Pörssisähkön hinta on tänään iltapäivällä kovasti miinuksella. Kaikki leipäkoneet, sähköhammasharjat, jouluvalot ja talon lämmitys niin isoille lukemille kuin mahdollista. Näin säästämme useita euroja mikä näkyy tämän kuun sähkölaskussa joka saattaa kääntyä niin että saamme palautusta, hah hah haaa!!!...
Tänään tilipäivä
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Voinko tulla lataamaan sähköautoni iltapäivällä pihallesi? Terveisin lähialueen asukas.
- Anonyymi
Tarkista sopimuksesi. Osa yhtiöistä pyöristää negatiivisen hinnan nollaksi.
- Anonyymi
Siirtohinnan joutuu silti maksamaan..
- Anonyymi
Siirtohinta on vain murto-osa päivän alennushinnasta.
- Anonyymi
Avaa Ressu ovet ja ikkunat niin tienaat enemmän.
- Anonyymi
Saunan laitan just päälle koko illaksi.Enpä muista milloin olisin saunonut yli 45 min.Välillä hankeen mitä nyt on ja takaisin saunaan.
- Anonyymi
Kätevää jos laittais uloskin muutaman sähköpatterin ja puhaltimen huutaan. Vanhan pihamökkiin unohtuneen kiukaankin voisi kytkeä roikanpäähän hankea sulattamaan jne. Vielä on aikaa loiventaa sähkölaskua hyvät kansalaiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2254532Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621955Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71696Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100924- 30757
- 63755
- 176740