Karjalanpaisti uuniin

Anonyymi-ap

15.00 jälkeen ja pesukone pyörimään, sähkö on ilmaista jonkin aikaa.

14

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on aina
      Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut

Usein sanotaan miksi sikaköyhä Sarasvuo
      ja sikavarakas ehkä rikas Nalle ovat stressittömiä ja kestävät rai vostumatta
      arvostelua niin se johtuu juuri siitä että ne nauttivat vapaudesta
      mitä välii
      rahoja ei tarvi laskea

piti kirjoittaa sika mutta tuli vahingossa aika

• "Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut"

Sinulle "sikarikas", jonka oletan joskus kirjoittaneen sen jutun pankkitilistäsi, jossa oli aina saldona "paljon rahaa" ja kun nosti, niin jäi vieläkin saldoksi paljon rahaa.

Arvaapa , kuinka usein olen hokenut sitä lapselleni?

• Anonyymi

Minulla pyörii vaan pyykit.

• Anonyymi

Sähkö on ilmaista?

Mitä enemmän tätä "ilmaissähköä" käytät, sitä isompi lasku tulee sähkönsiirrosta, joka on moninkertainen sähkönhintaan verrattuna.
      Sähköyhtiöt ovat mielissään näistä kuluttajista.

• Anonyymi

Jaa, no jospa vaan tuon paistin ja huomenna pesen pyykit, kiitos vinkistä eli mikään ei ole ilmaista.

• Anonyymi

Sähkön hinta pari vuotta jotain 7 senttiä oli muilla halpaa tai kallista, pyykkikone ja imuri tänään hurranneet. Herkuttelen valmiilla kanankoivilla.

• Anonyymi

Elämässä pitää olla myös mukavia juttuja muuten ei jaksa ja laitan karjalanpaistin uuniin, makso mitä vaan!

• Anonyymi

Tuo on meille kaikille tärkeätä tietoa että sinä teet karjalanpaistia, tuota tietoa me olemme odottaneet monta vuorokautta.

• Anonyymi

Hyvä!, et voitit negatiivisuuden ja jaksoit odottaa, tarjoaisin sullekkin nyt kun alan syömään nam, nam :)

• Anonyymi

Entä jos pyöräytät piirakat myös? Siinä menis samantien.
        Lanttukukko olis myös "tyttöä" (miksi aina sanotaan "poikaa"?)

(miksi "nam,nam" =kuulostaa lapselliselta)

• Anonyymi

nyt maha täys, olipa hyvää, syö sinäkin se nostaa verensokeria ja tulee hyvä olo, suosittelen nam

• Anonyymi

Karjalan paisti, keitetyt perunat ja lanttulaatikko,,siinä yhdistelmä vailla vertaa.

• Anonyymi

👍😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      103
      4628
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3908
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3304
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      665
      1958
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1308
    7. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      209
      1296
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1279
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1240
    Aihe