Karjalanpaisti uuniin

Anonyymi-ap

15.00 jälkeen ja pesukone pyörimään, sähkö on ilmaista jonkin aikaa.

14

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on aina
      Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut

Usein sanotaan miksi sikaköyhä Sarasvuo
      ja sikavarakas ehkä rikas Nalle ovat stressittömiä ja kestävät rai vostumatta
      arvostelua niin se johtuu juuri siitä että ne nauttivat vapaudesta
      mitä välii
      rahoja ei tarvi laskea

piti kirjoittaa sika mutta tuli vahingossa aika

• "Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut"

Sinulle "sikarikas", jonka oletan joskus kirjoittaneen sen jutun pankkitilistäsi, jossa oli aina saldona "paljon rahaa" ja kun nosti, niin jäi vieläkin saldoksi paljon rahaa.

Arvaapa , kuinka usein olen hokenut sitä lapselleni?

• Anonyymi

Minulla pyörii vaan pyykit.

• Anonyymi

Sähkö on ilmaista?

Mitä enemmän tätä "ilmaissähköä" käytät, sitä isompi lasku tulee sähkönsiirrosta, joka on moninkertainen sähkönhintaan verrattuna.
      Sähköyhtiöt ovat mielissään näistä kuluttajista.

• Anonyymi

Jaa, no jospa vaan tuon paistin ja huomenna pesen pyykit, kiitos vinkistä eli mikään ei ole ilmaista.

• Anonyymi

Sähkön hinta pari vuotta jotain 7 senttiä oli muilla halpaa tai kallista, pyykkikone ja imuri tänään hurranneet. Herkuttelen valmiilla kanankoivilla.

• Anonyymi

Elämässä pitää olla myös mukavia juttuja muuten ei jaksa ja laitan karjalanpaistin uuniin, makso mitä vaan!

• Anonyymi

Tuo on meille kaikille tärkeätä tietoa että sinä teet karjalanpaistia, tuota tietoa me olemme odottaneet monta vuorokautta.

• Anonyymi

Hyvä!, et voitit negatiivisuuden ja jaksoit odottaa, tarjoaisin sullekkin nyt kun alan syömään nam, nam :)

• Anonyymi

Entä jos pyöräytät piirakat myös? Siinä menis samantien.
        Lanttukukko olis myös "tyttöä" (miksi aina sanotaan "poikaa"?)

(miksi "nam,nam" =kuulostaa lapselliselta)

• Anonyymi

nyt maha täys, olipa hyvää, syö sinäkin se nostaa verensokeria ja tulee hyvä olo, suosittelen nam

• Anonyymi

Karjalan paisti, keitetyt perunat ja lanttulaatikko,,siinä yhdistelmä vailla vertaa.

• Anonyymi

👍😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      63
      5152
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      252
      4198
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      57
      3818
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      137
      2196
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      22
      1562
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      60
      1186
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      929
    8. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      872
    9. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      847
    10. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      31
      827
    Aihe