Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Duster vai Niva?

Anonyymi-ap

Kumpi on parempi?
Niva on todella edullinen alle 50 tuhatta ajettuna kun taas Dusterit on loppuun ajettu samalla rahalla.

16

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nettiautossa tänään myytävänä 1 kpl Lada Niva vm. 2018, muut 10 vuotta vanhempia, Siitä vaan ostamaan, kuka ehtii.

    • Anonyymi

      Ylläpidon pitäisi nyt keksiä taas joku uusi idea kun nämä "kumman ottaisin" kysymykset alkaa olla jokapäiväisiä eikä sinänsä motivoivia vastailemaan.

      • Anonyymi

        Vastasit silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit silti

        Enhän minä kysymykseen vastannut vaan kerroin palstan muillekin ihmisille, että näihin on sinänsä turha vastata kun ei siitä hyötyä ole kellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä kysymykseen vastannut vaan kerroin palstan muillekin ihmisille, että näihin on sinänsä turha vastata kun ei siitä hyötyä ole kellekkään.

        Liekö vastauksen sisällöllä mitään merkitystä vastaus on se silti.


    • Anonyymi

      Kysy Putinilta !

    • Anonyymi

      Mä olen vähän kautta rantain varoitetellut ostamasta Tusteria. Pakoputki roikkuu, akku noname sippaa, turbo viheltää, jakoketju rallattaa ja kabiini löyhkää. Nämä kaikki uudessa autossa, ei hyvä. Sanon vaan että katsokaa TSI JA DSG teknologian perääm. Niin tekee Güntherikin. Eikä ole väärässä.

      • Anonyymi

        Jos luulet, että joku uskoo, voit voit varoitella kautta rantain edelleenkin. Minun kokemukset Dusterista ovat erilaisia, mutta tallissa lepäävä saksalainen kansanauto, kakkosautoni, on ollut varsinainen vikapesä.


      • Anonyymi

        Olet revennyt täällä jo niin monta kertaa, että olet varmaan aivan riekaleina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet revennyt täällä jo niin monta kertaa, että olet varmaan aivan riekaleina.

        Minä olen jo aivan riekaleina. Teikäläiset ajelee takkuunalaisilla Dacioilla. Mulla ruosteensyömä mese jossa oli perävalotakkuu. Karvanopatkin ovat kuluneet.


      • Anonyymi

        Mä olen vähän kautta rantain varoitetellut ostamasta.........Taidat olla niitä Putinin miehiä,, sinä ja Putin yritätte tehdä valheista totta . Voiko tuollaiset toteamukset menestyä Suomessa,.... jos...niin kohta trollit keräävät yrityksiltä suojelurahaa,.... ei kun toiselle puolen itärajaa !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen vähän kautta rantain varoitetellut ostamasta.........Taidat olla niitä Putinin miehiä,, sinä ja Putin yritätte tehdä valheista totta . Voiko tuollaiset toteamukset menestyä Suomessa,.... jos...niin kohta trollit keräävät yrityksiltä suojelurahaa,.... ei kun toiselle puolen itärajaa !!!!

        Jokaisen toisinajattelijan täytyy olla putinin kätyri. Perus punaniska argumentit, älykkyysosamäärä siellä jossain kengännumeron kieppeillä.


    • Anonyymi

      Eikö tuohon aloitukseen vois vähän tehdä muutoksia kun tuo jo menee liian tutuksi. Aloittajalle vihjeeksi että KUMMAN KAA !!!

      • Anonyymi

        Ei kummankaan kaa. Mulla on LOPPUUNPOLJETTU JA PIERESKELTY MESE V6 MOSALLA. SIITÄS SAIT MAKEAT NAURUT 😀


    • Anonyymi

      Kumpikin kelpaa Putinille. Uskaliasta mennä venäjälle kummallakaan.

    • Anonyymi

      Mitä sanoo Duster kun sitä yrittää käynnistää. Put put put put putput putput putput Putin!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe