Duster vai Niva?

Anonyymi-ap

Kumpi on parempi?
Niva on todella edullinen alle 50 tuhatta ajettuna kun taas Dusterit on loppuun ajettu samalla rahalla.

16

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nettiautossa tänään myytävänä 1 kpl Lada Niva vm. 2018, muut 10 vuotta vanhempia, Siitä vaan ostamaan, kuka ehtii.

• Anonyymi

Ylläpidon pitäisi nyt keksiä taas joku uusi idea kun nämä "kumman ottaisin" kysymykset alkaa olla jokapäiväisiä eikä sinänsä motivoivia vastailemaan.

• Anonyymi

Vastasit silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit silti

Enhän minä kysymykseen vastannut vaan kerroin palstan muillekin ihmisille, että näihin on sinänsä turha vastata kun ei siitä hyötyä ole kellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä kysymykseen vastannut vaan kerroin palstan muillekin ihmisille, että näihin on sinänsä turha vastata kun ei siitä hyötyä ole kellekkään.

Liekö vastauksen sisällöllä mitään merkitystä vastaus on se silti.

• Anonyymi

Kysy Putinilta !

• Anonyymi

Mä olen vähän kautta rantain varoitetellut ostamasta Tusteria. Pakoputki roikkuu, akku noname sippaa, turbo viheltää, jakoketju rallattaa ja kabiini löyhkää. Nämä kaikki uudessa autossa, ei hyvä. Sanon vaan että katsokaa TSI JA DSG teknologian perääm. Niin tekee Güntherikin. Eikä ole väärässä.

• Anonyymi

Jos luulet, että joku uskoo, voit voit varoitella kautta rantain edelleenkin. Minun kokemukset Dusterista ovat erilaisia, mutta tallissa lepäävä saksalainen kansanauto, kakkosautoni, on ollut varsinainen vikapesä.

• Anonyymi

Olet revennyt täällä jo niin monta kertaa, että olet varmaan aivan riekaleina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet revennyt täällä jo niin monta kertaa, että olet varmaan aivan riekaleina.

Minä olen jo aivan riekaleina. Teikäläiset ajelee takkuunalaisilla Dacioilla. Mulla ruosteensyömä mese jossa oli perävalotakkuu. Karvanopatkin ovat kuluneet.

• Anonyymi

Mä olen vähän kautta rantain varoitetellut ostamasta.........Taidat olla niitä Putinin miehiä,, sinä ja Putin yritätte tehdä valheista totta . Voiko tuollaiset toteamukset menestyä Suomessa,.... jos...niin kohta trollit keräävät yrityksiltä suojelurahaa,.... ei kun toiselle puolen itärajaa !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen vähän kautta rantain varoitetellut ostamasta.........Taidat olla niitä Putinin miehiä,, sinä ja Putin yritätte tehdä valheista totta . Voiko tuollaiset toteamukset menestyä Suomessa,.... jos...niin kohta trollit keräävät yrityksiltä suojelurahaa,.... ei kun toiselle puolen itärajaa !!!!

Jokaisen toisinajattelijan täytyy olla putinin kätyri. Perus punaniska argumentit, älykkyysosamäärä siellä jossain kengännumeron kieppeillä.

• Anonyymi

Eikö tuohon aloitukseen vois vähän tehdä muutoksia kun tuo jo menee liian tutuksi. Aloittajalle vihjeeksi että KUMMAN KAA !!!

• Anonyymi

Ei kummankaan kaa. Mulla on LOPPUUNPOLJETTU JA PIERESKELTY MESE V6 MOSALLA. SIITÄS SAIT MAKEAT NAURUT 😀

• Anonyymi

Kumpikin kelpaa Putinille. Uskaliasta mennä venäjälle kummallakaan.

• Anonyymi

Mitä sanoo Duster kun sitä yrittää käynnistää. Put put put put putput putput putput Putin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe