Avoimessa suhteessa?
Elätkö nainen
23
480
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on avoin suhde.?
- Anonyymi
Sinkkuna
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
mietin tossa kyllä että tuskin ketään saat :D
lisäys aloittajalta- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ristiriitainen kommentti. 😉
- Anonyymi
Ei aloittajalta
- Anonyymi
Onneksi sinä et päätä sitä saanko ketään vai saanko jos haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä et päätä sitä saanko ketään vai saanko jos haluan.
Kaikki sulle nauraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sulle nauraa
Sulle ne nauraa kateuteesi tukehtuva manaatti, sivusta tämä (ei muute ollut taaskaan edes naisen kommentti tuo)
- Anonyymi
Pettäjän tie. Avoimet jutut sovitaan yhdessä kumppanin kanssa. Omapäisesti ei voi olla avoimessa suhteessa.
- Anonyymi
Niin? No mikä nyt tympii?
En minkäänlaisessa suhteessa.
Ja tuohon kommenttiisi, niin en ehkä oo haluamassa ketään.
Mihinkään suhteeseen siis.
Tälleen kun toi yläkerran J mies on se pysyvä,
niin mitä tekee väliaikasilla?
No hitto, elänhän mä sittenkin suhteessa.- Anonyymi
Etäsuhteessa.
- Anonyymi
Mistäs kenkä puristaa tänään 😂
- Anonyymi
En. En ole samanlainen kuin sinä.
- Anonyymi
En elä. Sinä elät korkeintaan suhteessa kätesi kanssa
No tällä hetkellä en ole minkäänlaisessa suhteessa. Kovasti kyllä haluaisin, mutta minkäs sille mahtaa.. aina ei vaan voi voittaa😢
- Anonyymi
miksi kuulustelet?
- Anonyymi
Tää on sen lesbodiuksen aloitus.
- Anonyymi
Naisten hormonien roolit muuttuvat ajan myötä. Naispuoliset sukupuolihormonit ovat olennainen osa monia kehon toimintoja. Mutta hormonaaliset tarpeesi muuttuvat paljon, kun kasvat lapsuudesta ja astut murrosikään. Ne muuttuvat myös dramaattisesti, jos tulet raskaaksi, synnytät tai imetät. Ja ne muuttuvat edelleen, kun olet lähellä vaihdevuodet.
- Anonyymi
Vastailen muuten vaan..
En elä. Olen sinkku. En voisi elää vapaassa suhteessa, saattaisi aiheuttaa mustasukkaisuutta puolin ja toisin riippuen kumppanista.
ES
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810187Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174261Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323536Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1052881Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352152Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142140Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501577FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01371Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu751198Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145