15.00 jälkeen ja pesukone pyörimään, sähkö on ilmaista jonkin aikaa.
Karjalanpaisti uuniin
14
224
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on aina
Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut
Usein sanotaan miksi sikaköyhä Sarasvuo
ja sikavarakas ehkä rikas Nalle ovat stressittömiä ja kestävät rai vostumatta
arvostelua niin se johtuu juuri siitä että ne nauttivat vapaudesta
mitä välii
rahoja ei tarvi laskea
piti kirjoittaa sika mutta tuli vahingossa aika"Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut"
Sinulle "sikarikas", jonka oletan joskus kirjoittaneen sen jutun pankkitilistäsi, jossa oli aina saldona "paljon rahaa" ja kun nosti, niin jäi vieläkin saldoksi paljon rahaa.
Arvaapa , kuinka usein olen hokenut sitä lapselleni?
- Anonyymi
Minulla pyörii vaan pyykit.
- Anonyymi
Sähkö on ilmaista?
Mitä enemmän tätä "ilmaissähköä" käytät, sitä isompi lasku tulee sähkönsiirrosta, joka on moninkertainen sähkönhintaan verrattuna.
Sähköyhtiöt ovat mielissään näistä kuluttajista. - Anonyymi
Jaa, no jospa vaan tuon paistin ja huomenna pesen pyykit, kiitos vinkistä eli mikään ei ole ilmaista.
- Anonyymi
Sähkön hinta pari vuotta jotain 7 senttiä oli muilla halpaa tai kallista, pyykkikone ja imuri tänään hurranneet. Herkuttelen valmiilla kanankoivilla.
- Anonyymi
Elämässä pitää olla myös mukavia juttuja muuten ei jaksa ja laitan karjalanpaistin uuniin, makso mitä vaan!
- Anonyymi
Tuo on meille kaikille tärkeätä tietoa että sinä teet karjalanpaistia, tuota tietoa me olemme odottaneet monta vuorokautta.
- Anonyymi
Hyvä!, et voitit negatiivisuuden ja jaksoit odottaa, tarjoaisin sullekkin nyt kun alan syömään nam, nam :)
- Anonyymi
Entä jos pyöräytät piirakat myös? Siinä menis samantien.
Lanttukukko olis myös "tyttöä" (miksi aina sanotaan "poikaa"?)
(miksi "nam,nam" =kuulostaa lapselliselta)
- Anonyymi
nyt maha täys, olipa hyvää, syö sinäkin se nostaa verensokeria ja tulee hyvä olo, suosittelen nam
- Anonyymi
Karjalan paisti, keitetyt perunat ja lanttulaatikko,,siinä yhdistelmä vailla vertaa.
- Anonyymi
👍😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2524198Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573818Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372196Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221562Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar601186Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31827