Onko ketään, jonka koira saanut Advocate- kuurin? Minulla 12 vuotias kääpiöpinseri joka yskinyt jo kauan. On tutkittu verinäytteet, keuhkokuvat, nielun tähystys anestesiassa ja ulosteen parasiitit. Mitään ei löydy, tulokset normaalit. Söi myös kortisonikuurin josta ei mitään apua. Ell epäilee ketun kehkomato infektioita koska asumme maalla. MUTTA, kuulemma häätölääkkeen saamme vain ja ainoastaan jos koiralle tehdään kehkojen täyhystys, anestesiassa tietenkin. Koira on jo iäkäs eikä nämä toistuvat anestesiat hyväksi sille enää ole. Lisäksi bronkoskopian hinta on yli tonnin ja koira erittäin pelokas ja stressaantunut ell käynneillä.Eikö todellakaan häätölääkekuuria pysty koiravanhukselle kirjoittamaan ilman bronkkoa? Mitä ihmeen haittaa olisi, että koiravanhukseni saisi tämän kuurin ja elämänlaatu paranisi jäljelläoleviksi vuosiksi. Lisäksi jos koirallani ketun keuhkomato on, se levittää sitä ulosteiden mukana ympäristöönsä ( maalla asumme, joten suoraan muiden koirat eivät näitä ulosteita kohtaa)
Ketun keuhkomato
6
1846
Vastaukset
- Anonyymi
Me saatiin juuri pari viikkoa sitten Advocate-kuuri ihan hoitokokeiluina. Verikokeissa, keuhkoröntgenissä ja nielun tarkastelussa ei löytynyt syytä köhään. Ulostetutkimus ei anna 100 %:n varmaa tulosta. Vuorokaudessa köhä poissa.
- Anonyymi
😲 meidän ell ei suostu moiseen kokeiluun, pitäisi pulittaa bronkoskopiasta sievoinen summa ja koira tosiaan hysteerinen ell vastaanotolla. Kertoisitko ystävällisesti missä ell kävitte, jos se sattuisi olemaan yhtään täällä suunnalla että mekin voitais yrittää saada kuuri?
T: ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😲 meidän ell ei suostu moiseen kokeiluun, pitäisi pulittaa bronkoskopiasta sievoinen summa ja koira tosiaan hysteerinen ell vastaanotolla. Kertoisitko ystävällisesti missä ell kävitte, jos se sattuisi olemaan yhtään täällä suunnalla että mekin voitais yrittää saada kuuri?
T: apKatsoin netistä Advocate-kuvahaulla ja tuli tuotteita tarjolle. Toivottavasti löydät apua lemmikillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin netistä Advocate-kuvahaulla ja tuli tuotteita tarjolle. Toivottavasti löydät apua lemmikillesi.
Advocate on ainoa lääke joka oikeasti häätää kehkomadon. Ja se on reseptilääke. Eli ei saa ostettua ilman reseptiä.
- Anonyymi
En nyt viitsi eläinlääkäriä täällä mainita. Eiköhän lääkitys ole saatavissa joltain toiselta, jos ette nykyiseltä saanut. Hyvä artikkeli aiheesta Koiramme-lehdessä 6/2019. Siinä mainitaan että myös 10 pv Axilur-kuuri käy, tai kerta-annos Interceptoria tai Milbemaxia. Annosmääristä tarvisi kyllä varmaan kysyä eläinlääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672