Minä en pysty. Enkä ymmärrä miksi ei henkilökuntaa lääkitetty.
Katsotko koiratonta sääennustetta.
16
267
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi koirat poistettiin MTV-lähetyksestä, nyt minäkin voin seurata ohjelmaa, koska koiran karvat ei enää aiheuta allergisia oireita !
HÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄH ja LäääääH - Anonyymi
Koirat on tärkeitä!,lapset vanhukset sairaat joutaa,vaikka..sanonko..mihin..
- Anonyymi
MTV ja YLE ..llä...vois olla vaikka lampaita...katsojatkin suurin osa.
- Anonyymi
En katso kun en katsonut koirallisenakaan. En ymmärrä myöskään sitä ruikutusta asiasta, eikö työntekijöiden terveys ole tärkeämpi. Ei ole oikein että yhden itsekkään takia moni muu joutuu kärsimään.
- Anonyymi
En ole katsonut kertaakaan, kun oli koirat työpaikalla.
- Anonyymi
En vaan kuuntelen.
- Anonyymi
Kuva pois tv-ruudusta, pelkästään Poudan ääni kuuluviin.
- Anonyymi
Lääkkeitä löytyy, vaimo on oikeassa.
Työntekijöiden terveys edellä mennäänvaikka koirat ovat kuinka ihania.
- Anonyymi
Toimittaja Sarolahti ei tykkää, kun ukko ei saa viedä koiria työpaikalle hoitoon.
Anonyymi kirjoitti:
Toimittaja Sarolahti ei tykkää, kun ukko ei saa viedä koiria työpaikalle hoitoon.
Toimittaja Sarolahden pitää ymmärtää että työntekijöiden terveys on etusijalla työpaikoissa. Vaikka koirat kuinka toisivat ilmettä säätiedotuksiin ja työpaikalle.
- Anonyymi
En katso säätä uutsisita, vaan katson kännykän applikaation kautta.
- Anonyymi
Kuntele sitten radiosta sää ennusteet,niin ei tarvitse katsoa sää ennusteeita. Jos sinulla vaikeuksia kuulla.Niin netti vaan löytyy ihan ilmasiksi päivän sää,viikon sää jne. Terv. alergiasta kärsivä.
- Anonyymi
Sarolahti ärähti.
- Anonyymi
Koirat olivat samalla hoidossa maikkarilla, kun P P oli duunissa.
- Anonyymi
Ota lemmikki mukaan työpaikalle päivä, Arkadianmäellä olisi hurja ulina tänään?😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472