Krapulassa pahin ei ole se viinan aiheuttama kohmelo, vaan morkkis, kun rahat on menneet. . . Sitten aamulla ja sanotaan päivällä ei halua edes silmiä avata, kun vituttaa rahan meno.
Poijat se on hyvä muistaa tänään perjantaina, vaikka nyt onkin Black Friday. On halpaa joo on halpaa ja ei. Ei ne hotellit näytä olevan kovinkaan alennuksessa, en ainakaan heti löytänyt mitään.
Kavereille viesti neuvontaa, kun Vajakki on päässyt Pattayalle ja säästänyt sitä 2 - 3 vuotta. Laittakaa viestejä seuraavasti; Hei, milloin sä tuut takaisin, näin sun autosi liikennemerkissä. Sinua voidaan odotella, ole varovainen tullissa niiden pillereiden kanssa.
Sekä olit jättänyt ikkunan auki ja täällä on hirveä lumimyrsky. .. olihan sinulla kotivakuutus ?
Ei mitään mustaa huumoria. Joo morkkis on pahin. Tänään taas moni poika valtiossa laittaa viimeiset rahat baariin tai lainaa jos saa lainaa. Naisten haun kannalta tämä on kyllä otollisin aika. Monet naiset ostaa vain yhden drinkin ja loput tarjoaa jätkät. Tuosta tulikin mieleen minun vanha viisaus, että älä mene baariin alkukuusta ja älä mene parturiin alkukuusta, vaan loppukuusta. Säästä rahat loppukuulle ja parturi siihen. Vajakkeja ei ole baareissa silloin ja monet tytöt etsii miestä ja silloin sinulla on parempi vieny
Musta perjantai
15
217
Vastaukset
- Anonyymi
Olet Tapsa ulkoistanut omat kokemuksesi ja kärsimyksesi krapuloista, morkkiksista ja alituisesta rahanpuutteesta suomalaisille. Sinulla on selvästi kokemusta asiasta.
Ajattele positiivisesti. Kun olet tenunnut rahasi, siihen loppui juominen.
En tiedä mistä Juupajoelta olet kotoisin, mutta kovin on ankea käsitys sinulla suomalaisista miehistä, että kaikki ramppaa baareissa juomassa viimeiset rahansa ja sitten irvistelevät loppukuun ilman rahaa.
Itse olen Lahti-kaupungin laitamilta peltojen keskeltä kotoisin ja tavallisen köyhän lapsuuden viettänyt. Minulla on laaja ystäväpiiri ja vielä laajempi tuttavapiiri. Serkkuja kymmenittäin.
Tiedätkö mitä Tapsa? Kotikylältä viinaan on kupsahtanut muutamia, mutta 95% kylän miehistä, kavereista, sukulaisista, ystävistä ja tutuista; -Heillä menee hyvin.
Heillä on hyvät duunit, vaimot, talot, autot, kesämökit, harrastukset ja rahaa. He voivat tehdä mitä vaan vapaa-ajallaan ja niin he tekevätkin. Heillä on kaikki hyvin. Ei alkoholismia, ei eroja, ei konkursseja, ei mielenterveysongelmia.
He ovat selättäneet ongelmansa sitä mukaan kun vastoinkäymisiä on tullut. He eivät ole paenneet niitä viinaan eikä Kampotiin. Heidän ei ole tarvinnut pakoilla ulosottomiestä eikä pelätä haastemiestä kuten sinulle on käynyt.
He ovat oikeita vapaaherroja ja sinä olet pakolaisstatuksella köyhäilemässä jossakin hevon kuusessa saattohoitolassa.
2010
PS: Minullakin on kaikki hyvin, kuten tuolla mainitsemallani tolkun porukalla. Ei tarvitse säästää eikä kurkkia saldoa, kun tietää että sitä on riittävästi. Se johtuu siitä että ei ole pakoillut töitä eikä velvollisuuksia.- Anonyymi
Se miten asiaa liittyy teemaan kun on varaton ei pysty itseään tappamaan edes viinaan, täällä Thaimaassa se onnistuu helposti, kun halvin paloviina maksaa euron 1/3 l pullo.
- Anonyymi
ei taas 2010 sinulla on selvästi köyhyyssyndrooma, sinun pitää joka päivä yrittää päteä palstalla, kuinka varakas olet, hyvä kuntoinen, miten mahtava potenssi, mikään noista ei todennäköisesti edes pidä paikkaansa, millään muotoa, todellisuudessa olet konkurssin tai konkursseja tehnyt yrittäjä, mitä enemmän yrität vakuutella palstalla siis tällä pattaya palstalla olevasi sitä tai tätä, kirjoituksesi kääntyvät sinua vastaan, kun selität olevasi miljonääri joka vastauksessasi, tai ainakin muita parempi...
Sinuun pikkusieluun ottaa kovasti kun otetaan puheeksi kaljuutesi, kaikki juttusi on vain heikon itsetuntosi pönkittämistä, etkä sinä tule koskaan paljastamaan kuka todella olet, samasta syystä, huutelet herjojasi vain puskajussina, kun pelokas pikku poika... joka kuitenkin pelkää että totuus paljastuu joskus...
Ja kun herjasi eivät enää riitä, keksit päästäsi niitä lisää, tämäkin kertoo sinun ongelmista varsin paljon, oikeastaan olet palstan heikoin lenkki, ja voipi olla että olet tämä laiffila, ja fanittaa sinua ilman aivoja, lisäten vielä kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, aivan vitun lapsellista, sairasta.
By NumBall HHN 62 huomenna...
- Anonyymi
Katsoin lentoja ja teen suunnittelua. Soneran on 13 - 15 päivä huhtikuuta, joten silloin en halua olla Kambodzassa enkä Thaimaassa. Joten taidan varata sen jälkeen paluulennon Filippiineiltä. . . Tämä ajatus alkaa kuulostaa hyvältä. . . Sitä ennen voi matkata bussilla monia mestoja. . . Tästä voi kehittyä hyvä juttu.
- Anonyymi
Olet tainnut ajatella kaikenlaista kaiken aikaa ja melkein varannut ja voinut tehdä ties mitä jotka kuulostaa hyvältä ja josta voi kehittyä hyvä juttu mutta siellä sinä vaan juopottelet yksin kotona ja olet siellä tekemättä koskaan mitään muuta. Unen näit Filippiineiltä.
Se on Songkran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tainnut ajatella kaikenlaista kaiken aikaa ja melkein varannut ja voinut tehdä ties mitä jotka kuulostaa hyvältä ja josta voi kehittyä hyvä juttu mutta siellä sinä vaan juopottelet yksin kotona ja olet siellä tekemättä koskaan mitään muuta. Unen näit Filippiineiltä.
Se on Songkran.En ole juonut alkoholia yli puoleen vuoteen. . . Minä olen vapaaherra ja mietin ihan oikeasti muitakin paikkoja. Sama se on Filippiineillä ja aika samaa hintatasoa. Siellä on enemmän merta. Asunto löytyy varmasti 200 dollarin hintaan vuokralle ja sieltä voi motolla käydä kiertelemässä. Ostan toki heti oman moton, kun sinne menen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole juonut alkoholia yli puoleen vuoteen. . . Minä olen vapaaherra ja mietin ihan oikeasti muitakin paikkoja. Sama se on Filippiineillä ja aika samaa hintatasoa. Siellä on enemmän merta. Asunto löytyy varmasti 200 dollarin hintaan vuokralle ja sieltä voi motolla käydä kiertelemässä. Ostan toki heti oman moton, kun sinne menen.
Kannattaa joo miettiä, se ei maksa mitään, mutta matkustaminen vaatii rahaa.
- Anonyymi
Songran
- Anonyymi
Se on kuukauden viiminen viikko, edessä armotonta säästämistä että saisi 500 Rieliä säästöön. Parmasen pojan kinkku oli virheostos, heitti talouden taas epätasapainoon. Asiaa vielä vaikeuttaa se, että toisin kuin oikeat työeläkeyhtiöt, Kela maksaa "eläkkeen" vasta kolmas päivä.
Noh, onneksi jeesus pitää lapsistaan huolen, toisin kuin minä niistä kolmesta ranskan- ja kahdesta ruotsinkielisestä. Toki jeesuksellakin suurin osa ajasta menee siihen toisen tulemisen tumputukseen, että ehtineekö tuokaan auttaa. Onneksi olen kuitenkin jo tottunut kituuttamaan ja pääsin sentään ulosottia karkuun tänne Kampottiin.- Anonyymi
Pillxx perässä poika on menossa Pattayalle, kun puhuu tumputuksesta. Eikö Vajakki tajua kuinka paljon täällä on naisia ja luuletko, että naisia ei ole muualla, kuin Pattayalla tyttö-baareissa. Eikö se ole ihan sama jos menet bordelliin muuallakin. Luuletko sinä, että täällä nussitaan koko ajan vai.
Voithan tilata ihan postimyynnistä naisen joko pitemmälle tai lyhyemmälle ajalle.
- Anonyymi
Tapsa ja saaritelkkä ovat yksi ja sama
- Anonyymi
Näin se on. Ei tule vastausta kysymykseen että miten vaikeaa se viisumi "Tapsan" nimellä on laittaa siihen aamiaispöytään?
Saaripershole puolustaa raivoisasti Tapsaa voileivistä lähtien. Pöpöttäneet molemmat kuukausitolkulla "keskieläkeläisistä" ja siitä miten köyhiä suomalaiset on kun eivät pääse asustelemaan "Aasiaan".
Kun olen koettanut kertoa että ei kaikki suomalaiset ole niin köyhiä, niin sekä Saarikankkunen että Tapsareuma "molemmat" tulee silmille että onpas. Nyt sitten minä kuulema olenkin se joka tämän köyhyyskeskustelun ja eläkekeskustelun aloitti.
Jo kauan ennen Toveri Tapsaa Saarirampe on jauhanut täällä vuodesta 2015 saakka sitä että "minä olen jo täällä ja te ette pääse tänne, teillä on paskat eläkkeet ja äiti ainoa tyttöystävä".
Nyt Saarikuono käy läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat jonka takia Thaimaa on paskin ja vaarallisin maa ikinä asua, kuinka hänet on petetty kun ei saa sairaalahoitojakaan ilmaiseksi.
Mitäänhän tuo sotamursu ei ole Thaimaassa koskaan tehnyt kuin maleksinut ja oleskellut.
Ainoiksi asioiksi Thaimaassa hänelle on jäänyt sairauksista puhuminen, sairaaloista puhuminen, terveydenhuollon taso, sairaalamaksut, sairaudet, vaivat, kivut, lääkkeet, lupa-asiat, passien leimaamiset, vakuutusongelmat, eläke, keskieläke, rahapula, köyhyys ja köyhien sairaus ja lupa-asiat.
Ei mitään muuta kuin luennointia huolista murheista ja turhista toiveista, jo vuodesta 2015.
Lohdukseen tarjoaa noita murheitaan jaettavaksi keksimälleen ryhmälle "pattayan rakkaat" tai nykyisin puhuu "lahkolaisista" yhdessä Tapsansa kanssa.
Se pikkuinen katkarapu siellä Märkähuhdan pallomahan alla ei herää eloon enää tässä elämässä. Sellaista loitsua, lääkettä tai leikkausta ei ole keksitty. Kaikkein vähiten siihen auttaa terveiden heteromiesten syyllistäminen ja solvaaminen.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Ei tule vastausta kysymykseen että miten vaikeaa se viisumi "Tapsan" nimellä on laittaa siihen aamiaispöytään?
Saaripershole puolustaa raivoisasti Tapsaa voileivistä lähtien. Pöpöttäneet molemmat kuukausitolkulla "keskieläkeläisistä" ja siitä miten köyhiä suomalaiset on kun eivät pääse asustelemaan "Aasiaan".
Kun olen koettanut kertoa että ei kaikki suomalaiset ole niin köyhiä, niin sekä Saarikankkunen että Tapsareuma "molemmat" tulee silmille että onpas. Nyt sitten minä kuulema olenkin se joka tämän köyhyyskeskustelun ja eläkekeskustelun aloitti.
Jo kauan ennen Toveri Tapsaa Saarirampe on jauhanut täällä vuodesta 2015 saakka sitä että "minä olen jo täällä ja te ette pääse tänne, teillä on paskat eläkkeet ja äiti ainoa tyttöystävä".
Nyt Saarikuono käy läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat jonka takia Thaimaa on paskin ja vaarallisin maa ikinä asua, kuinka hänet on petetty kun ei saa sairaalahoitojakaan ilmaiseksi.
Mitäänhän tuo sotamursu ei ole Thaimaassa koskaan tehnyt kuin maleksinut ja oleskellut.
Ainoiksi asioiksi Thaimaassa hänelle on jäänyt sairauksista puhuminen, sairaaloista puhuminen, terveydenhuollon taso, sairaalamaksut, sairaudet, vaivat, kivut, lääkkeet, lupa-asiat, passien leimaamiset, vakuutusongelmat, eläke, keskieläke, rahapula, köyhyys ja köyhien sairaus ja lupa-asiat.
Ei mitään muuta kuin luennointia huolista murheista ja turhista toiveista, jo vuodesta 2015.
Lohdukseen tarjoaa noita murheitaan jaettavaksi keksimälleen ryhmälle "pattayan rakkaat" tai nykyisin puhuu "lahkolaisista" yhdessä Tapsansa kanssa.
Se pikkuinen katkarapu siellä Märkähuhdan pallomahan alla ei herää eloon enää tässä elämässä. Sellaista loitsua, lääkettä tai leikkausta ei ole keksitty. Kaikkein vähiten siihen auttaa terveiden heteromiesten syyllistäminen ja solvaaminen.
2010Lunta prseessxx vai mitä 2010. Kuule nyt sinä laulat joululauluja. . . Petteri Puna kuono ja onkos tullut kesä nyt pakkasen keskelle.. lunta perseexxxx
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Mitäs luulet lahkolainen onko tällä palstalla enemmän mielisairaita kun suomen väestössä keskimääräisesti, siis Suoli24 pattaya palstalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949