikki ole lihasta. Olen jo sanonut että läskiäkin on tainnut tulla takaisin. Olen lohtusyönyt masennukseen herkkuja liikaa.

• Anonyymi

Anskulta?

• No en kyl halua, voi enkä todellakaan aio.. Ei oo kovin tervettä painaa alle 30 kg.

• Anonyymi

No en voi. En laihduta miehen vuoksi. Se sotii omaa ylpeyttä vastaan ja tulee tunne, että on toisen käskyvallan alla. Laihdutan vaan, jos itsellä on semmoinen olo/tunne, että tahtoisi muuttaa elintapojaan ja tehdä asialle jotain. Kukaan mies ei ole sen arvoinen, että sen vuoksi kannattaisi laihduttaa.

• Anonyymi

Amen sis.

• Anonyymi

En voi kun mun parhaat puolet häviäisivät.

• Anonyymi

Nylkytä sinä niitä tikkuisia lautoja vaan pikkunakillasi 😆

• Anonyymi

Jos kysyisit multa, niin sanoiin, että "joo, mutta sen jälkeen en ole enää kiinnostunut sinusta."

• Anonyymi

11 on jo lähtenyt, vielä 10-15 jäljellä

• Anonyymi

Täällä sama homma, 12 kg lähtenyt. Nyt on ollut vähän treenitaukoa, kohta jatkuu treenaus.

En ole vielä päättänyt mikä on päätepysäkki, koska kiinteytys ratkaisee myös paljon.

Kaikista tärkeintä kuitenkin mielestäni itsensä takia laihduttaa. Ei kenenkään toisen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä sama homma, 12 kg lähtenyt. Nyt on ollut vähän treenitaukoa, kohta jatkuu treenaus.

En ole vielä päättänyt mikä on päätepysäkki, koska kiinteytys ratkaisee myös paljon.

Kaikista tärkeintä kuitenkin mielestäni itsensä takia laihduttaa. Ei kenenkään toisen. :)

Sama minulla, lopullinen tulos näkyy sitten kiinteytymisen muodossa, eikä painon määrässä.
        Itseni takia tätä teen. Silloin, kun kaivattuni kanssa toisiamme aloimme katselemaan, niin olin itseasiassa painavimmillani silloin.
        Masennus johti siihen, että ei jaksanut pitää itsestään huolta...
        Yllättävää kyllä, että hän minuun kiinnitti huomiota silloin. Lihava ja masentunut nainen, joka ei jaksa huolehtia itsestään... Eli en usko, että hän ajattelisi näin, mitä aloituksessa sanottiin...
        Mutta hän sai minut taas iloitsemaan elämästä. Olen taas jaksanut harrastaa liikuntaa ja oikeasti nauttia elämästä.
        No, häntä en elämääni saanut ja se toki surettaa. Mutta en tiedä missä olisin ilman häntä. Olisinko enää edes tässä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Mies jolle kelpaat vain 20kg laihempana ei ole rakastunut sinuun.
        Rakastunut näkee sinut 20kg laihempana aina. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama minulla, lopullinen tulos näkyy sitten kiinteytymisen muodossa, eikä painon määrässä.
        Itseni takia tätä teen. Silloin, kun kaivattuni kanssa toisiamme aloimme katselemaan, niin olin itseasiassa painavimmillani silloin.
        Masennus johti siihen, että ei jaksanut pitää itsestään huolta...
        Yllättävää kyllä, että hän minuun kiinnitti huomiota silloin. Lihava ja masentunut nainen, joka ei jaksa huolehtia itsestään... Eli en usko, että hän ajattelisi näin, mitä aloituksessa sanottiin...
        Mutta hän sai minut taas iloitsemaan elämästä. Olen taas jaksanut harrastaa liikuntaa ja oikeasti nauttia elämästä.
        No, häntä en elämääni saanut ja se toki surettaa. Mutta en tiedä missä olisin ilman häntä. Olisinko enää edes tässä...

Minulla oli myös aiemmin hyvin harmaa kausi. Ei diagnosoitua masennusta, mutta kaikki oli ollut huonosti jo monta vuotta. Voimat olivat aivan lopussa.

Tänä vuonna sain repäistyä itseni irti tosi monesta huonosti olevasta asiasta ja varmasti ihastuminen auttoi myös omalta osaltaan eteenpäin.

Mitäpä tähän loppuun voi muuta todeta kuin hyvä sinä ja hyvä minä! Matka jatkuu ja tsemppiä meille! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Mies jolle kelpaat vain 20kg laihempana ei ole rakastunut sinuun.
        Rakastunut näkee sinut 20kg laihempana aina. sivusta

Juuri näin! Kiitos kommentista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli myös aiemmin hyvin harmaa kausi. Ei diagnosoitua masennusta, mutta kaikki oli ollut huonosti jo monta vuotta. Voimat olivat aivan lopussa.

Tänä vuonna sain repäistyä itseni irti tosi monesta huonosti olevasta asiasta ja varmasti ihastuminen auttoi myös omalta osaltaan eteenpäin.

Mitäpä tähän loppuun voi muuta todeta kuin hyvä sinä ja hyvä minä! Matka jatkuu ja tsemppiä meille! :)

Ei minullakaan mitään diagnoosia ole ikinä ollut, mutta olo on vain ollut hyvin synkkä muutaman vuoden.
        Kiitos sinulla ja tsemppiä!

• Anonyymi

Mut sithän mä painaisin enää 45kg, eiks toi ole anorektinen paino n 170 cm pitkälle?

• Anonyymi

En sinun takia.

• Anonyymi

En rupea laihtua tahtosi vuoksi ei kiitos.

• Anonyymi

Muistakaahan naiset ja naiseksi itsensä kokevat että vain itseensä tyytymätön hiiri päästää tälläistä näppikseltään, näin se on aina ollut ja tulee olemaan joten tsemppiä omakuvan kanssa

• Anonyymi

Kiitos. Amen to this!

• Anonyymi

Mistä tuollainen viha? Ja ketä kohtaan.

• Anonyymi

Naisviha,,se on noissa kai syntyjään. Pimppikateus.

• Anonyymi

En olisi todennäköisesti enää hengissä, jos 20 kg laihduttaisin. Typerä pyyntö muutoinkin, vaikka pelkkää trollausta olikin.

• Noh herttinen sentään.. olisin silloin noin 35kg. 😳Eli siis luuta ja nahkaa😱

• Anonyymi

MieheksiIuulijan temppuja tämä aloitus. Ei keksinyt ketään kiusattavaa niin esiintyy itse miehenä ja ilkeilee.

• Anonyymi

En voisi...
      Sillä kokeilin asiaa.
      En kelvannut seuraksi sittenkään.

Sen sijaan minua rakastetiin kun
      painoin eniten ikinä.
      Ja kun laidun mut jätettiin ...
      (Tosielämää)

Tämä on ennenmin semmoinen
      Kysymys jonka esittäjä pelkää
      muista ja massasta erottuvaa rakkautta.
      Naisen pitäisi olla sitä jä tätä ja tuota.
      Mutta mies itse ei kehity eikä muutu .
      Tämä sopuli tyyli kertoo miehistä paljon.

Ainoa peruste jonka olis hyväksytty.
      Olis ollu että aloittaja haluaa terveys syistä
      pohtineena ja välittävänä kannustaa.
      Kaikki muu on tasan ns. palittomuutta.
      Ja minä esim en tarvitse pallitonta miestä mihinkään.

Naiselta

• Anonyymi

Työn alla.

• Anonyymi

Itseni takia laihtuisin mielihyvin noin 30 kiloa. Vaatimuksena kiinnostukselle en kuitenkaan laihduta.

• Anonyymi

Painoindeksini olisi sitten 11,8. Eli todennäköisesti kuolisin.

Kauhean ruma ihminen sisäisesti muutenkin kirjoittaa noin. Kuten ap.

• Anonyymi

En. Laihduta itse läski.

• Anonyymi

En laiduta erikseen.Tippuu jos on tippuakseen.Yritän olla saamatta lisää painoa ,se on järkevintä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9497
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      14
      3833
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      31
      3161
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      89
      2468
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2090
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      396
      1974
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1511
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1138
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1115
    Aihe