Vieläkös uimaseuralla on toimintaa kun on kovin hiljaista eikä taida menestystä enää tulla. Vaikuttaakos postimies Makkosen klaani seuran johdossa vielä vai onko vaihtunut. Postimiehen aikana seuran toiminta aloitti syöksyn alas päin. Eihän postimiehen logiikalla ja asenteella hirveitä tehdä seuran toiminnan kehittämiseksi.
Onko uimaseuraa
15
519
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tämä Makkonen reissannut itse ulkomailla kilpailemassa, varmaan seuran piikkiin meni reissut
- Anonyymi
Kyllä löytyy katkeraa ja kateellista porukkaa täältä Savonlinnasta!
Ei ihme, että kaikki menee päin pertsettä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löytyy katkeraa ja kateellista porukkaa täältä Savonlinnasta!
Ei ihme, että kaikki menee päin pertsettä!Ja tietynlaisella toiminnalla seuran toiminta menee myös päin persettä
- Anonyymi
Tekikös se mitään uimaseuran kehityksen eteen...ei tainnut tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekikös se mitään uimaseuran kehityksen eteen...ei tainnut tehdä
Uima olosuhteita olisi syytä kehittää. Vaikka alaston uintia halliin yms. Yrjönkadun halli hesassa menee kiinni 2 vuodeksi remontin vuoksi. Saataisiin tänne turisteja talviaikaan. Miehistä pitävillä miehillähän on usein enemmän rahaa käytössä ja sitä varmasti likenisi muihinkin palveluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uima olosuhteita olisi syytä kehittää. Vaikka alaston uintia halliin yms. Yrjönkadun halli hesassa menee kiinni 2 vuodeksi remontin vuoksi. Saataisiin tänne turisteja talviaikaan. Miehistä pitävillä miehillähän on usein enemmän rahaa käytössä ja sitä varmasti likenisi muihinkin palveluihin.
Mitenkäs tämä liittyy uimaseuran toimintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs tämä liittyy uimaseuran toimintaan
Vedessähän sitä uidaan ja seksuaalivähemmistöjen rahat olisivat hyvä lisä kuolevan kaupungin verotuloihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedessähän sitä uidaan ja seksuaalivähemmistöjen rahat olisivat hyvä lisä kuolevan kaupungin verotuloihin
Asiasta puheen ollen. Löydänkö uimahallista seuraa itselleni? Olisi kiva löytää joku. Joni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta puheen ollen. Löydänkö uimahallista seuraa itselleni? Olisi kiva löytää joku. Joni
Mene gay palstalle kyselee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene gay palstalle kyselee
Haluan seuraa savonlinnasta. Minulla ei ole autoa. En voi lähteä kauas. Antaisiko joku kyydit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan seuraa savonlinnasta. Minulla ei ole autoa. En voi lähteä kauas. Antaisiko joku kyydit?
Joni miten saan yhteyden sinuun? Olen vanhempi ukm
- Anonyymi
Vai tarkoitatko Kaitsu Mikkosta.
- Anonyymi
No kukalie on uimaseuran puheenjohtajana niin ei hirveesti ole tehnyt töitä seuran menestyksen eteen ja Kaitsun valmennus opit taas.. no jaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukalie on uimaseuran puheenjohtajana niin ei hirveesti ole tehnyt töitä seuran menestyksen eteen ja Kaitsun valmennus opit taas.. no jaa...
Eihän se ole mikään ihme ettei uimaseuran toiminta ole kehittynyt kun Sami Mikkonen onkin puheenjohtajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole mikään ihme ettei uimaseuran toiminta ole kehittynyt kun Sami Mikkonen onkin puheenjohtajana.
Eihän se Mikkonen mitään osaa uimaseuran toimintaa kehittää. Elvistelee vaan puheenjohtajan tittelillä eikä muuta. Jo pentuna oli penaalin tylsimpiä kyniä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579